tai, kad tavo žinių lygis šiuo atveju nevertas nei pabaigos nei pradžios... On 2015.11.04 21:13, CodeC wrote: > silpnai kazkaip si karta bandai uzbaigti. > daug atsakymu is savo klausimus sulaukei, ale isspaudei tik va tiek. > negi taip ir baigsim neissisiuntineje ir visais cenzuriniais zodziais? > net nejauku kazkaip... > > On 2015.11.04 21:08, Dainiushas wrote: >> bet tu didelis berniukas, o pasakomis žiūriu kaip tiki, taip tiki.... >> >> >> On 2015.11.04 20:38, CodeC wrote: >>> cia kiekvienas tiki savo teisybe kuri labiausiai pakeliui. >>> man tik keista, kaip i ta chip tiuninga vaziuoja viena po kitos masinos >>> ir tikrai ne lauzai su 300kkm. reik suprast po 40kkm visos jos >>> pasmerktos ismetimui ir/ar kapitalkei :) tik va padlos po antra karta >>> net atvaziuoja... >>> >>> On 2015.11.04 20:32, Tomas wrote: >>>> Tai yra teisibė, ar nėra? >>>> >>>> 2015-11-04 20:24, CodeC rašė: >>>>> On 2015.11.04 19:36, Dainiushas wrote: >>>>>> >>>>>> nori pasakyt, kad pagamina milijoną variklių ir visi jie skirtingi? >>>>>> Gal >>>>>> tik nejuokink.... :) >>>>>> >>>>>> gali parašyt kas ten tam automobilyje pasikeičia, kad sąnaudos >>>>>> pasidaro >>>>>> +2ltr/100? >>>>> >>>>> nzn kaip tu suvoki 'skirtingi'. svoris tas pats tikrai. >>>>> bet beveik viskas tenais turi paklaidas ir nuo krypius, tiek >>>>> elektronika, davikliai, tiek mechanika. taip pat po apkatkes atsiranda >>>>> elementarus skirtingas issibarstymas ir pri/nu-sidevejimas ivairiu >>>>> mazgu. gamintojas ta zino, nes nera debilas, todel daugelyje vietu >>>>> kompo >>>>> softe palieka tolerancijas, atsarga ivairiems ivairiu veiksniu >>>>> sukeltiems nukrypimams nuo teorines idiles. vat visa tai ir >>>>> sutiuninguojama individualaus matavimo ir testavimo metu. be to, >>>>> nuvaziavus 50-100kkm labai sveika pakartot procedura. >>>>> >>>>>> o dabar žiūrėk, realiai. Regeneracija trunka ~10min, jos metų >>>>>> sąnaudos >>>>>> didesnės _iki_ pusantro karto. Tai 10-15km nuvažiuoji per tą >>>>>> laiką. Ir >>>>>> vyksta kas kažkiek šimtų kilometrų. Kažkaip su tavo matematika >>>>>> nesueina.... >>>>> >>>>> sanaudos padideja del uzkimsto ismetimo. net neuzsikimses DPF+CAT yra >>>>> nemaza kliutis ismetime. uzkisti sitie du geriai labai daug kaip shika >>>>> reikala varikliui ir jo darbui. jis ir devisi greiciau ir dirba >>>>> neekonomiskai. apie regeneracija net nekalbu. man idomu kokio lygio >>>>> korupcijos deka pavyko prastumti sita 'ekologija' masems. amziaus >>>>> afera. >>>>> jau CAT yra geras ispisimas. neveikia tada, kai labiausiai reikia, kai >>>>> veikia, jau nelabai reikia. na o DPF vapsie yra trojos arklys. >>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >