Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-30 21:54:41
bet idėja sodint tautą iš trilitrių dyzelių į tricilindrius benzus - ne 
tokia jau ir smerktina


On 8/30/2016 9:49 PM, Signalizacija wrote:
> reik tikėtis šits pakso šiknos laižytojas ir jo vagių šaika daugaiu
> seime nebesėdės
>
> On 2016.08.30 18:37, Dainiushas wrote:
>> vo, balsuokit už DP!
>>
>> http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm
>>
>>
>>
>> On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote:
>>> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote:
>>>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas
>>>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai
>>>> dėl
>>>
>>> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad
>>> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:)
>>> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane?
>>> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad
>>> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis
>>> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu.
>>>
>>>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai
>>>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos
>>>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos
>>>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes
>>>> jaučia
>>>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį
>>>> dažniausiai
>>>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar
>>>> ilgaamžiškumas)
>>>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris
>>>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti
>>>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti
>>>> miestuose su
>>>
>>> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto
>>> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka pavieniai,
>>> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina
>>> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina.
>>> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal centre ir
>>> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti
>>> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta.
>>> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai
>>> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas
>>> naujas gamintu ir pardavinetu...
>>>
>>>
>>>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku,
>>>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei.
>>>>
>>>>
>>>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė:
>>>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie
>>>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta
>>>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa
>>>>> neberacionalia,
>>>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar
>>>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas
>>>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika.
>>>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose
>>>>> nudroztuose grabuose :)
>>>>>
>>>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote:
>>>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia
>>>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas
>>>>>>
>>>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote:
>>>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju
>>>>>>> atstovai
>>>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai
>>>>>>> del
>>>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to....
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote:
>>>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius
>>>>>>>> aptarnavimo kaštus.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote:
>>>>>>>>> nu, papasakok, kaip  30kkm tepalu intervalas trumpina variklio
>>>>>>>>> gyvenima,
>>>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai
>>>>>>>>>> botanokams
>>>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt ,
>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>