Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Ignas
Data: 2015-11-06 11:32:07
dar neteko duminancio su dpf matyt, bet tu ko gero matei, nes ir siaip 
visko matei 2-3 kartus daugiau uz mus visus kartu cia sudejus... :))


On 2015-11-05 22:50, CodeC wrote:
> ne, nesudeges kuras nera suodziai ir kietosios daleles.
> nuvaryk pas kokius nori specus pasikonsultuot. gali specialiai kanors
> sugadint naujoj masinoj su DPF, kad nesudengtu kuras gerai. dumins 1:1
> kaip be DPF.
> tu labai protingai jautiesi, aiskingamas apie gera tona, pagal kuri
> riektu vazinet visiems naujomis masinomis? dar karta klausiu - kodel
> pats tokia nevazineji? nepatinga geras tonas?
>
> On 2015.11.05 22:39, Dainiushas wrote:
>> pala pala, tai pagal tave juodi dūmai = suodžiai tai ne kietos dalelės?
>> O kas jos tada? :)
>>
>> O apie smerkimus tai čia tavo kompleksas kažkoks. Niekas nieko
>> nesmerkia, tiesiog sakau, kad važinėt su dūminančios iškastruotom
>> sugedusiom mašinom nėra zajebys ir tai yra blogas tonas. Nieko daugiau.
>> Ir jei tu galvoji, kad smirda tik autobusai, tai komentaras tik vienas -
>> lieva atmazkė.
>>
>> On 2015.11.05 22:11, CodeC wrote:
>>> tai kodel tu dar ne su nauja masina vazineji? juk tersi miesta!!!
>>> as vat sito nesuprantu - pisa prota kas antras del to DPF. patys su
>>> lupenom 15m senumo vazineja. tai kur ten ta ekologija? gal jus
>>> matematikos nelanket mokykloj, pasiskaiciuot nesigauna, koks ir kiek
>>> potencialas pas lietuvi nupirk auto. nes tersia pagrinde SUSIDEVEJES
>>> variklis. px su DPF ar be. o kitokio tai dauguma neiperka. nu soriukas,
>>> bet taip yra. as kazkaip itariu, kad tu net nesuvoki ka ir kaip tas DPF
>>> sulaiko, nes rasineji apie visokius miesto centrus ir pasvarejusia
>>> Parodos gatve. kuri optimistiniu variantu pasvarejo vien del to, kad
>>> puse autiku uzdujintu vaziuoja, o ne del kazkokiu DPF, kurie gal kas
>>> 50-toj masinoj ir yra.
>>> kai dyzelis 'dumina', tai reiskia nesudegusi kura del milijono galimu
>>> priezasciu. dumu DPF nesulaiko. nesudeges kuras ir kietosios daleles
>>> nieko bendro neturi. kietosios daleles nesmirdi. ju nesimato. jeigu auto
>>> dumina, tai dumina ir su DPF ir be DPF. nei daugiau nei maziau. todel
>>> visi palyginimai ir svaigimai apie ekologijas pagal subjektyvius uosles
>>> ir akiu pojucius gatvej - juokingi iki asaru.
>>> nuodingu degimo produktu, duju,  DPF taip pat nesulaiko ir nepanaikina.
>>> taigi jis nieko nesulaiko, kas daugiausiai nuodija ir kas smirda.
>>> sulaiko kietasias daleles, apie kurias visi garsiai sriubauja ir nieks
>>> nera nei mates nei uostes, tiesiog tiki tuo, ka jiems parduoda. ir
>>> vadina debilais visus, kurie tuom netiki ir nesureiksmina.
>>> DPF yra tiesiog naujos masinos atributas. kuris atskiria naujas nuo
>>> senu. ir kadangi savaime mases neskuba pirkti nauju, nes tai brangu, tai
>>> kuriami ivariausi istatymai ir normos, kad priversti tai daryti.
>>> prisidengiama ekologija, rupesciu ir kitom nesamonem. visa tai - legalus
>>> reketas ir tiek.
>>> bent jau pats vazinetum nuliova masina, kuri tikrai maziau tersia uz
>>> sena, bet ne del DPF kazkokio, o del tobulesnio ir nesusidevejusio
>>> variklio. net tada negali smerkti kitu, kurie tokios neiperka ir
>>> priversti vazinet sena. nori ekologijos - palauk 20 metu. arba emigruok
>>> ten kur ji didesne.
>>>
>>> On 2015.11.05 13:02, Dainiushas wrote:
>>>> arba kitas scenarijus - mieste važinėji, išleki į užmiestį ir
>>>> išsiregeneruoja. m?
>>>>
>>>> On 11/5/2015 11:38 AM, CodeC wrote:
>>>>> On 11/05/2015 11:06 AM, Deivis wrote:
>>>>>> Tai gal susitarkim, kad tu kalbi apie mašinas, kurios važiuoja kas
>>>>>> valandą po 5km? Tipo pavažiuoja, palaukia kol atvės, vėl
>>>>>> pavažiuoja :)
>>>>>
>>>>> geras paradoksas gaunasi, ar ne? labiausiai DPF pasiteisina pjaunant
>>>>> ilgai ir nuobodziai autobanais. kur is esmes ta ekologija totaliai px,
>>>>> nes ten nera zmoniu. o mieste vazinejant is to DPF daugiau zalos nei
>>>>> naudos, sumoj nesigauna jokios ekologijos. bet reikalavimai griezti ir
>>>>> reikalauja, argumentuoja ekologija.
>>>>> taip paemus statistiskai - dauguma mazu masinu, su silpnais
>>>>> varikliais,
>>>>> kibiriukai vadinami. taigi jie nesilenda is miesto. bet visi su DPF :)
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> O dėl laikymo rankose ir gyvai matymo - dauguma nėra matę kaip atrodo
>>>>>> suodini rūkančio žmogaus plaučiai. Jie atrodo BAISIAI, bet pilna
>>>>>> rūkančių ir jie neplanuoja sau plaučių apmutuoti vien dėl to, kad
>>>>>> potencialiai pasižiūrėjus ten negražu :) Juk veikia ir tiek.
>>>>>
>>>>> tai jo. jie toliau ruko, nes savo plauciu nemato. tai tiesiog
>>>>> malonu ir
>>>>> tiek.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> CodeC brought next idea :
>>>>>>> as ne manau o zinau.
>>>>>>> kazkaip itariu tu neesi to filtro gyvai mates ar tuo labiau rankose
>>>>>>> laikes.
>>>>>>> pasiziuri idealu multika ir dziaugiesi.
>>>>>>> isivaizduoji kad ten viskas be jokiu liekamuju dalyku praeina
>>>>>>> deginant-regeneruojant iki 1000C kaitinant visa ismetima? cia tik
>>>>>>> tame
>>>>>>> multike tas filtras po regeneracijos svarus kaip naujas. realybe
>>>>>>> kita.
>>>>>>> ir pradzioj vyksta sunkiau pastebimos pasyvios regeneracijos, kurios
>>>>>>> drozia varikli ir didina sanaudas bei padeda labai trumpam ir
>>>>>>> nedaug.
>>>>>>> kai prasideda aktyvios regeneracijos tada filtrui jau rimtai viskas.
>>>>>>> klausimas, kodel tame tavo multike apie tai nei zodzio, nekilo?
>>>>>>>
>>>>>>> On 11/05/2015 10:47 AM, Deivis wrote:
>>>>>>>> ir vis tiek manai, kad DPF užsikimšimas skirtas detektuoti, kad
>>>>>>>> mašinai
>>>>>>>> ragas parėjo jau?
>>>>>>>>
>>>>>>>> CodeC brought next idea :
>>>>>>>>> kad nieko naujo nepamaciau.
>>>>>>>>> grazus multikas ir tiek.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 11/05/2015 10:31 AM, Deivis wrote:
>>>>>>>>>> davaj pasižiūrim abu į vieną iš tūkstančio demo ir
>>>>>>>>>> padiskutuojam iš
>>>>>>>>>> naujo?
>>>>>>>>>> https://youtu.be/7mt66m_73dE
>>>>>>>>>> Matosi ir kaip regeneracija atrodo. Ką manai?
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>