On 2016.08.30 12:55, RaR wrote: > Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas > priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai dėl tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:) siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane? nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu. > to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai > burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos > išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos > vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes jaučia > spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį dažniausiai > daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar ilgaamžiškumas) > nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris > kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti > su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti miestuose su TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka pavieniai, pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina. ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal centre ir maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta. tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas naujas gamintu ir pardavinetu... > tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku, > skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei. > > > 2016-08-30 12:20, jtdm rašė: >> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie >> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta >> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa neberacionalia, >> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar >> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas >> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika. >> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose >> nudroztuose grabuose :) >> >> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote: >>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia >>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas >>> >>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote: >>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju atstovai >>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del >>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>>> >>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>>> aptarnavimo kaštus. >>>>> >>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>>> gyvenima, >>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>>> >>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams >>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , >>>>>>> kad >>>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>>> >>>>> >>>> >> >