Girdejote dievo zody. Alach akbar. Na tu ir pavarei. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:n1gd5r$ir$1@trimpas.omnitel.net... > tai kodel tu dar ne su nauja masina vazineji? juk tersi miesta!!! > as vat sito nesuprantu - pisa prota kas antras del to DPF. patys su > lupenom 15m senumo vazineja. tai kur ten ta ekologija? gal jus matematikos > nelanket mokykloj, pasiskaiciuot nesigauna, koks ir kiek potencialas pas > lietuvi nupirk auto. nes tersia pagrinde SUSIDEVEJES variklis. px su DPF > ar be. o kitokio tai dauguma neiperka. nu soriukas, bet taip yra. as > kazkaip itariu, kad tu net nesuvoki ka ir kaip tas DPF sulaiko, nes > rasineji apie visokius miesto centrus ir pasvarejusia Parodos gatve. kuri > optimistiniu variantu pasvarejo vien del to, kad puse autiku uzdujintu > vaziuoja, o ne del kazkokiu DPF, kurie gal kas 50-toj masinoj ir yra. > kai dyzelis 'dumina', tai reiskia nesudegusi kura del milijono galimu > priezasciu. dumu DPF nesulaiko. nesudeges kuras ir kietosios daleles nieko > bendro neturi. kietosios daleles nesmirdi. ju nesimato. jeigu auto dumina, > tai dumina ir su DPF ir be DPF. nei daugiau nei maziau. todel visi > palyginimai ir svaigimai apie ekologijas pagal subjektyvius uosles ir akiu > pojucius gatvej - juokingi iki asaru. > nuodingu degimo produktu, duju, DPF taip pat nesulaiko ir nepanaikina. > taigi jis nieko nesulaiko, kas daugiausiai nuodija ir kas smirda. sulaiko > kietasias daleles, apie kurias visi garsiai sriubauja ir nieks nera nei > mates nei uostes, tiesiog tiki tuo, ka jiems parduoda. ir vadina debilais > visus, kurie tuom netiki ir nesureiksmina. > DPF yra tiesiog naujos masinos atributas. kuris atskiria naujas nuo senu. > ir kadangi savaime mases neskuba pirkti nauju, nes tai brangu, tai kuriami > ivariausi istatymai ir normos, kad priversti tai daryti. > prisidengiama ekologija, rupesciu ir kitom nesamonem. visa tai - legalus > reketas ir tiek. > bent jau pats vazinetum nuliova masina, kuri tikrai maziau tersia uz sena, > bet ne del DPF kazkokio, o del tobulesnio ir nesusidevejusio variklio. net > tada negali smerkti kitu, kurie tokios neiperka ir priversti vazinet sena. > nori ekologijos - palauk 20 metu. arba emigruok ten kur ji didesne. > > On 2015.11.05 13:02, Dainiushas wrote: >> arba kitas scenarijus - mieste važinėji, išleki į užmiestį ir >> išsiregeneruoja. m? >> >> On 11/5/2015 11:38 AM, CodeC wrote: >>> On 11/05/2015 11:06 AM, Deivis wrote: >>>> Tai gal susitarkim, kad tu kalbi apie mašinas, kurios važiuoja kas >>>> valandą po 5km? Tipo pavažiuoja, palaukia kol atvės, vėl pavažiuoja :) >>> >>> geras paradoksas gaunasi, ar ne? labiausiai DPF pasiteisina pjaunant >>> ilgai ir nuobodziai autobanais. kur is esmes ta ekologija totaliai px, >>> nes ten nera zmoniu. o mieste vazinejant is to DPF daugiau zalos nei >>> naudos, sumoj nesigauna jokios ekologijos. bet reikalavimai griezti ir >>> reikalauja, argumentuoja ekologija. >>> taip paemus statistiskai - dauguma mazu masinu, su silpnais varikliais, >>> kibiriukai vadinami. taigi jie nesilenda is miesto. bet visi su DPF :) >>> >>>> >>>> O dėl laikymo rankose ir gyvai matymo - dauguma nėra matę kaip atrodo >>>> suodini rūkančio žmogaus plaučiai. Jie atrodo BAISIAI, bet pilna >>>> rūkančių ir jie neplanuoja sau plaučių apmutuoti vien dėl to, kad >>>> potencialiai pasižiūrėjus ten negražu :) Juk veikia ir tiek. >>> >>> tai jo. jie toliau ruko, nes savo plauciu nemato. tai tiesiog malonu ir >>> tiek. >>> >>>> >>>> CodeC brought next idea : >>>>> as ne manau o zinau. >>>>> kazkaip itariu tu neesi to filtro gyvai mates ar tuo labiau rankose >>>>> laikes. >>>>> pasiziuri idealu multika ir dziaugiesi. >>>>> isivaizduoji kad ten viskas be jokiu liekamuju dalyku praeina >>>>> deginant-regeneruojant iki 1000C kaitinant visa ismetima? cia tik tame >>>>> multike tas filtras po regeneracijos svarus kaip naujas. realybe kita. >>>>> ir pradzioj vyksta sunkiau pastebimos pasyvios regeneracijos, kurios >>>>> drozia varikli ir didina sanaudas bei padeda labai trumpam ir nedaug. >>>>> kai prasideda aktyvios regeneracijos tada filtrui jau rimtai viskas. >>>>> klausimas, kodel tame tavo multike apie tai nei zodzio, nekilo? >>>>> >>>>> On 11/05/2015 10:47 AM, Deivis wrote: >>>>>> ir vis tiek manai, kad DPF užsikimšimas skirtas detektuoti, kad >>>>>> mašinai >>>>>> ragas parėjo jau? >>>>>> >>>>>> CodeC brought next idea : >>>>>>> kad nieko naujo nepamaciau. >>>>>>> grazus multikas ir tiek. >>>>>>> >>>>>>> On 11/05/2015 10:31 AM, Deivis wrote: >>>>>>>> davaj pasižiūrim abu į vieną iš tūkstančio demo ir padiskutuojam iš >>>>>>>> naujo? >>>>>>>> https://youtu.be/7mt66m_73dE >>>>>>>> Matosi ir kaip regeneracija atrodo. Ką manai? >>> >> >