cia kiekvienas tiki savo teisybe kuri labiausiai pakeliui. man tik keista, kaip i ta chip tiuninga vaziuoja viena po kitos masinos ir tikrai ne lauzai su 300kkm. reik suprast po 40kkm visos jos pasmerktos ismetimui ir/ar kapitalkei :) tik va padlos po antra karta net atvaziuoja... On 2015.11.04 20:32, Tomas wrote: > Tai yra teisibė, ar nėra? > > 2015-11-04 20:24, CodeC rašė: >> On 2015.11.04 19:36, Dainiushas wrote: >>> >>> nori pasakyt, kad pagamina milijoną variklių ir visi jie skirtingi? Gal >>> tik nejuokink.... :) >>> >>> gali parašyt kas ten tam automobilyje pasikeičia, kad sąnaudos pasidaro >>> +2ltr/100? >> >> nzn kaip tu suvoki 'skirtingi'. svoris tas pats tikrai. >> bet beveik viskas tenais turi paklaidas ir nuo krypius, tiek >> elektronika, davikliai, tiek mechanika. taip pat po apkatkes atsiranda >> elementarus skirtingas issibarstymas ir pri/nu-sidevejimas ivairiu >> mazgu. gamintojas ta zino, nes nera debilas, todel daugelyje vietu kompo >> softe palieka tolerancijas, atsarga ivairiems ivairiu veiksniu >> sukeltiems nukrypimams nuo teorines idiles. vat visa tai ir >> sutiuninguojama individualaus matavimo ir testavimo metu. be to, >> nuvaziavus 50-100kkm labai sveika pakartot procedura. >> >>> o dabar žiūrėk, realiai. Regeneracija trunka ~10min, jos metų sąnaudos >>> didesnės _iki_ pusantro karto. Tai 10-15km nuvažiuoji per tą laiką. Ir >>> vyksta kas kažkiek šimtų kilometrų. Kažkaip su tavo matematika >>> nesueina.... >> >> sanaudos padideja del uzkimsto ismetimo. net neuzsikimses DPF+CAT yra >> nemaza kliutis ismetime. uzkisti sitie du geriai labai daug kaip shika >> reikala varikliui ir jo darbui. jis ir devisi greiciau ir dirba >> neekonomiskai. apie regeneracija net nekalbu. man idomu kokio lygio >> korupcijos deka pavyko prastumti sita 'ekologija' masems. amziaus afera. >> jau CAT yra geras ispisimas. neveikia tada, kai labiausiai reikia, kai >> veikia, jau nelabai reikia. na o DPF vapsie yra trojos arklys. >> >>> >> >