Išpjovimas ir išprogramavimas irgi pinigėlio šiaip kainuoja. Tai kažin kaip ten su grašių sutaupymu. O pjauna dažnai todėl kad regeneracijos pradeda užpypint, kai auto pagrinde vien mieste kursuoja. Na taip kas 200km grubiai. Važiuoji sau į darbą, sustoji prie šviesoforo ir pasipila iš priekinės arkos balti dūmai. Visi žiūri akis išvertę. Pirmą kartą pagalvojau kad automobilis užsidegė. Nuvažiuoji į darbą, regeneracija dar nepasibaigusi. Sėdėt mašinoj ir laukti kada regeneracija pasibaigs arba važiuot pasivažinėt nėra kada, nes į darbą tai reikia. Ir taip 2-3 kartus. Mašina nebetraukia, prasideda šnypštimai visokie po kapotu ir žiū kad tepalo daugėt pradėjo. Pasirodo jis dyzeliu skiedžiasi nuo neužbaigtų regeneracijų. Ir čia auto, kuris 150000km net nebuvo pasiekęs tuo metu (tikrai, tikrai). Nusispjoviau, nuvažiavau ir paprašiau gero dėdės kad išoperuotų bei išprogramuotų, nors iš pradžių irgi sakiau kad lai būna. Aišku, galite pasakoti kad štai koks čia triperis pas tave ir t.t. Kad reikėjo benziną pirkti etc. Bet man dzin, nes vienu rūpesčiu nemažu sumažėjo. O ir kamuoliai juodi pas mane ant tapkės užmynus nesiverčia iš duslintuvo. Peace. On 2015.11.04 10:31, Herkus wrote: > Issipjauna, kitiem parekomenduoja, rankom ploja, bet po to patys > is paskos vaziuodami dusta, ziu kas kokia astma isitaiso. Bile, > kad biski grasiu sutaupiau, px visa kita. > >