vo, balsuokit už DP! http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote: > On 2016.08.30 12:55, RaR wrote: >> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas >> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai dėl > > tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad > kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:) > siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane? > nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad > atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis > 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu. > >> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai >> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos >> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos >> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes jaučia >> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį dažniausiai >> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar ilgaamžiškumas) >> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris >> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti >> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti miestuose su > > TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto > kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka pavieniai, > pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina > '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina. > ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal centre ir > maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti > nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta. > tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai > nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas > naujas gamintu ir pardavinetu... > > >> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku, >> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei. >> >> >> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė: >>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie >>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta >>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa neberacionalia, >>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar >>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas >>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika. >>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose >>> nudroztuose grabuose :) >>> >>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote: >>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia >>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas >>>> >>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote: >>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju atstovai >>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del >>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>>>> >>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>>>> aptarnavimo kaštus. >>>>>> >>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>>>> gyvenima, >>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams >>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , >>>>>>>> kad >>>>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >> >