Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-04 11:29:09
aš jau gal pasakojau, buvo čia 2.0dci su 200kkm pradėjęs nuolat 
regeneruotis. buvo rastas susipisęs alsuoklis, pasekoj tepale paskendus 
oro srauto matuoklė - pakeitus alsuoklį ir viską išplovus baigėsi visos 
nesąmonės ir susitvarkė sąnaudos.

On 11/4/2015 11:21 AM, spakainas wrote:
> Na tai žiūrėk kodekai - aš suprantu, ten mėnulio fazės, fsiotakoje. Bet
> kai aš lygiai tą patį tau rašiau prieš kokius gerus metus, kai tu
> britvom triedei apie mano avensį su išpjautu dpf - tada kitoj barikadų
> pusėj stovėjai ir buvai pagatavas man veidrodėlius nuspirt. Vėl nuomonę
> pakeitei? :D
>
> 2015.11.04 11:20, CodeC rašė:
>> o kai regeneracija pradeda daryt kas antra diena tai irgi ekologija
>> gaunasi? velina degima, kaitina visa ismetima... ir nichuja nieko
>> nepadaro. todel kartoja daznai. isemus net neuzsikisusi DPF apynaujai
>> masinai, kuro sanaudos sumazeja 1-1.5 l. tas papildomas litras degdamas
>> tai dumija jei ka. tai kur cia ta ekologija? biznis cia.
>>
>> On 11/04/2015 10:59 AM, Dainiushas wrote:
>>> nu ne. tas kas kaupiasi DPF'e taip paprastai išmetimo sistemos
>>> nepalieka :)
>>>
>>> On 11/4/2015 10:05 AM, razumas wrote:
>>>> o ir siaip prie ko tas dpf ir euro klase ir ekologija?
>>>>
>>>> mano dulkiu siurblys kai buvo naujas - atitiko euro 6 klase. bet kai
>>>> zmona
>>>> prasiurbe po remonto namus, tai jis nukrito iki euro 1 klases.
>>>> bet as gi auksarankis - ispurciau dulkiu siublio kasete, ir jis vel
>>>> euro 6
>>>> klases.
>>>>
>>>> IMHO tas pats ir su DPF. Jei jo nera - bezdalu parodymai dar geresni,
>>>> nes
>>>> besikaupiancios ir regeneracijos laukiancios ismatos nesikaupia
>>>> ismetimo
>>>> sistemoje.
>>>>
>>>
>>