Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-04 16:36:31
On 11/04/2015 04:31 PM, Dainiushas wrote:
> kietąsias daleles.

kurios baisiai nuodingos? 1-2 l/100km didesnes kuro sanaudos nereiskia 
papildomo NOX kiekio tam, kad sulaikyt kietasias daleles? cia - ta 
ekologija? regeneracijos proceso metu is vamdzio pakalnutes prazysta? 
bent jau domejausi kas ir kiek ten islekia? cia - irgi ta ekologija?
uz kuria finale reikia brangiai sumoket? realiai - uz papildomus 
tersalus? jautiesi labai protingas ir uz teisybe kovojantis ? :))))
ar tik gamintojo lankstinuka ta tema skaites esi?

>
> žiū, gal nori eksperimentą - aš atvažiuoju kokia nors mašina su DPF'u,
> tu su, kad ir su savo Volva. ir pažiūrim, kad ilgiau išsėdės uždarytam
> garaže - aš su savo ar tu su savo? :)
>
> On 11/4/2015 4:27 PM, CodeC wrote:
>> nu surasei viska taip kad xj suprasi.
>> tai ok, reiskia NOX nesumazina. bent tiek sutarem :)
>> tai ka sumazina? kame ta ekologija?
>>
>> On 11/04/2015 04:25 PM, Dainiushas wrote:
>>> o aš kažkur sakiau, kad DPF'as sumažina NOx?
>>>
>>> On 11/4/2015 4:19 PM, CodeC wrote:
>>>> papasakok kaip DPF sumazina NOX. ir prie ko cia jo isdeginimas?
>>>>
>>>> On 11/04/2015 04:15 PM, Dainiushas wrote:
>>>>> NOx atskira tema, ten reikia žemint degimo temperatūrą, tam EGR'as, o
>>>>> paskui - arba filtras kuris išdeginamas salerka arba AdBlue.
>>>>>
>>>>> On 11/4/2015 4:09 PM, spakainas wrote:
>>>>>> Tai kai susikaupia, tai ne šiaip sau išpučia, bet išdegina, pakelia
>>>>>> temperatūrą - prie normalių sąlygų juk nesudegtų. Ten skirtingos
>>>>>> konstrukcijos būna, kai kurie kažkokį dar marmalą pila, kuris žemina
>>>>>> suodžių degimo temperatūrą, kiti tuo pačiu dyzeliu išdegina (tajota
>>>>>> tam
>>>>>> dedikuotą purkštuką turi prieš filtrą).
>>>>>> Na ir ten dar visokie NOx - kad jų mažiau išmest, reik išmetime
>>>>>> temperatūrą pakelt ar pan. Iš čia ir gaunasi, kad ekonomija yra
>>>>>> nelygu
>>>>>> ekologijai, ar bent jau netiesiškai lygu. Riebini kurą, augini
>>>>>> sąnaudas,
>>>>>> išmeti daugiau CO2, bet mažiau NOx ir t.t.
>>>>>> Bet iš esmės tai biškį ten xuij suprasi realiai, jei vien mieste
>>>>>> važinėt, tai gal be dpf net geriau. Prancūzai berods kažkada net
>>>>>> rašė,
>>>>>> kad miesto sąlygoms reikia rinktis versiją be dpf. Na bet čia tas
>>>>>> senai
>>>>>> buvo, dabar jau pzdc čia su ta ekologija konkrečiai.
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>