Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-11-05 11:07:05
aš puikiai žinau kokios tos regenerecijos bent jau maniškėj - manualas 
gi rašo. Jei tau kompas uždegė lemputę, kad reikia priverstinės 
regeneracijos reiškia važiuoji visad mažais atstumais. Tam reikalui 
turi 2kkm pasitaisyti ir pavažiuoti kiek ilgiau. Nepavažiuosi užsikimš 
visai ir tada važiuosi pas dylerį keisti DPF. Manualu tikiu, bet link 
90kkm dar nebuvo aktyvių regeneracijų.
Tai gal susitarkim, kad tu kalbi apie mašinas, kurios važiuoja kas 
valandą po 5km? Tipo pavažiuoja, palaukia kol atvės, vėl pavažiuoja :)

O dėl laikymo rankose ir gyvai matymo - dauguma nėra matę kaip atrodo 
suodini rūkančio žmogaus plaučiai. Jie atrodo BAISIAI, bet pilna 
rūkančių ir jie neplanuoja sau plaučių apmutuoti vien dėl to, kad 
potencialiai pasižiūrėjus ten negražu :) Juk veikia ir tiek.

CodeC brought next idea :
> as ne manau o zinau.
> kazkaip itariu tu neesi to filtro gyvai mates ar tuo labiau rankose laikes.
> pasiziuri idealu multika ir dziaugiesi.
> isivaizduoji kad ten viskas be jokiu liekamuju dalyku praeina 
> deginant-regeneruojant iki 1000C kaitinant visa ismetima? cia tik tame 
> multike tas filtras po regeneracijos svarus kaip naujas. realybe kita. ir 
> pradzioj vyksta sunkiau pastebimos pasyvios regeneracijos, kurios drozia 
> varikli ir didina sanaudas bei padeda labai trumpam ir nedaug.
> kai prasideda aktyvios regeneracijos tada filtrui jau rimtai viskas.
> klausimas, kodel tame tavo multike apie tai nei zodzio, nekilo?
>
> On 11/05/2015 10:47 AM, Deivis wrote:
>> ir vis tiek manai, kad DPF užsikimšimas skirtas detektuoti, kad mašinai
>> ragas parėjo jau?
>>
>> CodeC brought next idea :
>>> kad nieko naujo nepamaciau.
>>> grazus multikas ir tiek.
>>>
>>> On 11/05/2015 10:31 AM, Deivis wrote:
>>>> davaj pasižiūrim abu į vieną iš tūkstančio demo ir padiskutuojam iš
>>>> naujo?
>>>> https://youtu.be/7mt66m_73dE
>>>> Matosi ir kaip regeneracija atrodo. Ką manai?