Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , kad motoras tarnaus ilgai On 2016.08.28 09:59, pvytautas wrote: > Man tai keista kodel butent 200kkm nes dabartinis autopromas gamina ir > 100kkm tenuvaziuojancias masinas, po kuriu nutikti gali belekas. > > > > 2016-08-27 21:46, jtdm rašė: >> On 2016.08.27 21:43, Dainiushas wrote: >>> nu bet vis tiek, yra mašina su 220kkm kur viskas veikia, nors anot tavęs >>> taip negali net būt :D >> >> nu bet stopudovai pries kelias dienas pats man antrinai, kad 200kkm >> masinai jau yra riba, nuo kurios bilekas gali pasibaigt ant rytojaus. >> kad masina su tokie rida jau yra nudeveta ir savo atvazinejusi. bet va >> paliete tema apie dpf kazkoki skaudu taska galvoj, ir nebeliko nei >> ziniu, nei pritarimo nei noro prisimint, ka pats rasei dar visai nesenai. >> kiek ir kodel tokie su 220kkm kainuoja visi puikiai zino, ale tau >> vistiek svarbu laikytis savo afigieno argumento. stebuklas matai, kad >> vaizuoja vis dar su 220kkm. atsikelsi viena ryta, ir bus kitoks >> stebuklas ir tiek. >> >>> >>> On 2016.08.27 18:02, jtdm wrote: >>>> On 2016.08.26 01:41, Dainiushas wrote: >>>>> ką reiškia "viską grąžina" EGR kontekste? >>>>> O šiaip anot tavęs, išpjovus DPF'us niekas nedumina, tai kaip ten tas >>>>> EGR'as gali ką užnešt jei nėra kuo? :) >>>> >>>> cia ne as krastutinumais diskutuoju. tau pvz atrodo, kad dpf pavercia >>>> ismetima ekologisku, nes nieko nesimato. as nesakiau, kad be dpf >>>> ismetime tik co2 ir vanduo. bet viskas labai proto ribose, jeigu >>>> variklis nesudroztas. o jeigu sudroztas, tai patikek, ekologijos nei su >>>> dpf nei be dpf ten nera, net jeigu kuri laika dpf suodzius ir >>>> pamaskuoja. o kad dpf+egr zymiai paspartina naujo variklio susidrozima >>>> iki dumijancio - faktas. ismesk naujam varikliui situos du, ir nematysi >>>> jokiu dumu kamuoliu simta metu. ir tai nieko bendro neturi su >>>> 'kamuoliais dumijanciu c350 stovinciu prie sviesoforo'. aisku, ismetime >>>> bus ne 0.1 o gal koks 0.3 'dumu'. >>>> >>>>> >>>>> btw, to trabio su 220kkm rida DPF nusidėvėjimą rodo ~20%. Apskritai, >>>>> kažkokie apokaliptiniai scenarijai pas tave...gal pasidairyk kitur nei >>>>> žiūri dabar? >>>> >>>> tu gal nejuokink voveriu su tokiais argumentais. kad dar daugiau >>>> ekologijos turetum, 'atsisuk' dpf nusidevejima, galesi laimingas >>>> vazinet >>>> su 0% ir 300kkm and spydo. ir is kur toks nukvakimas atsiranda... >>>> >>>>> >>>>> btw, vėl tavo poste ".....tu....". Rimtai tau be to neišeina? >>>>> >>>>> On 2016.08.26 01:02, jtdm wrote: >>>>>> p.s. EGR + DPF + SWIRL tai cia tokia savotiska grandinine reakcija >>>>>> uzprogramuota by design. EGR viska grazina i isiurbima, uzsinesa >>>>>> kolektorius ir tie patys swirlai, pradeda duminti, nes truksta oro. >>>>>> pradeda gesineti ir nesivesti del stringanciu swirl (ir velgi >>>>>> duminti) >>>>>> nes taip pat truksta oro. DPF pradeda kistis ir daznai sukti >>>>>> regeneracija. kepa voztuvai ir turba, turbos valdymas uzsikisa. >>>>>> nedapucia arba perpucia - dar daugiau dumina, EGR dar daugiau shudo >>>>>> paduoda i isiurbima - tiesus kelias prie ankstyvo 'ubyto lavono'. dar >>>>>> dadeti koki 'zmogiska faktoriu' aktualu trecio pasaulio rinkoms - >>>>>> atkelineja koks vasia dauzta kevala su maza rida, priburia su >>>>>> slangom ir >>>>>> srotinem dalim, parduoda kaip reta 'leda' pigiau biski. kurnors nera >>>>>> sandarumo, suvaro ta pati DPF, egr ir isiurbimo kolektoriu, poto >>>>>> kasnors >>>>>> randa kanors kiaura, sutaiso, bet jau velu, nes reikia beveik >>>>>> kapitalinio.... >>>>>> o viso to reziume - nebutu DPF, EGR ir swirlu, belekuri dyzeline >>>>>> 'siuolaikine' masina, aktuali tai paciai lietuvos rinkai, su duotais >>>>>> 200-300 kkm rida butu nepalyginamai gyvesne, 'ekologiskesne' ir >>>>>> maziau >>>>>> ubyta.... finale vokieciai pasidziaugia tris metus ekologija, poto >>>>>> atiduoda 'dziaugtis' lietuviams ir panasiai. kuriems galveles >>>>>> praplautos >>>>>> ir TA reikalavimus rikiuoja pagal DE rinka ir galimybes, o ne pagal >>>>>> LT. >>>>>> o va tokie kaip tu tuo dar ir dziugauja, apie ekologija kalba, px kad >>>>>> patys vazineja 500kkm isukusiais 'ledais'... >>>>>> >>>>>> On 2016.08.26 00:39, Dainiushas wrote: >>>>>>> nufotkink prašau duslės galą. Ai, bet blet neturi kuo.... >>>>>>> >>>>>>> aš nufotkinsiu su 220kkm ir viskuo kas įdėta gamykloj. >>>>>>> >>>>>>> On 8/25/2016 10:46 PM, jtdm wrote: >>>>>>>> bullshit >>>>>>>> >>>>>>>> ruksta visiems 'ledams' su 200kkm ridom ir panasiai, nepriklausomai >>>>>>>> nuo >>>>>>>> to kas viduje. >>>>>>>> atvaryk parodysiu kaip neruksta nei biskio su viskuo kas isvardinta >>>>>>>> isimta/isjungta ir dar galia pakelta kazkiek. >>>>>>>> isplautos visiems smegeneles konkreciai su tom ekologijom. >>>>>>>> prisiziuri >>>>>>>> ubagyne ubytu lavonu ir daro isvadas, keicia priezastis su pasekmem >>>>>>>> vietom... >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016.08.25 22:42, invertuota panda wrote: >>>>>>>>> On Thu, 25 Aug 2016 22:35:52 +0300, jtdm <"[]"@[].[]> wrote: >>>>>>>>>> tu tik nesupyk, bet: egr, dpf, swirl tai cia nr. ka reikia >>>>>>>>>> isjungti/ismesti nx is masinos, jeigu dar nevelu, jeigu nenori >>>>>>>>>> jos >>>>>>>>>> gadint ir ketini ilgiau vazinet. >>>>>>>>> >>>>>>>>> pykt nepyxtu, bet per tokius kaip tu lietuva pavirto į smirdančių >>>>>>>>> dyzelių šalį. >>>>>>>>> Iš kas antros dūslios virsta tiršti juodi dūmai, net visai >>>>>>>>> pošviežiam >>>>>>>>> egzemplioriam, galima pagalvot kad esam kur afrikoj. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >