aš jau gal pasakojau, buvo čia 2.0dci su 200kkm pradėjęs nuolat regeneruotis. buvo rastas susipisęs alsuoklis, pasekoj tepale paskendus oro srauto matuoklė - pakeitus alsuoklį ir viską išplovus baigėsi visos nesąmonės ir susitvarkė sąnaudos. On 11/4/2015 11:21 AM, spakainas wrote: > Na tai žiūrėk kodekai - aš suprantu, ten mėnulio fazės, fsiotakoje. Bet > kai aš lygiai tą patį tau rašiau prieš kokius gerus metus, kai tu > britvom triedei apie mano avensį su išpjautu dpf - tada kitoj barikadų > pusėj stovėjai ir buvai pagatavas man veidrodėlius nuspirt. Vėl nuomonę > pakeitei? :D > > 2015.11.04 11:20, CodeC rašė: >> o kai regeneracija pradeda daryt kas antra diena tai irgi ekologija >> gaunasi? velina degima, kaitina visa ismetima... ir nichuja nieko >> nepadaro. todel kartoja daznai. isemus net neuzsikisusi DPF apynaujai >> masinai, kuro sanaudos sumazeja 1-1.5 l. tas papildomas litras degdamas >> tai dumija jei ka. tai kur cia ta ekologija? biznis cia. >> >> On 11/04/2015 10:59 AM, Dainiushas wrote: >>> nu ne. tas kas kaupiasi DPF'e taip paprastai išmetimo sistemos >>> nepalieka :) >>> >>> On 11/4/2015 10:05 AM, razumas wrote: >>>> o ir siaip prie ko tas dpf ir euro klase ir ekologija? >>>> >>>> mano dulkiu siurblys kai buvo naujas - atitiko euro 6 klase. bet kai >>>> zmona >>>> prasiurbe po remonto namus, tai jis nukrito iki euro 1 klases. >>>> bet as gi auksarankis - ispurciau dulkiu siublio kasete, ir jis vel >>>> euro 6 >>>> klases. >>>> >>>> IMHO tas pats ir su DPF. Jei jo nera - bezdalu parodymai dar geresni, >>>> nes >>>> besikaupiancios ir regeneracijos laukiancios ismatos nesikaupia >>>> ismetimo >>>> sistemoje. >>>> >>> >>