Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: RaR
Data: 2016-09-01 15:41:15
> tarsos normos, saugumo normos ir ispustas viso to marketingas bendraja
> prasme, ne vien DPF atskirai.
Saugumo normos irgi nedaro automobilio saugesniu - irgi tik grynas
marketingo triukas siekiant trumpesnio recycling'o ciklo?
> taip, naudodavo zymiai ilgiau. parduodavo 20-25 metu senumo masinas su
> milijoninem ridom. jas labiau apsimokejo remontuot. ju kokybe buvo visai
Čia pateikta statistika sako ką kitą. Be to automobiliai šiais laikais
keičiasi panašiai kaip telefonai ar kompiuteriai - juos dažniausiai
keičia ne todėl kad jie sugenda (bent jau tie vartotojai, kurie gali sau
leisti pirkti ne second-hand'ą). Daug vartotojų ir ypač įmonės perka
automobilį tik garantiniam laikotarpiui.
> kitam lygyje. apdailos ir ivairios tvirtinimo medziagos buvo geresnes
> kokybes, atsparesnes, brangesnes. nebuvo prikurta super grieztu normu,
> kurios privercia pirkti nauja masina, nes senos ju nebeatitinka.
> dabar yra visa puokste sprendimu, kurie masina po 200-300kkm pavercia
> nebedziuginancia ir ekonomiskai neprasminga.
Tai vis tik gal autopramonė turi pakankamai galimybių daryti
trumpaamžiškesnius automobilius ir be valdžios pagalbos su visomis
ekologinėmis normomis? Be to, visa technika sudėtingėja ne tik dėl
ekologinių ir saugumo normų, bet ir siekiant prikišti pirkėją
viliojančių technologijų. O bet kuri naujovė turi pereiti kelias gaminių
kartas, kol ji padaroma patikimesnė. Priedo, sudėtingėjant
technologijoms ir jų daugėjant siekiama įsipaišyti į priimtiną kainą,
dėl to taupoma medžiagų sąskaita, kurios turi tendenciją brangti. Tas
ilgaamžiškumo sumažėjimas galioja ne tik automobiliams, bet ir
technikai, kurios ypatingai nereguliuoja ekologijos ir saugumo normos.