Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: Zhiniukas
Data: 2016-08-30 13:28:50
Koks tau čia smogas? Čia paprastas rytinis Londono rūkas. :)

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
news:nq3lbv$ltm$1@trimpas.omnitel.net...
>o kam naudinga tai?
>
> http://america.aljazeera.com/content/ajam/articles/2013/10/21/heavy-smog-invadesnortheasternchina/_jcr_content/mainpar/imageslideshow/slideShowImages/slide1/image.adapt.960.high.china_smog_01a.jpg
>
> On 8/30/2016 12:55 PM, RaR wrote:
>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas
>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai dėl
>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai
>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos
>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos
>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes jaučia
>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį dažniausiai
>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar ilgaamžiškumas)
>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris
>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti
>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti miestuose su
>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku,
>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei.
>>
>>
>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė:
>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie
>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta
>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa neberacionalia,
>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar
>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas
>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika.
>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose
>>> nudroztuose grabuose :)
>>>
>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote:
>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia
>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas
>>>>
>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote:
>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju atstovai
>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del
>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to....
>>>>>
>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote:
>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius
>>>>>> aptarnavimo kaštus.
>>>>>>
>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote:
>>>>>>> nu, papasakok, kaip  30kkm tepalu intervalas trumpina variklio
>>>>>>> gyvenima,
>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta.
>>>>>>>
>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams
>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt ,
>>>>>>>> kad
>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>