bet idėja sodint tautą iš trilitrių dyzelių į tricilindrius benzus - ne tokia jau ir smerktina On 8/30/2016 9:49 PM, Signalizacija wrote: > reik tikėtis šits pakso šiknos laižytojas ir jo vagių šaika daugaiu > seime nebesėdės > > On 2016.08.30 18:37, Dainiushas wrote: >> vo, balsuokit už DP! >> >> http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm >> >> >> >> On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote: >>> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote: >>>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas >>>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai >>>> dėl >>> >>> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad >>> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:) >>> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane? >>> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad >>> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis >>> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu. >>> >>>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai >>>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos >>>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos >>>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes >>>> jaučia >>>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį >>>> dažniausiai >>>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar >>>> ilgaamžiškumas) >>>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris >>>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti >>>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti >>>> miestuose su >>> >>> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto >>> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka pavieniai, >>> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina >>> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina. >>> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal centre ir >>> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti >>> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta. >>> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai >>> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas >>> naujas gamintu ir pardavinetu... >>> >>> >>>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku, >>>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei. >>>> >>>> >>>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė: >>>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie >>>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta >>>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa >>>>> neberacionalia, >>>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar >>>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas >>>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika. >>>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose >>>>> nudroztuose grabuose :) >>>>> >>>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote: >>>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia >>>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas >>>>>> >>>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote: >>>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju >>>>>>> atstovai >>>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai >>>>>>> del >>>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>>>>>> >>>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>>>>>> aptarnavimo kaštus. >>>>>>>> >>>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>>>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>>>>>> gyvenima, >>>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai >>>>>>>>>> botanokams >>>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , >>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >>