Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: RaR
Data: 2016-08-31 15:11:51
Visų pirma reikia suprasti, kad dabar Vokietijoje žaliųjų koalicijoje 
nėra, o anksčiau buvo koalicijoje ir savo ministrus turėjo. Antra, jeigu 
visos normos buvo sutartos tarp VAG-o ir valdžios, tai kam pirmiesiems 
prisireikė sukčiauti? Euro normas priima visos ES šalys, ir jau rašiau, 
kad dyzelius galinčioms visai užsmaugti normoms, atrodo, labiausiai 
priešinasi Prancūzija ir Vokietija. Aišku, yra ir autopromo lobizmas, 
bet ir protingos vyriausybės pačios bandys saugoti savo pramonę. Aš 
neneigiu, kad yra lobizmas, kad valdžios bando padėti savo šalies 
gamintojams, aš tik prieš tokį primityvų supratimą, kad ekologinės 
normos priimamos susitarus keliems gamintojams su savo šalies 
valdžiomis. Sprendimo priėmime dalyvauja žymiai daugiau šalių ir jose 
veikiančių interesų grupių, ir jis tikrai ne visada būna toks, koks 
patiktų autopromui.


> davai nenukrypstam nuo temos? nes taip iki marso ekspediciju nusitrolint
> galima. sakei, kad zalieji geradariai pagrumojo pirsteliu ir priverte
> VAG'a gadint masinas su DPFais ir kita ekologine chujnia.
> kad itilpti i grieztas ir negincyjamas zaliuju sukurtas normas, kuriomis
> jie siaip jau sieke nuzudyt dyzeli apskritai savo idejiniu tikslu labui.
> ir vargsams nesigavo tik todel, pad super protingi VAGo inzinieriai
> sugalvojo dpf, egr, swirl, etc...
> finale pasirodo, kad i tas ju grieztas normas niekas nichuja netelpa su
> visais tai nvarotais ir beju. o VAGas visus apipisineja ikodines spec
> rezima i variklio softa. ir ka daro zalieji? ogi nieko. wow.... gana
> itakingi ir adekvaciai ginantys savo viesai deklaruotus ir atstovaujamus
> interesus :))) ir sakai - cia skirtingos zaliuju politikos ir autopromo
> verslo barikadu puses? apskritai - kur ir kokioj israiskoj tos barikados
> duotam kontekste :) ?