ne, nesudeges kuras nera suodziai ir kietosios daleles. nuvaryk pas kokius nori specus pasikonsultuot. gali specialiai kanors sugadint naujoj masinoj su DPF, kad nesudengtu kuras gerai. dumins 1:1 kaip be DPF. tu labai protingai jautiesi, aiskingamas apie gera tona, pagal kuri riektu vazinet visiems naujomis masinomis? dar karta klausiu - kodel pats tokia nevazineji? nepatinga geras tonas? On 2015.11.05 22:39, Dainiushas wrote: > pala pala, tai pagal tave juodi dūmai = suodžiai tai ne kietos dalelės? > O kas jos tada? :) > > O apie smerkimus tai čia tavo kompleksas kažkoks. Niekas nieko > nesmerkia, tiesiog sakau, kad važinėt su dūminančios iškastruotom > sugedusiom mašinom nėra zajebys ir tai yra blogas tonas. Nieko daugiau. > Ir jei tu galvoji, kad smirda tik autobusai, tai komentaras tik vienas - > lieva atmazkė. > > On 2015.11.05 22:11, CodeC wrote: >> tai kodel tu dar ne su nauja masina vazineji? juk tersi miesta!!! >> as vat sito nesuprantu - pisa prota kas antras del to DPF. patys su >> lupenom 15m senumo vazineja. tai kur ten ta ekologija? gal jus >> matematikos nelanket mokykloj, pasiskaiciuot nesigauna, koks ir kiek >> potencialas pas lietuvi nupirk auto. nes tersia pagrinde SUSIDEVEJES >> variklis. px su DPF ar be. o kitokio tai dauguma neiperka. nu soriukas, >> bet taip yra. as kazkaip itariu, kad tu net nesuvoki ka ir kaip tas DPF >> sulaiko, nes rasineji apie visokius miesto centrus ir pasvarejusia >> Parodos gatve. kuri optimistiniu variantu pasvarejo vien del to, kad >> puse autiku uzdujintu vaziuoja, o ne del kazkokiu DPF, kurie gal kas >> 50-toj masinoj ir yra. >> kai dyzelis 'dumina', tai reiskia nesudegusi kura del milijono galimu >> priezasciu. dumu DPF nesulaiko. nesudeges kuras ir kietosios daleles >> nieko bendro neturi. kietosios daleles nesmirdi. ju nesimato. jeigu auto >> dumina, tai dumina ir su DPF ir be DPF. nei daugiau nei maziau. todel >> visi palyginimai ir svaigimai apie ekologijas pagal subjektyvius uosles >> ir akiu pojucius gatvej - juokingi iki asaru. >> nuodingu degimo produktu, duju, DPF taip pat nesulaiko ir nepanaikina. >> taigi jis nieko nesulaiko, kas daugiausiai nuodija ir kas smirda. >> sulaiko kietasias daleles, apie kurias visi garsiai sriubauja ir nieks >> nera nei mates nei uostes, tiesiog tiki tuo, ka jiems parduoda. ir >> vadina debilais visus, kurie tuom netiki ir nesureiksmina. >> DPF yra tiesiog naujos masinos atributas. kuris atskiria naujas nuo >> senu. ir kadangi savaime mases neskuba pirkti nauju, nes tai brangu, tai >> kuriami ivariausi istatymai ir normos, kad priversti tai daryti. >> prisidengiama ekologija, rupesciu ir kitom nesamonem. visa tai - legalus >> reketas ir tiek. >> bent jau pats vazinetum nuliova masina, kuri tikrai maziau tersia uz >> sena, bet ne del DPF kazkokio, o del tobulesnio ir nesusidevejusio >> variklio. net tada negali smerkti kitu, kurie tokios neiperka ir >> priversti vazinet sena. nori ekologijos - palauk 20 metu. arba emigruok >> ten kur ji didesne. >> >> On 2015.11.05 13:02, Dainiushas wrote: >>> arba kitas scenarijus - mieste važinėji, išleki į užmiestį ir >>> išsiregeneruoja. m? >>> >>> On 11/5/2015 11:38 AM, CodeC wrote: >>>> On 11/05/2015 11:06 AM, Deivis wrote: >>>>> Tai gal susitarkim, kad tu kalbi apie mašinas, kurios važiuoja kas >>>>> valandą po 5km? Tipo pavažiuoja, palaukia kol atvės, vėl pavažiuoja :) >>>> >>>> geras paradoksas gaunasi, ar ne? labiausiai DPF pasiteisina pjaunant >>>> ilgai ir nuobodziai autobanais. kur is esmes ta ekologija totaliai px, >>>> nes ten nera zmoniu. o mieste vazinejant is to DPF daugiau zalos nei >>>> naudos, sumoj nesigauna jokios ekologijos. bet reikalavimai griezti ir >>>> reikalauja, argumentuoja ekologija. >>>> taip paemus statistiskai - dauguma mazu masinu, su silpnais varikliais, >>>> kibiriukai vadinami. taigi jie nesilenda is miesto. bet visi su DPF :) >>>> >>>>> >>>>> O dėl laikymo rankose ir gyvai matymo - dauguma nėra matę kaip atrodo >>>>> suodini rūkančio žmogaus plaučiai. Jie atrodo BAISIAI, bet pilna >>>>> rūkančių ir jie neplanuoja sau plaučių apmutuoti vien dėl to, kad >>>>> potencialiai pasižiūrėjus ten negražu :) Juk veikia ir tiek. >>>> >>>> tai jo. jie toliau ruko, nes savo plauciu nemato. tai tiesiog malonu ir >>>> tiek. >>>> >>>>> >>>>> CodeC brought next idea : >>>>>> as ne manau o zinau. >>>>>> kazkaip itariu tu neesi to filtro gyvai mates ar tuo labiau rankose >>>>>> laikes. >>>>>> pasiziuri idealu multika ir dziaugiesi. >>>>>> isivaizduoji kad ten viskas be jokiu liekamuju dalyku praeina >>>>>> deginant-regeneruojant iki 1000C kaitinant visa ismetima? cia tik >>>>>> tame >>>>>> multike tas filtras po regeneracijos svarus kaip naujas. realybe >>>>>> kita. >>>>>> ir pradzioj vyksta sunkiau pastebimos pasyvios regeneracijos, kurios >>>>>> drozia varikli ir didina sanaudas bei padeda labai trumpam ir nedaug. >>>>>> kai prasideda aktyvios regeneracijos tada filtrui jau rimtai viskas. >>>>>> klausimas, kodel tame tavo multike apie tai nei zodzio, nekilo? >>>>>> >>>>>> On 11/05/2015 10:47 AM, Deivis wrote: >>>>>>> ir vis tiek manai, kad DPF užsikimšimas skirtas detektuoti, kad >>>>>>> mašinai >>>>>>> ragas parėjo jau? >>>>>>> >>>>>>> CodeC brought next idea : >>>>>>>> kad nieko naujo nepamaciau. >>>>>>>> grazus multikas ir tiek. >>>>>>>> >>>>>>>> On 11/05/2015 10:31 AM, Deivis wrote: >>>>>>>>> davaj pasižiūrim abu į vieną iš tūkstančio demo ir >>>>>>>>> padiskutuojam iš >>>>>>>>> naujo? >>>>>>>>> https://youtu.be/7mt66m_73dE >>>>>>>>> Matosi ir kaip regeneracija atrodo. Ką manai? >>>> >>> >> >