Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-30 18:38:12
vo, balsuokit už DP!

http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm

On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote:
> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote:
>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas
>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai dėl
>
> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad
> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:)
> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane?
> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad
> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis
> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu.
>
>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai
>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos
>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos
>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes jaučia
>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį dažniausiai
>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar ilgaamžiškumas)
>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris
>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti
>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti miestuose su
>
> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto
> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka pavieniai,
> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina
> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina.
> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal centre ir
> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti
> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta.
> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai
> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas
> naujas gamintu ir pardavinetu...
>
>
>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku,
>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei.
>>
>>
>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė:
>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie
>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta
>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa neberacionalia,
>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar
>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas
>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika.
>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose
>>> nudroztuose grabuose :)
>>>
>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote:
>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia
>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas
>>>>
>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote:
>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju atstovai
>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del
>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to....
>>>>>
>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote:
>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius
>>>>>> aptarnavimo kaštus.
>>>>>>
>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote:
>>>>>>> nu, papasakok, kaip  30kkm tepalu intervalas trumpina variklio
>>>>>>> gyvenima,
>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta.
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams
>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt ,
>>>>>>>> kad
>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>