neįsivaizduoju, rado pjaunant jau filtrą irgi :). Ar sprendžia viską, nežinau, nes periferijos ten dar daug aplink variklį - o tos šlangutės skirtos matuot slėgį prieš filtrą ir po idant žinot kada pradėt regeneruot. Tai kaip gali veikt filtras, jei matuojamas atmosferos slėgis? Apskritai, kol variklis nedegina tepalo, labiausiai tikėtina, kad filtras yra kito gedimo pasekmė. On 11/4/2015 4:35 PM, kaiser wrote: > Ne, man nereikia, nes nebeaktualu. O ir nežinau ką tos šlangutės daro. > Bet kuriuo atveju, turbūt visuotinės 1.9 cdti dažnų regeneracijų > problemos neišsprendžia? > > On 2015.11.04 16:14, Dainiushas wrote: >> analogiškam karuty buvo rastos nupuvę šlangutės 17, 18. čia išmetimo >> slėgio davikliai. Toliau manau nereikia pasakot? >> >> On 11/4/2015 4:07 PM, kaiser wrote: >>> Kyla. Bet matant kad ten šioks toks slėgis susidaro, kai užsikiša DPF, >>> tai nenustebčiau kad nuo to paties slėgio ir išsisandarina. Kaip jau >>> minėjau, ne man vienam tai pasireiškė. Reiškia kažkur silpna vieta yra. >>> Na, bet čia tik mano nekvalifikuotas spėjimas ;) >>> >>> On 2015.11.04 15:39, Dainiushas wrote: >>>> o nekyla minčių, kad tvarkingo automobilio išmetimo sistema turi būt >>>> sandari? >>>> >>>>