kietąsias daleles. žiū, gal nori eksperimentą - aš atvažiuoju kokia nors mašina su DPF'u, tu su, kad ir su savo Volva. ir pažiūrim, kad ilgiau išsėdės uždarytam garaže - aš su savo ar tu su savo? :) On 11/4/2015 4:27 PM, CodeC wrote: > nu surasei viska taip kad xj suprasi. > tai ok, reiskia NOX nesumazina. bent tiek sutarem :) > tai ka sumazina? kame ta ekologija? > > On 11/04/2015 04:25 PM, Dainiushas wrote: >> o aš kažkur sakiau, kad DPF'as sumažina NOx? >> >> On 11/4/2015 4:19 PM, CodeC wrote: >>> papasakok kaip DPF sumazina NOX. ir prie ko cia jo isdeginimas? >>> >>> On 11/04/2015 04:15 PM, Dainiushas wrote: >>>> NOx atskira tema, ten reikia žemint degimo temperatūrą, tam EGR'as, o >>>> paskui - arba filtras kuris išdeginamas salerka arba AdBlue. >>>> >>>> On 11/4/2015 4:09 PM, spakainas wrote: >>>>> Tai kai susikaupia, tai ne šiaip sau išpučia, bet išdegina, pakelia >>>>> temperatūrą - prie normalių sąlygų juk nesudegtų. Ten skirtingos >>>>> konstrukcijos būna, kai kurie kažkokį dar marmalą pila, kuris žemina >>>>> suodžių degimo temperatūrą, kiti tuo pačiu dyzeliu išdegina (tajota >>>>> tam >>>>> dedikuotą purkštuką turi prieš filtrą). >>>>> Na ir ten dar visokie NOx - kad jų mažiau išmest, reik išmetime >>>>> temperatūrą pakelt ar pan. Iš čia ir gaunasi, kad ekonomija yra nelygu >>>>> ekologijai, ar bent jau netiesiškai lygu. Riebini kurą, augini >>>>> sąnaudas, >>>>> išmeti daugiau CO2, bet mažiau NOx ir t.t. >>>>> Bet iš esmės tai biškį ten xuij suprasi realiai, jei vien mieste >>>>> važinėt, tai gal be dpf net geriau. Prancūzai berods kažkada net rašė, >>>>> kad miesto sąlygoms reikia rinktis versiją be dpf. Na bet čia tas >>>>> senai >>>>> buvo, dabar jau pzdc čia su ta ekologija konkrečiai. >>>>> >>> >> >