Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-04 20:24:21
On 2015.11.04 19:36, Dainiushas wrote:
>
> nori pasakyt, kad pagamina milijoną variklių ir visi jie skirtingi? Gal
> tik nejuokink.... :)
>
> gali parašyt kas ten tam automobilyje pasikeičia, kad sąnaudos pasidaro
> +2ltr/100?

nzn kaip tu suvoki 'skirtingi'. svoris tas pats tikrai.
bet beveik viskas tenais turi paklaidas ir nuo krypius, tiek 
elektronika, davikliai, tiek mechanika. taip pat po apkatkes atsiranda 
elementarus skirtingas issibarstymas ir pri/nu-sidevejimas ivairiu 
mazgu. gamintojas ta zino, nes nera debilas, todel daugelyje vietu kompo 
softe palieka tolerancijas, atsarga ivairiems ivairiu veiksniu 
sukeltiems nukrypimams nuo teorines idiles. vat visa tai ir 
sutiuninguojama individualaus matavimo ir testavimo metu. be to, 
nuvaziavus 50-100kkm labai sveika pakartot procedura.

> o dabar žiūrėk, realiai. Regeneracija trunka ~10min, jos metų sąnaudos
> didesnės _iki_ pusantro karto. Tai 10-15km nuvažiuoji per tą laiką. Ir
> vyksta kas kažkiek šimtų kilometrų. Kažkaip su tavo matematika nesueina....

sanaudos padideja del uzkimsto ismetimo. net neuzsikimses DPF+CAT yra 
nemaza kliutis ismetime. uzkisti sitie du geriai labai daug kaip shika 
reikala varikliui ir jo darbui. jis ir devisi greiciau ir dirba 
neekonomiskai. apie regeneracija net nekalbu. man idomu kokio lygio 
korupcijos deka pavyko prastumti sita 'ekologija' masems. amziaus afera.
jau CAT yra geras ispisimas. neveikia tada, kai labiausiai reikia, kai 
veikia, jau nelabai reikia. na o DPF vapsie yra trojos arklys.

>