Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-08-31 19:23:07
On 2016.08.31 16:12, RaR wrote:
> Tai pagal tavo logiką vokiečiai parduoda mašinas dėl to, kad DPF

tarsos normos, saugumo normos ir ispustas viso to marketingas bendraja 
prasme, ne vien DPF atskirai.

> užsikiša? Jeigu neužsikištų, neparduotų ir 15 m senumo ir su 500 kkm
> rida? Tai benzininių jie neparduoda? Kol dyzeliuose DPF nebuvo irgi
> nepardavinėdavo?

taip, naudodavo zymiai ilgiau. parduodavo 20-25 metu senumo masinas su 
milijoninem ridom. jas labiau apsimokejo remontuot. ju kokybe buvo visai 
kitam lygyje. apdailos ir ivairios tvirtinimo medziagos buvo geresnes 
kokybes, atsparesnes, brangesnes. nebuvo prikurta super grieztu normu, 
kurios privercia pirkti nauja masina, nes senos ju nebeatitinka.
dabar yra visa puokste sprendimu, kurie masina po 200-300kkm pavercia 
nebedziuginancia ir ekonomiskai neprasminga.
ir nei vienas ju neatsitiktinis, o suplanuotas, apskaiciuotas ir numatytas.
beje, kalbant apie ekologija ir normas, kalba eina apie visai kitos 
eiles skaicius, nei kad ismeta tokios masinos, kurias pirstais bado 
zalieji. jie rodo i uzmustus lavonus, kurie dumija kamuoliais, per 
kuriuos nieko nesimato. t.y. i aborigeniju autoparka mazdaug. dar i 
sunkuji transporta, kurio tranzitas per miestus eina. o lengvuju 
automobiliu dyzeliai be visu tu siu dienu priemoniu, kol nesudrozti, 
jokio smogo ir super uzterstumo niekada nekure ir nieko masiskai 
nenuodija. as duodu b nukirst, kad nemirs nei vienu zmogum maziau vien 
todel, kad i masinas pradejo deti DPF. kad tai padeda senus (200-300kkm) 
egzempliorius parduot toliau i rytus, tai va sitas gal ir pades, bet tik 
ne mums tuo dziaugtis, o vokieciams, salia nauju masinu pardavimo ir 
klestincio verslo.