Siaip necipuoju ir neplanuoju tuo uzsiimti, kaip ir DPF nekastruoju ir kitiems nerekomenduoju to daryti. Siulau visada susitvarkyti masina, nes pakankamai daug mates nesekmingu DPF kastravimu. O teke tvarkyti A6 2,5TDI V6 su nedalituotu procu ir volvo V70. Abidvi atkeliavo del neprognozuojamu gesinejimu ir nesikurinejimu ir abidvi buve cipuotos ardant kompus (Vimotoje). Procai akivaizdziai buvo nedalituotomis kojomis. Varzyboms Vimota padaro gerai, bet ten kiti pinigai ir kitas poziuris i darba, o standartinius cipavimus pradejo daryti atmestinai, nes matyt jau kaina jiems pasidare nepatraukli tai atitinkamai ir sumazino demesio kieki. Pastebejimas del to ne mano vieno, bet ir ju klientu daranciu ne pirma pas juos masina. markatas 2015.11.04 22:48, CodeC rašė: > On 2015.11.04 22:36, markatas wrote: >> Startlaina tai viena diena ir pagal BK patrauks uz ju bajerius... Kai ka >> moka jie, bet kiek jie sh pridirbe, kiek zmoniu ant ju danti po to >> griezia ir babkes vieni siaip atsieme, kiti pirmiausia i snuki dave ir >> po to atsieme dar ir kompensacijas. Pas startline dazni bajeriai su >> klaidu pranesimu atjungimais. Po to knisasi masina - o del ko nematai, >> nes atjunk ka nori - kompas klaidos nepasigauna, o kad masina seniausiai >> vaziuoja uzliesintais misiniais ir viskas ten jau lydosi kompas tyli >> kaip partizanas. O ir Vimota pradejo civiliams sh malti. Sportui dar >> padaro, o eiliniams ziuriu jau ne viena padare bile kaip. Neskaitant, >> kad kelioms net procesoriai normaliai nedalituoti buvo. > > tu cia is kurio desimtmecio sita posta atkopinai? procesoriai > nedalituoti... per laida chipuojasi, nieko lituot nereik. > bet ant kiek zmones megsta nesamones rasyt tai nera zodziu. > toks vaizdas kad konkurentus dergi ir tiek. >