reik tikėtis šits pakso šiknos laižytojas ir jo vagių šaika daugaiu seime nebesėdės On 2016.08.30 18:37, Dainiushas wrote: > vo, balsuokit už DP! > > http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm > > > On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote: >> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote: >>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas >>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai dėl >> >> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad >> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:) >> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane? >> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad >> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis >> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu. >> >>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai >>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos >>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos >>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes jaučia >>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį dažniausiai >>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar ilgaamžiškumas) >>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris >>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti >>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti miestuose su >> >> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto >> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka pavieniai, >> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina >> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina. >> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal centre ir >> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti >> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta. >> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai >> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas >> naujas gamintu ir pardavinetu... >> >> >>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku, >>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei. >>> >>> >>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė: >>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie >>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta >>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa neberacionalia, >>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar >>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas >>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika. >>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose >>>> nudroztuose grabuose :) >>>> >>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote: >>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia >>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas >>>>> >>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote: >>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju >>>>>> atstovai >>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del >>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>>>>> >>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>>>>> aptarnavimo kaštus. >>>>>>> >>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>>>>> gyvenima, >>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>>>>> >>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams >>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , >>>>>>>>> kad >>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>> >> >