Koks tau čia smogas? Čia paprastas rytinis Londono rūkas. :) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:nq3lbv$ltm$1@trimpas.omnitel.net... >o kam naudinga tai? > > http://america.aljazeera.com/content/ajam/articles/2013/10/21/heavy-smog-invadesnortheasternchina/_jcr_content/mainpar/imageslideshow/slideShowImages/slide1/image.adapt.960.high.china_smog_01a.jpg > > On 8/30/2016 12:55 PM, RaR wrote: >> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas >> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai dėl >> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai >> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos >> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos >> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes jaučia >> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį dažniausiai >> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar ilgaamžiškumas) >> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris >> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti >> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti miestuose su >> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku, >> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei. >> >> >> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė: >>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie >>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta >>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa neberacionalia, >>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar >>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas >>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika. >>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose >>> nudroztuose grabuose :) >>> >>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote: >>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia >>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas >>>> >>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote: >>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju atstovai >>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del >>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>>>> >>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>>>> aptarnavimo kaštus. >>>>>> >>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>>>> gyvenima, >>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>>>> >>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams >>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , >>>>>>>> kad >>>>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >> >