Fig zino mano 1,9 ctdi su 201kkm dotuoju momentu regeneracijas atlieka kas 800-1500km priklausomai nuo vaziavimo miestas-uzmiestis. Pagal codec'a sugedes, jau senai x kartu. Ziuresim kiek trauks. Po metu bus manau link 250kkm galesiu informoti. O gal cia kalta autonomke, kad DPF dar gyvas. Tiesa regeneruojantis ir nuo sankryzos spustelejus baltu dumu buna tai matyt irgi sugedus anot Dainiushio. Tiesa priverstines regeneracijos metu ir uzmiestyje regeneruojantis dumu nera. Tipo pjaut ir cipuot jau laikas? "kaiser" wrote in message news:n1d6k5$jto$1@trimpas.omnitel.net... Ot GM'as kiaulę pakišo pasauliui. Pripardavė iškart sugedusių Opelių, kad vargšai vakariečiai masiškai forumuose jau po metų vienų kitų pradėjo dejuoti dėl DPF važinėjant mieste. Apie lietuvių varguolius net nebešneku su savo sugriuvusiais kevalais. P.S. kažkas man pasakojo kad Mazda oficialiai deklaruoja jog ji nesiūlo savo dyzelinių modelių žmonėms važinėjantiems vien mieste. Spėju, dėl to paties DPF. On 2015.11.04 16:46, Dainiushas wrote: > na tai ir DPF greičiausiai buvo nesugedęs :). Tiesiog ant jo labai > greitai pasimato periferijos gedimai - pradedant davikliais ir baigiant > turbinom/purkštukais. > > On 11/4/2015 4:42 PM, kaiser wrote: >> Tepalo nedegina kol kas (tris kart į medį), tai nežinau kokio gedimo man >> ieškot. Per gerus metus didžiausias "gedimas" buvo DPF. >> >> On 2015.11.04 16:38, Dainiushas wrote: >>> neįsivaizduoju, rado pjaunant jau filtrą irgi :). >>> >>> Ar sprendžia viską, nežinau, nes periferijos ten dar daug aplink variklį >>> - o tos šlangutės skirtos matuot slėgį prieš filtrą ir po idant žinot >>> kada pradėt regeneruot. Tai kaip gali veikt filtras, jei matuojamas >>> atmosferos slėgis? >>> Apskritai, kol variklis nedegina tepalo, labiausiai tikėtina, kad >>> filtras yra kito gedimo pasekmė. >>> >>> On 11/4/2015 4:35 PM, kaiser wrote: >>>> Ne, man nereikia, nes nebeaktualu. O ir nežinau ką tos šlangutės daro. >>>> Bet kuriuo atveju, turbūt visuotinės 1.9 cdti dažnų regeneracijų >>>> problemos neišsprendžia? >>>> >>>> On 2015.11.04 16:14, Dainiushas wrote: >>>>> analogiškam karuty buvo rastos nupuvę šlangutės 17, 18. čia išmetimo >>>>> slėgio davikliai. Toliau manau nereikia pasakot? >>>>> >>>>> On 11/4/2015 4:07 PM, kaiser wrote: >>>>>> Kyla. Bet matant kad ten šioks toks slėgis susidaro, kai užsikiša >>>>>> DPF, >>>>>> tai nenustebčiau kad nuo to paties slėgio ir išsisandarina. Kaip jau >>>>>> minėjau, ne man vienam tai pasireiškė. Reiškia kažkur silpna vieta >>>>>> yra. >>>>>> Na, bet čia tik mano nekvalifikuotas spėjimas ;) >>>>>> >>>>>> On 2015.11.04 15:39, Dainiushas wrote: >>>>>>> o nekyla minčių, kad tvarkingo automobilio išmetimo sistema turi būt >>>>>>> sandari? >>>>>>> >>>>>>> >>> >