O kodel manai, kad galios naujai registruotiems? Automobilis turi atitikti tarsos normatyvus, kuriuos deklaravo gamintojas. Jei jis neatitinka ju - reikia ji tvarkyti, kad atitiktu. Tai buvo salies problema, kad netikrino, ar automobilis tvarkingas. markatas "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message news:n1ahv7$cfa$1@trimpas.omnitel.net... > bet kokiu atveju naujas įstatymas galios nuo tos dienos registruotiems > tik. Galit pjaut ramiai :) > > markatas formulated on Tuesday : >> Bent jau Vokietijoje tai Padugne galetu pakomentuoti kaip einama. Vienas >> klientas Sveicarijoje ejo, tai sake is pradziu su kompu prisijunge ir >> atspausdino emsion test duomenis per OBD ka isduoda, o po to dar >> apziurejo ar nera siuliu jokiu papildomu ismetime, nes tipo emigrantai >> nesaziningi ir ispjaustineja filtrus. Bet fiziskai nematavo, o pas mus >> zada matuoti izmetima. Prie progos uzklausiu vienos is TA stociu vadova >> prie kavos puoduko, ka naujo per mokymus kalbejo, kuriuose neseniai jis >> buvo >> >> markatas >> >> "ev" <evlds@bbd.bb> wrote in message >> news:n1aaml$83o$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tokiu atveju tikrai puse LT verktu smarkiai. >>> o tai siuo metu kazkur ES jau yra tokie griezti tikrinimai? >>> pasikartosiu su klausimu, DE su isoperuotu DPF praeina TUV ar ne? >>> >>> On 11/03/2015 02:32 PM, markatas wrote: >>>> Manau, jei tikrins pagal standarto reikalavimus (o ne bendra dyzeliui >>>> kietu >>>> daleliu reikalavima) ir ziures CO ir HC+NOx ar yra kiek priklauso, tai >>>> klausimu ar yra DPF ar nera nekils. >>>> https://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php Be DPF nedatrauks iki >>>> Euro 4 >>>> normatyvu ir tiek >>>