Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: pvytautas
Data: 2016-08-27 09:52:35
2016-08-26 00:42, jtdm rašė:
> On 2016.08.26 00:22, pvytautas wrote:
>> Baik zole rukt ir paziurek kiek rukstanciu kevalu aplink.
>
> nu. tu vat pasidomek kokia tikra ju rida vidutine. tai variantai du:
> vazinejam tuo ka iperkam; nevazinejam isvis

Tai viskas aisku su ridom. Isvada paprasta perkam ka iperkam, o ne 
perkam kas pigiau. Imanomas ir kitas variantas perkam pigiausia ka 
iperkam ir sutvarkom iki normalaus stovio. Deje toks variantas pats 
brangiausias. DPF, EGR ar katuliu ispjovimas cia ne remontas. Tai 
tiesiog sugadinimas.


>> Mano su ¬ 220kkm jokio dumelio. Tai ledas ar dar ne?
>
> tai gal nematai

Kodel as tureciau nematyt? Jei nespeju is galo begt paprasau kad kas 
kitas paziuretu.

>
>> Tu gal nematai bet tavo kas ten bebutu su pakelta galia be DPF dumina.
>
> bet tu zinai kad ruksta?  nu siaip nei viens pakalnutem nekvepia, bet
> tikrai nedaugiau nei tavo su DPF. TA ta pati pasake, beje...
>
Tai nematau bet be tvarkingo DPF, ir pakelta galia auto naturaliai 
dumina. Dar su nepakelta galia gal but galetum praslysti.



>> EGR prie dumu nieko bendra neturi.
>
> tai nx jis ten? ar tu dumais vadini tik suodzius? antra medalio puse ta,
> kad visa 'ekologija' pasibaigai su garantija. poto ji tampa tiesiog
> neracionali.

Dumai tai suodziai. Visi kiti ar tikrai dūmai?

>
>> Tokiam DE praktiskai nera rukstaciu, kalbant apie dyzelius.
>
> tai ka dabar daryt? visiem pirkt naujas masinas kaip DE?

Nea, pirkt pagal pajamas ir priziuret.

>> Tavo kastruotas ubytas lavonas ir yra nes be PDF, be EGR ir ar
>> nelegaliai modifikuotas.
>
> rimtai? siaip nekastruotas sudegina daugiau kuro, greiciau apskritai
> uzsilenkia ir dazniausiai dar kuri laika toks pusiau uzsilenkes
> vazineja. tai kur cia ta ekologija? o dar su 220kkm rida tai jeigu ne
> kokio nors idejinio entuziasto kapitaliai atkeltas, tai garantuotai
> ruksta juntamai. dpf kuri laika 'maskuoja', ir suka regenracija
> pastoviai, degina kura, isskiria nuodus. tik kaip pats sakei 'pats
> nematai'. ekologija su egr ir dpf yra garantiniu laikotarpiu. ir tai
> butaforine. o veliau tik smegenu plovimas ir saviapgaule.

Ir kad sudegina daugiau 10 min keliais litrais didesnes sanaudos? Kiek 
tai turi skirtumo per tas keliasdešimt valandu kol 1000km pravaziuoji?
Prisigalvoji, butinai turi but uzsilenkes entuziasto remontuotas pas 
tave kitaip niekaip!
Matyt tyrimus atlikai ir gali atsakyngai pareikst, kas yra KAS.




>>
>> 2016-08-25 22:46, jtdm rašė:
>>> bullshit
>>>
>>> ruksta visiems 'ledams' su 200kkm ridom ir panasiai, nepriklausomai nuo
>>> to kas viduje.
>>> atvaryk parodysiu kaip neruksta nei biskio su viskuo kas isvardinta
>>> isimta/isjungta ir dar galia pakelta kazkiek.
>>> isplautos visiems smegeneles konkreciai su tom ekologijom. prisiziuri
>>> ubagyne ubytu lavonu ir daro isvadas, keicia priezastis su pasekmem
>>> vietom...
>>>
>>> On 2016.08.25 22:42, invertuota panda wrote:
>>>> On Thu, 25 Aug 2016 22:35:52 +0300, jtdm <"[]"@[].[]> wrote:
>>>>> tu tik nesupyk, bet: egr, dpf, swirl tai cia nr. ka reikia
>>>>> isjungti/ismesti nx is masinos, jeigu dar nevelu, jeigu nenori jos
>>>>> gadint ir ketini ilgiau vazinet.
>>>>
>>>> pykt nepyxtu, bet per tokius kaip tu lietuva pavirto į smirdančių
>>>> dyzelių šalį.
>>>> Iš kas antros dūslios virsta tiršti juodi dūmai,  net visai pošviežiam
>>>> egzemplioriam, galima pagalvot kad esam kur afrikoj.
>>>>
>>>
>>
>