Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-08-30 21:49:50
reik tikėtis šits pakso šiknos laižytojas ir jo vagių šaika daugaiu 
seime nebesėdės

On 2016.08.30 18:37, Dainiushas wrote:
> vo, balsuokit už DP!
>
> http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm
>
>
> On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote:
>> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote:
>>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas
>>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai dėl
>>
>> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad
>> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:)
>> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane?
>> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad
>> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis
>> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu.
>>
>>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai
>>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos
>>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos
>>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes jaučia
>>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį dažniausiai
>>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar ilgaamžiškumas)
>>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris
>>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti
>>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti miestuose su
>>
>> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto
>> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka pavieniai,
>> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina
>> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina.
>> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal centre ir
>> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti
>> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta.
>> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai
>> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas
>> naujas gamintu ir pardavinetu...
>>
>>
>>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku,
>>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei.
>>>
>>>
>>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė:
>>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie
>>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta
>>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa neberacionalia,
>>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar
>>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas
>>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika.
>>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose
>>>> nudroztuose grabuose :)
>>>>
>>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote:
>>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia
>>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas
>>>>>
>>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote:
>>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju
>>>>>> atstovai
>>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del
>>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to....
>>>>>>
>>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote:
>>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius
>>>>>>> aptarnavimo kaštus.
>>>>>>>
>>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote:
>>>>>>>> nu, papasakok, kaip  30kkm tepalu intervalas trumpina variklio
>>>>>>>> gyvenima,
>>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams
>>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt ,
>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>