Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2015-11-05 23:56:57
Girdejote dievo zody. Alach akbar. Na tu ir pavarei.



"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n1gd5r$ir$1@trimpas.omnitel.net...
> tai kodel tu dar ne su nauja masina vazineji? juk tersi miesta!!!
> as vat sito nesuprantu - pisa prota kas antras del to DPF. patys su 
> lupenom 15m senumo vazineja. tai kur ten ta ekologija? gal jus matematikos 
> nelanket mokykloj, pasiskaiciuot nesigauna, koks ir kiek potencialas pas 
> lietuvi nupirk auto. nes tersia pagrinde SUSIDEVEJES variklis. px su DPF 
> ar be. o kitokio tai dauguma neiperka. nu soriukas, bet taip yra. as 
> kazkaip itariu, kad tu net nesuvoki ka ir kaip tas DPF sulaiko, nes 
> rasineji apie visokius miesto centrus ir pasvarejusia Parodos gatve. kuri 
> optimistiniu variantu pasvarejo vien del to, kad puse autiku uzdujintu 
> vaziuoja, o ne del kazkokiu DPF, kurie gal kas 50-toj masinoj ir yra.
> kai dyzelis 'dumina', tai reiskia nesudegusi kura del milijono galimu 
> priezasciu. dumu DPF nesulaiko. nesudeges kuras ir kietosios daleles nieko 
> bendro neturi. kietosios daleles nesmirdi. ju nesimato. jeigu auto dumina, 
> tai dumina ir su DPF ir be DPF. nei daugiau nei maziau. todel visi 
> palyginimai ir svaigimai apie ekologijas pagal subjektyvius uosles ir akiu 
> pojucius gatvej - juokingi iki asaru.
> nuodingu degimo produktu, duju,  DPF taip pat nesulaiko ir nepanaikina. 
> taigi jis nieko nesulaiko, kas daugiausiai nuodija ir kas smirda. sulaiko 
> kietasias daleles, apie kurias visi garsiai sriubauja ir nieks nera nei 
> mates nei uostes, tiesiog tiki tuo, ka jiems parduoda. ir vadina debilais 
> visus, kurie tuom netiki ir nesureiksmina.
> DPF yra tiesiog naujos masinos atributas. kuris atskiria naujas nuo senu. 
> ir kadangi savaime mases neskuba pirkti nauju, nes tai brangu, tai kuriami 
> ivariausi istatymai ir normos, kad priversti tai daryti.
> prisidengiama ekologija, rupesciu ir kitom nesamonem. visa tai - legalus 
> reketas ir tiek.
> bent jau pats vazinetum nuliova masina, kuri tikrai maziau tersia uz sena, 
> bet ne del DPF kazkokio, o del tobulesnio ir nesusidevejusio variklio. net 
> tada negali smerkti kitu, kurie tokios neiperka ir priversti vazinet sena. 
> nori ekologijos - palauk 20 metu. arba emigruok ten kur ji didesne.
>
> On 2015.11.05 13:02, Dainiushas wrote:
>> arba kitas scenarijus - mieste važinėji, išleki į užmiestį ir
>> išsiregeneruoja. m?
>>
>> On 11/5/2015 11:38 AM, CodeC wrote:
>>> On 11/05/2015 11:06 AM, Deivis wrote:
>>>> Tai gal susitarkim, kad tu kalbi apie mašinas, kurios važiuoja kas
>>>> valandą po 5km? Tipo pavažiuoja, palaukia kol atvės, vėl pavažiuoja :)
>>>
>>> geras paradoksas gaunasi, ar ne? labiausiai DPF pasiteisina pjaunant
>>> ilgai ir nuobodziai autobanais. kur is esmes ta ekologija totaliai px,
>>> nes ten nera zmoniu. o mieste vazinejant is to DPF daugiau zalos nei
>>> naudos, sumoj nesigauna jokios ekologijos. bet reikalavimai griezti ir
>>> reikalauja, argumentuoja ekologija.
>>> taip paemus statistiskai - dauguma mazu masinu, su silpnais varikliais,
>>> kibiriukai vadinami. taigi jie nesilenda is miesto. bet visi su DPF :)
>>>
>>>>
>>>> O dėl laikymo rankose ir gyvai matymo - dauguma nėra matę kaip atrodo
>>>> suodini rūkančio žmogaus plaučiai. Jie atrodo BAISIAI, bet pilna
>>>> rūkančių ir jie neplanuoja sau plaučių apmutuoti vien dėl to, kad
>>>> potencialiai pasižiūrėjus ten negražu :) Juk veikia ir tiek.
>>>
>>> tai jo. jie toliau ruko, nes savo plauciu nemato. tai tiesiog malonu ir
>>> tiek.
>>>
>>>>
>>>> CodeC brought next idea :
>>>>> as ne manau o zinau.
>>>>> kazkaip itariu tu neesi to filtro gyvai mates ar tuo labiau rankose
>>>>> laikes.
>>>>> pasiziuri idealu multika ir dziaugiesi.
>>>>> isivaizduoji kad ten viskas be jokiu liekamuju dalyku praeina
>>>>> deginant-regeneruojant iki 1000C kaitinant visa ismetima? cia tik tame
>>>>> multike tas filtras po regeneracijos svarus kaip naujas. realybe kita.
>>>>> ir pradzioj vyksta sunkiau pastebimos pasyvios regeneracijos, kurios
>>>>> drozia varikli ir didina sanaudas bei padeda labai trumpam ir nedaug.
>>>>> kai prasideda aktyvios regeneracijos tada filtrui jau rimtai viskas.
>>>>> klausimas, kodel tame tavo multike apie tai nei zodzio, nekilo?
>>>>>
>>>>> On 11/05/2015 10:47 AM, Deivis wrote:
>>>>>> ir vis tiek manai, kad DPF užsikimšimas skirtas detektuoti, kad
>>>>>> mašinai
>>>>>> ragas parėjo jau?
>>>>>>
>>>>>> CodeC brought next idea :
>>>>>>> kad nieko naujo nepamaciau.
>>>>>>> grazus multikas ir tiek.
>>>>>>>
>>>>>>> On 11/05/2015 10:31 AM, Deivis wrote:
>>>>>>>> davaj pasižiūrim abu į vieną iš tūkstančio demo ir padiskutuojam iš
>>>>>>>> naujo?
>>>>>>>> https://youtu.be/7mt66m_73dE
>>>>>>>> Matosi ir kaip regeneracija atrodo. Ką manai?
>>>
>>
>