nu jei turi būt euro 5 tai tiek ir turi būt, kas suinteresuotas kad euro 3 kiekis didėtų, susidėvės visi liks aukštesni euro su mažesne tarša. o šeip tai nieko blogo, lai tikrina. dar galėtų patikrint gyvenamus namus kuom kūrėnasi, nes nu i nx kartais kaip uždūmina. "Vitas" parašė naujienų news:n1ab74$8ge$1@trimpas.omnitel.net... Tai jei automobilis yra Euro3. tai jis ir yra euro3 O jei automobilis euro4 ar euro5, bet pametė dpf filtrą ir veikia kaip euro3 ar mažiau, tai tada reikės taisyti... >O tai su kuo reikės paprastiems žmonėms važiuoti? > > 2015-11-03 14:32, markatas rašė: >> Manau, jei tikrins pagal standarto reikalavimus (o ne bendra dyzeliui >> kietu >> daleliu reikalavima) ir ziures CO ir HC+NOx ar yra kiek priklauso, tai >> klausimu ar yra DPF ar nera nekils. >> https://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php Be DPF nedatrauks iki Euro >> 4 >> normatyvu ir tiek >