Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: RaR
Data: 2016-09-01 15:41:15
> tarsos normos, saugumo normos ir ispustas viso to marketingas bendraja
> prasme, ne vien DPF atskirai.

Saugumo normos irgi nedaro automobilio saugesniu - irgi tik grynas 
marketingo triukas siekiant trumpesnio recycling'o ciklo?

> taip, naudodavo zymiai ilgiau. parduodavo 20-25 metu senumo masinas su
> milijoninem ridom. jas labiau apsimokejo remontuot. ju kokybe buvo visai

Čia pateikta statistika sako ką kitą. Be to automobiliai šiais laikais 
keičiasi panašiai kaip telefonai ar kompiuteriai - juos dažniausiai 
keičia ne todėl kad jie sugenda (bent jau tie vartotojai, kurie gali sau 
leisti pirkti ne second-hand'ą). Daug vartotojų ir ypač įmonės perka 
automobilį tik garantiniam laikotarpiui.

> kitam lygyje. apdailos ir ivairios tvirtinimo medziagos buvo geresnes
> kokybes, atsparesnes, brangesnes. nebuvo prikurta super grieztu normu,
> kurios privercia pirkti nauja masina, nes senos ju nebeatitinka.
> dabar yra visa puokste sprendimu, kurie masina po 200-300kkm pavercia
> nebedziuginancia ir ekonomiskai neprasminga.

Tai vis tik gal autopramonė turi pakankamai galimybių daryti 
trumpaamžiškesnius automobilius ir be valdžios pagalbos su visomis 
ekologinėmis normomis? Be to, visa technika sudėtingėja ne tik dėl 
ekologinių ir saugumo normų, bet ir siekiant prikišti pirkėją 
viliojančių technologijų. O bet kuri naujovė turi pereiti kelias gaminių 
kartas, kol ji padaroma patikimesnė. Priedo, sudėtingėjant 
technologijoms ir jų daugėjant siekiama įsipaišyti į priimtiną kainą, 
dėl to taupoma medžiagų sąskaita, kurios turi tendenciją brangti. Tas 
ilgaamžiškumo  sumažėjimas galioja ne tik automobiliams, bet ir 
technikai, kurios ypatingai nereguliuoja ekologijos ir saugumo normos.