NOx atskira tema, ten reikia žemint degimo temperatūrą, tam EGR'as, o paskui - arba filtras kuris išdeginamas salerka arba AdBlue. On 11/4/2015 4:09 PM, spakainas wrote: > Tai kai susikaupia, tai ne šiaip sau išpučia, bet išdegina, pakelia > temperatūrą - prie normalių sąlygų juk nesudegtų. Ten skirtingos > konstrukcijos būna, kai kurie kažkokį dar marmalą pila, kuris žemina > suodžių degimo temperatūrą, kiti tuo pačiu dyzeliu išdegina (tajota tam > dedikuotą purkštuką turi prieš filtrą). > Na ir ten dar visokie NOx - kad jų mažiau išmest, reik išmetime > temperatūrą pakelt ar pan. Iš čia ir gaunasi, kad ekonomija yra nelygu > ekologijai, ar bent jau netiesiškai lygu. Riebini kurą, augini sąnaudas, > išmeti daugiau CO2, bet mažiau NOx ir t.t. > Bet iš esmės tai biškį ten xuij suprasi realiai, jei vien mieste > važinėt, tai gal be dpf net geriau. Prancūzai berods kažkada net rašė, > kad miesto sąlygoms reikia rinktis versiją be dpf. Na bet čia tas senai > buvo, dabar jau pzdc čia su ta ekologija konkrečiai. >