tai turbut visu smulkiu niuansu cia ir neaptarsim ir kazin ar tikslas yra? as tai kalbu bendrai apie esme. siaip beje gera pvz davei. ten kur tikrai buvo itakinga 'kita barikadu' puse, ten ir uzrauke, kai rado prie ko prisikabinti. o cia tai tie zalieji daugiau del vaizdo. atseit pateike normas, arseit sukure kazkiek ekologijos, poto islindo yla is maiso, atseit biski virsyja grieztas normas, tai gal galima ir dar daugiau virsyt ir isimti tuos dpf/egr? atseit itakingi, bet oops nebe valdzioj, autopromas toliau islaiko valstybe :) tai apie ka cia gincyjames??? p.s. normu nustatybas grubiai gali tureti 2 skirtingas potencialas kilmes: 1) suderinta ir sutarta su autopromu, ka uz kiek galim, kiek apsimoka, kaip atrodo ilgalaikej perspektyvoj ir pan 2) atliktas kazkoks sudetingas aplinkos tarsos poveikio sveikatai ir gyvybei tyrimas pirmu atveju - tai tiesiog verslas su ekologijos kauke, antras teoriskai turetu buti tavo variantas. t.y. nustatytos normos turetu tureti tokia prasme: 'diesel is evil, raukiat ta savo nesamone, ARBA va sulendat per adatos skylute i sitas normas, neidomu kaip ir uz kiek, nes jeigu nesutilpsit, tai nununu - esat zudikai potencialus, neleisim gaminti dyzeliu'. tik kazkaip tas antras atvejis su duotu skandalu ant tiek ideologiskai prasilenkia, kad nori nenori atkrenta. o dar pasidomejus rastum, kad visi gamintojai turi analogisku 'apejimu'. cia argumentas i dainiusho naivia minti 'yra dar prancuzijos, japonijos ir pan'. yra, ir visi daro ta pati. tai klausimas - jeigu jau visi uzsimerkia i tas virsytas normas. tai gal nevaidinam ekologijos spektaklio, nevaidinam itakingu zaliuju, kurie nieko nedaro, ir metam lauk tas nesamones visas? ar vis delto kazkam neapsimoka to daryt ir viso to kilme vis delto yra tas nr.1 atvejis? On 2016.08.31 15:11, RaR wrote: > Visų pirma reikia suprasti, kad dabar Vokietijoje žaliųjų koalicijoje > nėra, o anksčiau buvo koalicijoje ir savo ministrus turėjo. Antra, jeigu > visos normos buvo sutartos tarp VAG-o ir valdžios, tai kam pirmiesiems > prisireikė sukčiauti? Euro normas priima visos ES šalys, ir jau rašiau, > kad dyzelius galinčioms visai užsmaugti normoms, atrodo, labiausiai > priešinasi Prancūzija ir Vokietija. Aišku, yra ir autopromo lobizmas, > bet ir protingos vyriausybės pačios bandys saugoti savo pramonę. Aš > neneigiu, kad yra lobizmas, kad valdžios bando padėti savo šalies > gamintojams, aš tik prieš tokį primityvų supratimą, kad ekologinės > normos priimamos susitarus keliems gamintojams su savo šalies > valdžiomis. Sprendimo priėmime dalyvauja žymiai daugiau šalių ir jose > veikiančių interesų grupių, ir jis tikrai ne visada būna toks, koks > patiktų autopromui. > > >> davai nenukrypstam nuo temos? nes taip iki marso ekspediciju nusitrolint >> galima. sakei, kad zalieji geradariai pagrumojo pirsteliu ir priverte >> VAG'a gadint masinas su DPFais ir kita ekologine chujnia. >> kad itilpti i grieztas ir negincyjamas zaliuju sukurtas normas, kuriomis >> jie siaip jau sieke nuzudyt dyzeli apskritai savo idejiniu tikslu labui. >> ir vargsams nesigavo tik todel, pad super protingi VAGo inzinieriai >> sugalvojo dpf, egr, swirl, etc... >> finale pasirodo, kad i tas ju grieztas normas niekas nichuja netelpa su >> visais tai nvarotais ir beju. o VAGas visus apipisineja ikodines spec >> rezima i variklio softa. ir ka daro zalieji? ogi nieko. wow.... gana >> itakingi ir adekvaciai ginantys savo viesai deklaruotus ir atstovaujamus >> interesus :))) ir sakai - cia skirtingos zaliuju politikos ir autopromo >> verslo barikadu puses? apskritai - kur ir kokioj israiskoj tos barikados >> duotam kontekste :) ? >