Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-08-31 19:23:07
On 2016.08.31 16:12, RaR wrote:
> Tai pagal tavo logiką vokiečiai parduoda mašinas dėl to, kad DPF
tarsos normos, saugumo normos ir ispustas viso to marketingas bendraja
prasme, ne vien DPF atskirai.
> užsikiša? Jeigu neužsikištų, neparduotų ir 15 m senumo ir su 500 kkm
> rida? Tai benzininių jie neparduoda? Kol dyzeliuose DPF nebuvo irgi
> nepardavinėdavo?
taip, naudodavo zymiai ilgiau. parduodavo 20-25 metu senumo masinas su
milijoninem ridom. jas labiau apsimokejo remontuot. ju kokybe buvo visai
kitam lygyje. apdailos ir ivairios tvirtinimo medziagos buvo geresnes
kokybes, atsparesnes, brangesnes. nebuvo prikurta super grieztu normu,
kurios privercia pirkti nauja masina, nes senos ju nebeatitinka.
dabar yra visa puokste sprendimu, kurie masina po 200-300kkm pavercia
nebedziuginancia ir ekonomiskai neprasminga.
ir nei vienas ju neatsitiktinis, o suplanuotas, apskaiciuotas ir numatytas.
beje, kalbant apie ekologija ir normas, kalba eina apie visai kitos
eiles skaicius, nei kad ismeta tokios masinos, kurias pirstais bado
zalieji. jie rodo i uzmustus lavonus, kurie dumija kamuoliais, per
kuriuos nieko nesimato. t.y. i aborigeniju autoparka mazdaug. dar i
sunkuji transporta, kurio tranzitas per miestus eina. o lengvuju
automobiliu dyzeliai be visu tu siu dienu priemoniu, kol nesudrozti,
jokio smogo ir super uzterstumo niekada nekure ir nieko masiskai
nenuodija. as duodu b nukirst, kad nemirs nei vienu zmogum maziau vien
todel, kad i masinas pradejo deti DPF. kad tai padeda senus (200-300kkm)
egzempliorius parduot toliau i rytus, tai va sitas gal ir pades, bet tik
ne mums tuo dziaugtis, o vokieciams, salia nauju masinu pardavimo ir
klestincio verslo.