Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: AurimasBar
Data: 2015-11-03 15:20:56
nu jei turi būt euro 5 tai tiek ir turi būt, kas suinteresuotas kad euro 3 
kiekis didėtų, susidėvės visi liks aukštesni euro su mažesne tarša.

o šeip tai nieko blogo, lai tikrina. dar galėtų patikrint gyvenamus namus 
kuom kūrėnasi, nes nu i nx kartais kaip uždūmina.

"Vitas"  parašė naujienų news:n1ab74$8ge$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei automobilis yra Euro3. tai jis ir yra euro3
O jei automobilis euro4 ar euro5, bet pametė dpf filtrą ir veikia kaip euro3
ar mažiau, tai tada reikės taisyti...




>O tai su kuo reikės paprastiems žmonėms važiuoti?
>
> 2015-11-03 14:32, markatas rašė:
>> Manau, jei tikrins pagal standarto reikalavimus (o ne bendra dyzeliui 
>> kietu
>> daleliu reikalavima) ir ziures CO ir HC+NOx ar yra kiek priklauso, tai
>> klausimu ar yra DPF ar nera nekils.
>> https://www.dieselnet.com/standards/eu/ld.php Be DPF nedatrauks iki Euro 
>> 4
>> normatyvu ir tiek
>