Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: pvytautas
Data: 2016-08-28 09:59:29
Man tai keista kodel butent 200kkm nes dabartinis autopromas gamina ir 
100kkm tenuvaziuojancias masinas, po kuriu nutikti gali belekas.



2016-08-27 21:46, jtdm rašė:
> On 2016.08.27 21:43, Dainiushas wrote:
>> nu bet vis tiek, yra mašina su 220kkm kur viskas veikia, nors anot tavęs
>> taip negali net būt :D
>
> nu bet stopudovai pries kelias dienas pats man antrinai, kad 200kkm
> masinai jau yra riba, nuo kurios bilekas gali pasibaigt ant rytojaus.
> kad masina su tokie rida jau yra nudeveta ir savo atvazinejusi. bet va
> paliete tema apie dpf kazkoki skaudu taska galvoj, ir nebeliko nei
> ziniu, nei pritarimo nei noro prisimint, ka pats rasei dar visai nesenai.
> kiek ir kodel tokie su 220kkm kainuoja visi puikiai zino, ale tau
> vistiek svarbu laikytis savo afigieno argumento. stebuklas matai, kad
> vaizuoja vis dar su 220kkm. atsikelsi viena ryta, ir bus kitoks
> stebuklas ir tiek.
>
>>
>> On 2016.08.27 18:02, jtdm wrote:
>>> On 2016.08.26 01:41, Dainiushas wrote:
>>>> ką reiškia "viską grąžina" EGR kontekste?
>>>> O šiaip anot tavęs, išpjovus DPF'us niekas nedumina, tai kaip ten tas
>>>> EGR'as gali ką užnešt jei nėra kuo? :)
>>>
>>> cia ne as krastutinumais diskutuoju. tau pvz atrodo, kad dpf pavercia
>>> ismetima ekologisku, nes nieko nesimato. as nesakiau, kad be dpf
>>> ismetime tik co2 ir vanduo. bet viskas labai proto ribose, jeigu
>>> variklis nesudroztas. o jeigu sudroztas, tai patikek, ekologijos nei su
>>> dpf nei be dpf ten nera, net jeigu kuri laika dpf suodzius ir
>>> pamaskuoja. o kad dpf+egr zymiai paspartina naujo variklio susidrozima
>>> iki dumijancio - faktas. ismesk naujam varikliui situos du, ir nematysi
>>> jokiu dumu kamuoliu simta metu. ir tai nieko bendro neturi su
>>> 'kamuoliais dumijanciu c350 stovinciu prie sviesoforo'. aisku, ismetime
>>> bus ne 0.1 o gal koks 0.3 'dumu'.
>>>
>>>>
>>>> btw, to trabio su 220kkm rida DPF nusidėvėjimą rodo ~20%. Apskritai,
>>>> kažkokie apokaliptiniai scenarijai pas tave...gal pasidairyk kitur nei
>>>> žiūri dabar?
>>>
>>> tu gal nejuokink voveriu su tokiais argumentais. kad dar daugiau
>>> ekologijos turetum, 'atsisuk' dpf nusidevejima, galesi laimingas vazinet
>>> su 0% ir 300kkm and spydo. ir is kur toks nukvakimas atsiranda...
>>>
>>>>
>>>> btw, vėl tavo poste ".....tu....". Rimtai tau be to neišeina?
>>>>
>>>> On 2016.08.26 01:02, jtdm wrote:
>>>>> p.s. EGR + DPF + SWIRL tai cia tokia savotiska grandinine reakcija
>>>>> uzprogramuota by design. EGR viska grazina i isiurbima, uzsinesa
>>>>> kolektorius ir tie patys swirlai, pradeda duminti, nes truksta oro.
>>>>> pradeda gesineti ir nesivesti del stringanciu swirl (ir velgi duminti)
>>>>> nes taip pat truksta oro. DPF pradeda kistis ir daznai sukti
>>>>> regeneracija. kepa voztuvai ir turba, turbos valdymas uzsikisa.
>>>>> nedapucia arba perpucia - dar daugiau dumina, EGR dar daugiau shudo
>>>>> paduoda i isiurbima - tiesus kelias prie ankstyvo 'ubyto lavono'. dar
>>>>> dadeti koki 'zmogiska faktoriu' aktualu trecio pasaulio rinkoms -
>>>>> atkelineja koks vasia dauzta kevala su maza rida, priburia su
>>>>> slangom ir
>>>>> srotinem dalim, parduoda kaip reta 'leda' pigiau biski. kurnors nera
>>>>> sandarumo, suvaro ta pati DPF, egr ir isiurbimo kolektoriu, poto
>>>>> kasnors
>>>>> randa kanors kiaura, sutaiso, bet jau velu, nes reikia beveik
>>>>> kapitalinio....
>>>>> o viso to reziume - nebutu DPF, EGR ir swirlu, belekuri dyzeline
>>>>> 'siuolaikine' masina, aktuali tai paciai lietuvos rinkai, su duotais
>>>>> 200-300 kkm rida butu nepalyginamai gyvesne, 'ekologiskesne' ir maziau
>>>>> ubyta.... finale vokieciai pasidziaugia tris metus ekologija, poto
>>>>> atiduoda 'dziaugtis' lietuviams ir panasiai. kuriems galveles
>>>>> praplautos
>>>>> ir TA reikalavimus rikiuoja pagal DE rinka ir galimybes, o ne pagal
>>>>> LT.
>>>>> o va tokie kaip tu tuo dar ir dziugauja, apie ekologija kalba, px kad
>>>>> patys vazineja 500kkm isukusiais 'ledais'...
>>>>>
>>>>> On 2016.08.26 00:39, Dainiushas wrote:
>>>>>> nufotkink prašau duslės galą. Ai, bet blet neturi kuo....
>>>>>>
>>>>>> aš nufotkinsiu su 220kkm ir viskuo kas įdėta gamykloj.
>>>>>>
>>>>>> On 8/25/2016 10:46 PM, jtdm wrote:
>>>>>>> bullshit
>>>>>>>
>>>>>>> ruksta visiems 'ledams' su 200kkm ridom ir panasiai, nepriklausomai
>>>>>>> nuo
>>>>>>> to kas viduje.
>>>>>>> atvaryk parodysiu kaip neruksta nei biskio su viskuo kas isvardinta
>>>>>>> isimta/isjungta ir dar galia pakelta kazkiek.
>>>>>>> isplautos visiems smegeneles konkreciai su tom ekologijom.
>>>>>>> prisiziuri
>>>>>>> ubagyne ubytu lavonu ir daro isvadas, keicia priezastis su pasekmem
>>>>>>> vietom...
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.08.25 22:42, invertuota panda wrote:
>>>>>>>> On Thu, 25 Aug 2016 22:35:52 +0300, jtdm <"[]"@[].[]> wrote:
>>>>>>>>> tu tik nesupyk, bet: egr, dpf, swirl tai cia nr. ka reikia
>>>>>>>>> isjungti/ismesti nx is masinos, jeigu dar nevelu, jeigu nenori jos
>>>>>>>>> gadint ir ketini ilgiau vazinet.
>>>>>>>>
>>>>>>>> pykt nepyxtu, bet per tokius kaip tu lietuva pavirto į smirdančių
>>>>>>>> dyzelių šalį.
>>>>>>>> Iš kas antros dūslios virsta tiršti juodi dūmai,  net visai
>>>>>>>> pošviežiam
>>>>>>>> egzemplioriam, galima pagalvot kad esam kur afrikoj.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>