Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-08-29 17:35:44
Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams 
priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , kad 
motoras tarnaus ilgai

On 2016.08.28 09:59, pvytautas wrote:
> Man tai keista kodel butent 200kkm nes dabartinis autopromas gamina ir
> 100kkm tenuvaziuojancias masinas, po kuriu nutikti gali belekas.
>
>
>
> 2016-08-27 21:46, jtdm rašė:
>> On 2016.08.27 21:43, Dainiushas wrote:
>>> nu bet vis tiek, yra mašina su 220kkm kur viskas veikia, nors anot tavęs
>>> taip negali net būt :D
>>
>> nu bet stopudovai pries kelias dienas pats man antrinai, kad 200kkm
>> masinai jau yra riba, nuo kurios bilekas gali pasibaigt ant rytojaus.
>> kad masina su tokie rida jau yra nudeveta ir savo atvazinejusi. bet va
>> paliete tema apie dpf kazkoki skaudu taska galvoj, ir nebeliko nei
>> ziniu, nei pritarimo nei noro prisimint, ka pats rasei dar visai nesenai.
>> kiek ir kodel tokie su 220kkm kainuoja visi puikiai zino, ale tau
>> vistiek svarbu laikytis savo afigieno argumento. stebuklas matai, kad
>> vaizuoja vis dar su 220kkm. atsikelsi viena ryta, ir bus kitoks
>> stebuklas ir tiek.
>>
>>>
>>> On 2016.08.27 18:02, jtdm wrote:
>>>> On 2016.08.26 01:41, Dainiushas wrote:
>>>>> ką reiškia "viską grąžina" EGR kontekste?
>>>>> O šiaip anot tavęs, išpjovus DPF'us niekas nedumina, tai kaip ten tas
>>>>> EGR'as gali ką užnešt jei nėra kuo? :)
>>>>
>>>> cia ne as krastutinumais diskutuoju. tau pvz atrodo, kad dpf pavercia
>>>> ismetima ekologisku, nes nieko nesimato. as nesakiau, kad be dpf
>>>> ismetime tik co2 ir vanduo. bet viskas labai proto ribose, jeigu
>>>> variklis nesudroztas. o jeigu sudroztas, tai patikek, ekologijos nei su
>>>> dpf nei be dpf ten nera, net jeigu kuri laika dpf suodzius ir
>>>> pamaskuoja. o kad dpf+egr zymiai paspartina naujo variklio susidrozima
>>>> iki dumijancio - faktas. ismesk naujam varikliui situos du, ir nematysi
>>>> jokiu dumu kamuoliu simta metu. ir tai nieko bendro neturi su
>>>> 'kamuoliais dumijanciu c350 stovinciu prie sviesoforo'. aisku, ismetime
>>>> bus ne 0.1 o gal koks 0.3 'dumu'.
>>>>
>>>>>
>>>>> btw, to trabio su 220kkm rida DPF nusidėvėjimą rodo ~20%. Apskritai,
>>>>> kažkokie apokaliptiniai scenarijai pas tave...gal pasidairyk kitur nei
>>>>> žiūri dabar?
>>>>
>>>> tu gal nejuokink voveriu su tokiais argumentais. kad dar daugiau
>>>> ekologijos turetum, 'atsisuk' dpf nusidevejima, galesi laimingas
>>>> vazinet
>>>> su 0% ir 300kkm and spydo. ir is kur toks nukvakimas atsiranda...
>>>>
>>>>>
>>>>> btw, vėl tavo poste ".....tu....". Rimtai tau be to neišeina?
>>>>>
>>>>> On 2016.08.26 01:02, jtdm wrote:
>>>>>> p.s. EGR + DPF + SWIRL tai cia tokia savotiska grandinine reakcija
>>>>>> uzprogramuota by design. EGR viska grazina i isiurbima, uzsinesa
>>>>>> kolektorius ir tie patys swirlai, pradeda duminti, nes truksta oro.
>>>>>> pradeda gesineti ir nesivesti del stringanciu swirl (ir velgi
>>>>>> duminti)
>>>>>> nes taip pat truksta oro. DPF pradeda kistis ir daznai sukti
>>>>>> regeneracija. kepa voztuvai ir turba, turbos valdymas uzsikisa.
>>>>>> nedapucia arba perpucia - dar daugiau dumina, EGR dar daugiau shudo
>>>>>> paduoda i isiurbima - tiesus kelias prie ankstyvo 'ubyto lavono'. dar
>>>>>> dadeti koki 'zmogiska faktoriu' aktualu trecio pasaulio rinkoms -
>>>>>> atkelineja koks vasia dauzta kevala su maza rida, priburia su
>>>>>> slangom ir
>>>>>> srotinem dalim, parduoda kaip reta 'leda' pigiau biski. kurnors nera
>>>>>> sandarumo, suvaro ta pati DPF, egr ir isiurbimo kolektoriu, poto
>>>>>> kasnors
>>>>>> randa kanors kiaura, sutaiso, bet jau velu, nes reikia beveik
>>>>>> kapitalinio....
>>>>>> o viso to reziume - nebutu DPF, EGR ir swirlu, belekuri dyzeline
>>>>>> 'siuolaikine' masina, aktuali tai paciai lietuvos rinkai, su duotais
>>>>>> 200-300 kkm rida butu nepalyginamai gyvesne, 'ekologiskesne' ir
>>>>>> maziau
>>>>>> ubyta.... finale vokieciai pasidziaugia tris metus ekologija, poto
>>>>>> atiduoda 'dziaugtis' lietuviams ir panasiai. kuriems galveles
>>>>>> praplautos
>>>>>> ir TA reikalavimus rikiuoja pagal DE rinka ir galimybes, o ne pagal
>>>>>> LT.
>>>>>> o va tokie kaip tu tuo dar ir dziugauja, apie ekologija kalba, px kad
>>>>>> patys vazineja 500kkm isukusiais 'ledais'...
>>>>>>
>>>>>> On 2016.08.26 00:39, Dainiushas wrote:
>>>>>>> nufotkink prašau duslės galą. Ai, bet blet neturi kuo....
>>>>>>>
>>>>>>> aš nufotkinsiu su 220kkm ir viskuo kas įdėta gamykloj.
>>>>>>>
>>>>>>> On 8/25/2016 10:46 PM, jtdm wrote:
>>>>>>>> bullshit
>>>>>>>>
>>>>>>>> ruksta visiems 'ledams' su 200kkm ridom ir panasiai, nepriklausomai
>>>>>>>> nuo
>>>>>>>> to kas viduje.
>>>>>>>> atvaryk parodysiu kaip neruksta nei biskio su viskuo kas isvardinta
>>>>>>>> isimta/isjungta ir dar galia pakelta kazkiek.
>>>>>>>> isplautos visiems smegeneles konkreciai su tom ekologijom.
>>>>>>>> prisiziuri
>>>>>>>> ubagyne ubytu lavonu ir daro isvadas, keicia priezastis su pasekmem
>>>>>>>> vietom...
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016.08.25 22:42, invertuota panda wrote:
>>>>>>>>> On Thu, 25 Aug 2016 22:35:52 +0300, jtdm <"[]"@[].[]> wrote:
>>>>>>>>>> tu tik nesupyk, bet: egr, dpf, swirl tai cia nr. ka reikia
>>>>>>>>>> isjungti/ismesti nx is masinos, jeigu dar nevelu, jeigu nenori
>>>>>>>>>> jos
>>>>>>>>>> gadint ir ketini ilgiau vazinet.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> pykt nepyxtu, bet per tokius kaip tu lietuva pavirto į smirdančių
>>>>>>>>> dyzelių šalį.
>>>>>>>>> Iš kas antros dūslios virsta tiršti juodi dūmai,  net visai
>>>>>>>>> pošviežiam
>>>>>>>>> egzemplioriam, galima pagalvot kad esam kur afrikoj.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>