Priklauso turbūt kaip esploatuotas. Jei nuolat miesto sąlygom po porą km šaltu varikliu, tai visko gali būt. Iš praktikos - avensis prie 200 pradėjo dažniau regeneruot. Superbas dar neregeneruoja (180), bet jis beveik vien užmiesty važinėja. Betmenas irgi dar neregeneruoja, 20k prasukau nuo pavasario (160 dabar). Bet aš jam prasratsa normaliai duodu, tai gal prasipučia. 2015.11.04 13:25, Dainiushas rašė: > ne tingi o neturi apie ką > > On 11/4/2015 1:21 PM, CodeC wrote: >> tingiu gincytis, nusisneki ir tiek. >> >> On 11/04/2015 01:04 PM, Dainiushas wrote: >>> bibį ten ne laužas, jei normali mašina tai tų regeneracijų apskritai >>> nepastebi jei specialiai neieškai >>> >>> On 11/4/2015 11:48 AM, CodeC wrote: >>>> ne garantinis. bet ne lauzhas ir ne 300kkm kaip tu cia svaigsti. >>>> >>>> On 11/04/2015 11:46 AM, Dainiushas wrote: >>>>> tai čia garantinis automobilis gaunasi, reikia varyt į servisą o ne su >>>>> bulgarke šokinėt >>>>> >>>>> On 11/4/2015 11:31 AM, CodeC wrote: >>>>>> normalia. keletos metu su rida <100kkm. regeneruodavo kas antra >>>>>> diena. >>>>>> isemus DPF masinos atpazint neina. vaziuot pradejo, kura ryt nustojo, >>>>>> regeneruot nustojo, dumint nustojo. >>>>>> chipuotoju komentaras - lietuvoj kuras yra didele dalim kaltas del >>>>>> DPF >>>>>> ankstyvos mirties. ir siaip realios ekologijos ten nerasta. irankis >>>>>> auto >>>>>> rinkai judint ir gaivint. >>>>>> jei ka ne apie savo cia masina, bet apie labai artimos aplinkos. >>>>>> savo nusipirkes DPF iskart imsiu von. >>>>>> >>>>>> On 11/04/2015 11:27 AM, Dainiushas wrote: >>>>>>> patikslinu - tau čia apie normalią mašiną, ar apie "ledinę" su >>>>>>> 300kkm >>>>>>> rida? >>>>>>> >>>>>>> On 11/4/2015 11:23 AM, CodeC wrote: >>>>>>>> a >>>> >>> >> >