Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-08-25 22:31:47
nu jeigu iki tiek dadrozta tai ne. tik klausimas, kaip imanoma iki tiek 
dadrozti, kai jie ties 50kkm jau nebedirba normaliai, nes strigineja. ir 
salta uzkurus gesta masina. geriausia juos teisingai isjungti kol dar 
niekas nekrenta lauk.

On 2016.08.25 22:38, Dainiushas wrote:
> net jei ten viskas sudilę, bėga laukan tepalas o tie swirlai pyzdina į
> cilindrus? Kietas programeris zazas
>
> On 2016.08.25 22:25, jtdm wrote:
>> nuvarai pas zaza kaune ir 'sutaiso' tuos swirlus programiskai.
>>
>> On 2016.08.25 19:54, pvytautas wrote:
>>> Jei Vectra hecbekas tai gal vistik geriau Signum?
>>> Bent komplektacija rast popilne lengviau.
>>> Jei 110kw pradziai cdti swirl flaps ziuret, tada purkstuku laidai ar
>>> pakeisti. Geltonos fiskes reiskia kad dar reiks keist, jei melynos tai
>>> jau po keitimo.
>>> Paskutiniu  metu naujesnio tipo isiurbimo kolektorius patobulintas.
>>> Zodziui jei swirlai sausi netepaluoti tai greiciausia geri, jei ne tai
>>> pats kolektorius naujas nuo 200eu arba kastracija. Issitraukia pusetinai
>>> bet laiko uzima. Laiko ~150kkm tada reik kazka daryti.
>>>
>>> EGR uzsikoksuoja su visu isiurbimo kolektorium ir davikliais, reik
>>> krapstyti.
>>> Automatas kaip automatas, stebuklu nera, kuro sanaudos automato kiek
>>> didokos man atrodo. Ir siaip nera tas CDTI toks ekonomiskas.
>>>
>>> Jei 88kw ten kitas variklis, swirlu problemu neturi.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> 2016-08-25 17:19, fenix@w rašė:
>>>> 2016.08.25 16:41, YZF rašė:
>>>>> juokinga buna kai pamatai kad ta vectra 2006m, pagal ilgi yra tik per
>>>>> puse zingsnio (nu taip ~30cm) trumpesne negu koks nors E klases Mersas
>>>>> ...
>>>>>
>>>>> psichologine baime
>>>>
>>>> e klase neiperkama, siuo atveju dydis ne kliutis. be to, ziurimas
>>>> hecbekas, kuris trumpesnis uz universala ir signuma
>>>>
>>>
>>
>