dar neteko duminancio su dpf matyt, bet tu ko gero matei, nes ir siaip visko matei 2-3 kartus daugiau uz mus visus kartu cia sudejus... :)) On 2015-11-05 22:50, CodeC wrote: > ne, nesudeges kuras nera suodziai ir kietosios daleles. > nuvaryk pas kokius nori specus pasikonsultuot. gali specialiai kanors > sugadint naujoj masinoj su DPF, kad nesudengtu kuras gerai. dumins 1:1 > kaip be DPF. > tu labai protingai jautiesi, aiskingamas apie gera tona, pagal kuri > riektu vazinet visiems naujomis masinomis? dar karta klausiu - kodel > pats tokia nevazineji? nepatinga geras tonas? > > On 2015.11.05 22:39, Dainiushas wrote: >> pala pala, tai pagal tave juodi dūmai = suodžiai tai ne kietos dalelės? >> O kas jos tada? :) >> >> O apie smerkimus tai čia tavo kompleksas kažkoks. Niekas nieko >> nesmerkia, tiesiog sakau, kad važinėt su dūminančios iškastruotom >> sugedusiom mašinom nėra zajebys ir tai yra blogas tonas. Nieko daugiau. >> Ir jei tu galvoji, kad smirda tik autobusai, tai komentaras tik vienas - >> lieva atmazkė. >> >> On 2015.11.05 22:11, CodeC wrote: >>> tai kodel tu dar ne su nauja masina vazineji? juk tersi miesta!!! >>> as vat sito nesuprantu - pisa prota kas antras del to DPF. patys su >>> lupenom 15m senumo vazineja. tai kur ten ta ekologija? gal jus >>> matematikos nelanket mokykloj, pasiskaiciuot nesigauna, koks ir kiek >>> potencialas pas lietuvi nupirk auto. nes tersia pagrinde SUSIDEVEJES >>> variklis. px su DPF ar be. o kitokio tai dauguma neiperka. nu soriukas, >>> bet taip yra. as kazkaip itariu, kad tu net nesuvoki ka ir kaip tas DPF >>> sulaiko, nes rasineji apie visokius miesto centrus ir pasvarejusia >>> Parodos gatve. kuri optimistiniu variantu pasvarejo vien del to, kad >>> puse autiku uzdujintu vaziuoja, o ne del kazkokiu DPF, kurie gal kas >>> 50-toj masinoj ir yra. >>> kai dyzelis 'dumina', tai reiskia nesudegusi kura del milijono galimu >>> priezasciu. dumu DPF nesulaiko. nesudeges kuras ir kietosios daleles >>> nieko bendro neturi. kietosios daleles nesmirdi. ju nesimato. jeigu auto >>> dumina, tai dumina ir su DPF ir be DPF. nei daugiau nei maziau. todel >>> visi palyginimai ir svaigimai apie ekologijas pagal subjektyvius uosles >>> ir akiu pojucius gatvej - juokingi iki asaru. >>> nuodingu degimo produktu, duju, DPF taip pat nesulaiko ir nepanaikina. >>> taigi jis nieko nesulaiko, kas daugiausiai nuodija ir kas smirda. >>> sulaiko kietasias daleles, apie kurias visi garsiai sriubauja ir nieks >>> nera nei mates nei uostes, tiesiog tiki tuo, ka jiems parduoda. ir >>> vadina debilais visus, kurie tuom netiki ir nesureiksmina. >>> DPF yra tiesiog naujos masinos atributas. kuris atskiria naujas nuo >>> senu. ir kadangi savaime mases neskuba pirkti nauju, nes tai brangu, tai >>> kuriami ivariausi istatymai ir normos, kad priversti tai daryti. >>> prisidengiama ekologija, rupesciu ir kitom nesamonem. visa tai - legalus >>> reketas ir tiek. >>> bent jau pats vazinetum nuliova masina, kuri tikrai maziau tersia uz >>> sena, bet ne del DPF kazkokio, o del tobulesnio ir nesusidevejusio >>> variklio. net tada negali smerkti kitu, kurie tokios neiperka ir >>> priversti vazinet sena. nori ekologijos - palauk 20 metu. arba emigruok >>> ten kur ji didesne. >>> >>> On 2015.11.05 13:02, Dainiushas wrote: >>>> arba kitas scenarijus - mieste važinėji, išleki į užmiestį ir >>>> išsiregeneruoja. m? >>>> >>>> On 11/5/2015 11:38 AM, CodeC wrote: >>>>> On 11/05/2015 11:06 AM, Deivis wrote: >>>>>> Tai gal susitarkim, kad tu kalbi apie mašinas, kurios važiuoja kas >>>>>> valandą po 5km? Tipo pavažiuoja, palaukia kol atvės, vėl >>>>>> pavažiuoja :) >>>>> >>>>> geras paradoksas gaunasi, ar ne? labiausiai DPF pasiteisina pjaunant >>>>> ilgai ir nuobodziai autobanais. kur is esmes ta ekologija totaliai px, >>>>> nes ten nera zmoniu. o mieste vazinejant is to DPF daugiau zalos nei >>>>> naudos, sumoj nesigauna jokios ekologijos. bet reikalavimai griezti ir >>>>> reikalauja, argumentuoja ekologija. >>>>> taip paemus statistiskai - dauguma mazu masinu, su silpnais >>>>> varikliais, >>>>> kibiriukai vadinami. taigi jie nesilenda is miesto. bet visi su DPF :) >>>>> >>>>>> >>>>>> O dėl laikymo rankose ir gyvai matymo - dauguma nėra matę kaip atrodo >>>>>> suodini rūkančio žmogaus plaučiai. Jie atrodo BAISIAI, bet pilna >>>>>> rūkančių ir jie neplanuoja sau plaučių apmutuoti vien dėl to, kad >>>>>> potencialiai pasižiūrėjus ten negražu :) Juk veikia ir tiek. >>>>> >>>>> tai jo. jie toliau ruko, nes savo plauciu nemato. tai tiesiog >>>>> malonu ir >>>>> tiek. >>>>> >>>>>> >>>>>> CodeC brought next idea : >>>>>>> as ne manau o zinau. >>>>>>> kazkaip itariu tu neesi to filtro gyvai mates ar tuo labiau rankose >>>>>>> laikes. >>>>>>> pasiziuri idealu multika ir dziaugiesi. >>>>>>> isivaizduoji kad ten viskas be jokiu liekamuju dalyku praeina >>>>>>> deginant-regeneruojant iki 1000C kaitinant visa ismetima? cia tik >>>>>>> tame >>>>>>> multike tas filtras po regeneracijos svarus kaip naujas. realybe >>>>>>> kita. >>>>>>> ir pradzioj vyksta sunkiau pastebimos pasyvios regeneracijos, kurios >>>>>>> drozia varikli ir didina sanaudas bei padeda labai trumpam ir >>>>>>> nedaug. >>>>>>> kai prasideda aktyvios regeneracijos tada filtrui jau rimtai viskas. >>>>>>> klausimas, kodel tame tavo multike apie tai nei zodzio, nekilo? >>>>>>> >>>>>>> On 11/05/2015 10:47 AM, Deivis wrote: >>>>>>>> ir vis tiek manai, kad DPF užsikimšimas skirtas detektuoti, kad >>>>>>>> mašinai >>>>>>>> ragas parėjo jau? >>>>>>>> >>>>>>>> CodeC brought next idea : >>>>>>>>> kad nieko naujo nepamaciau. >>>>>>>>> grazus multikas ir tiek. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 11/05/2015 10:31 AM, Deivis wrote: >>>>>>>>>> davaj pasižiūrim abu į vieną iš tūkstančio demo ir >>>>>>>>>> padiskutuojam iš >>>>>>>>>> naujo? >>>>>>>>>> https://youtu.be/7mt66m_73dE >>>>>>>>>> Matosi ir kaip regeneracija atrodo. Ką manai? >>>>> >>>> >>> >> >