ta prasme, tu sakai, kam mums kažkaip apsimoka kvėpuot teršalais? na, iš onkologinio dispanserio pozicijų, matyt, taip. On 8/30/2016 12:30 PM, jtdm wrote: > cia net optimistiniu atveju is Vokietijos miestu ir tai kazin. > tu sumoki vokieciui dar pundeli uz sena grabuka, kurio ten jau > nebeapsimoka vartot, jis nusiperka nauja, pajudina ekonomika savo, kuris > didele dalim i autoproma remiasi, o tu bandai dziaugtis analogiska > ekologija kaip jis, taikyt tas pacias normas :) skatinti ka (kieno) > ekonomika? :))) mastymo - nulis. > kad vokieciams naudinga trumpinti auto tarnavimo laika tai viskas aisku, > bet kodel tuo dziaugiasi tokiu saliu kaip Lietuva atstovai, tai keista. > kai pradesim masinas gaminti ir eksportuoti, tada gal ir bus prasmes. > > On 2016.08.30 12:14, Dainiushas wrote: >> DPF'ai ir kita hunia skirti, kad šalint taršą iš miestų centrų. jei ką. >> >> On 8/30/2016 12:08 PM, jtdm wrote: >>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju atstovai >>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del >>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>> >>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>> aptarnavimo kaštus. >>>> >>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>> gyvenima, >>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>> >>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams >>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , kad >>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>> >>>> >>> >> >