Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-04 16:15:49
NOx atskira tema, ten reikia žemint degimo temperatūrą, tam EGR'as, o 
paskui - arba filtras kuris išdeginamas salerka arba AdBlue.

On 11/4/2015 4:09 PM, spakainas wrote:
> Tai kai susikaupia, tai ne šiaip sau išpučia, bet išdegina, pakelia
> temperatūrą - prie normalių sąlygų juk nesudegtų. Ten skirtingos
> konstrukcijos būna, kai kurie kažkokį dar marmalą pila, kuris žemina
> suodžių degimo temperatūrą, kiti tuo pačiu dyzeliu išdegina (tajota tam
> dedikuotą purkštuką turi prieš filtrą).
> Na ir ten dar visokie NOx - kad jų mažiau išmest, reik išmetime
> temperatūrą pakelt ar pan. Iš čia ir gaunasi, kad ekonomija yra nelygu
> ekologijai, ar bent jau netiesiškai lygu. Riebini kurą, augini sąnaudas,
> išmeti daugiau CO2, bet mažiau NOx ir t.t.
> Bet iš esmės tai biškį ten xuij suprasi realiai, jei vien mieste
> važinėt, tai gal be dpf net geriau. Prancūzai berods kažkada net rašė,
> kad miesto sąlygoms reikia rinktis versiją be dpf. Na bet čia tas senai
> buvo, dabar jau pzdc čia su ta ekologija konkrečiai.
>