Tai tas normas kuria ne tik žalieji, čia tik kaip pavyzdį pateikiau gana įtakingos Vokietijoje partijos su labai aiškiu pavadinimu. Dėl tavo dviejų variantų, tai paprastai jie nėra alternatyvos. Viskas prasideda nuo 2), atliekamas tyrimas, įrodomas poveikis (ar bent dauguma turinčių teisę spręsti mano kad įrodomas). Po to dažniausiai vyksta 1), tik paprastai nesusitaria taip kad po sprendimo abu pasiekia daugiau nei turėjo (autopromas didesnę apyvartą, o valdžia daugiau mokesčių), o siekia kompromiso, kad kažkaip sugriežtinti tas normas, bet nesužlugdyti gamintojų. Ir rezultatas kartais būna griežtesnis nei gamintojas normaliai sugeba įsipaišyti, tada priverstas kažką sugalvoti nepilnai išspręsdamas problemą, valdžia į tai užmerkia akis, jei matosi, kad kitaip neišeina. Bet labai dažnai arba viešoji nuomonė per daug kategoriška, arba verslas per mažai įtakingas, kad tas verslas iš viso užraukiamas. Čia be branduolinės energetikos Vokietijoje galima prisiminti ir rūkalų pramonę - ji tikrai buvo labai galinga, bet dėl viešosios nuomonės dabar smarkiai prispausta. Tas pats jau pradeda vykti su vidaus degimo varikliais, gali dar greičiau užraukti ir dyzelius, bent jau lengvuosius automobilius. 2016-08-31 15:25, jtdm rašė: > tai turbut visu smulkiu niuansu cia ir neaptarsim ir kazin ar tikslas > yra? as tai kalbu bendrai apie esme. siaip beje gera pvz davei. ten kur > tikrai buvo itakinga 'kita barikadu' puse, ten ir uzrauke, kai rado prie > ko prisikabinti. o cia tai tie zalieji daugiau del vaizdo. > atseit pateike normas, arseit sukure kazkiek ekologijos, poto islindo > yla is maiso, atseit biski virsyja grieztas normas, tai gal galima ir > dar daugiau virsyt ir isimti tuos dpf/egr? atseit itakingi, bet oops > nebe valdzioj, autopromas toliau islaiko valstybe :) tai apie ka cia > gincyjames??? > > p.s. normu nustatybas grubiai gali tureti 2 skirtingas potencialas > kilmes: 1) suderinta ir sutarta su autopromu, ka uz kiek galim, kiek > apsimoka, kaip atrodo ilgalaikej perspektyvoj ir pan 2) atliktas kazkoks > sudetingas aplinkos tarsos poveikio sveikatai ir gyvybei tyrimas > > pirmu atveju - tai tiesiog verslas su ekologijos kauke, antras teoriskai > turetu buti tavo variantas. t.y. nustatytos normos turetu tureti tokia > prasme: 'diesel is evil, raukiat ta savo nesamone, ARBA va sulendat per > adatos skylute i sitas normas, neidomu kaip ir uz kiek, nes jeigu > nesutilpsit, tai nununu - esat zudikai potencialus, neleisim gaminti > dyzeliu'. > tik kazkaip tas antras atvejis su duotu skandalu ant tiek ideologiskai > prasilenkia, kad nori nenori atkrenta. o dar pasidomejus rastum, kad > visi gamintojai turi analogisku 'apejimu'. cia argumentas i dainiusho > naivia minti 'yra dar prancuzijos, japonijos ir pan'. yra, ir visi daro > ta pati. tai klausimas - jeigu jau visi uzsimerkia i tas virsytas > normas. tai gal nevaidinam ekologijos spektaklio, nevaidinam itakingu > zaliuju, kurie nieko nedaro, ir metam lauk tas nesamones visas? ar vis > delto kazkam neapsimoka to daryt ir viso to kilme vis delto yra tas nr.1 > atvejis? > > On 2016.08.31 15:11, RaR wrote: >> Visų pirma reikia suprasti, kad dabar Vokietijoje žaliųjų koalicijoje >> nėra, o anksčiau buvo koalicijoje ir savo ministrus turėjo. Antra, jeigu >> visos normos buvo sutartos tarp VAG-o ir valdžios, tai kam pirmiesiems >> prisireikė sukčiauti? Euro normas priima visos ES šalys, ir jau rašiau, >> kad dyzelius galinčioms visai užsmaugti normoms, atrodo, labiausiai >> priešinasi Prancūzija ir Vokietija. Aišku, yra ir autopromo lobizmas, >> bet ir protingos vyriausybės pačios bandys saugoti savo pramonę. Aš >> neneigiu, kad yra lobizmas, kad valdžios bando padėti savo šalies >> gamintojams, aš tik prieš tokį primityvų supratimą, kad ekologinės >> normos priimamos susitarus keliems gamintojams su savo šalies >> valdžiomis. Sprendimo priėmime dalyvauja žymiai daugiau šalių ir jose >> veikiančių interesų grupių, ir jis tikrai ne visada būna toks, koks >> patiktų autopromui. >> >> >>> davai nenukrypstam nuo temos? nes taip iki marso ekspediciju nusitrolint >>> galima. sakei, kad zalieji geradariai pagrumojo pirsteliu ir priverte >>> VAG'a gadint masinas su DPFais ir kita ekologine chujnia. >>> kad itilpti i grieztas ir negincyjamas zaliuju sukurtas normas, kuriomis >>> jie siaip jau sieke nuzudyt dyzeli apskritai savo idejiniu tikslu labui. >>> ir vargsams nesigavo tik todel, pad super protingi VAGo inzinieriai >>> sugalvojo dpf, egr, swirl, etc... >>> finale pasirodo, kad i tas ju grieztas normas niekas nichuja netelpa su >>> visais tai nvarotais ir beju. o VAGas visus apipisineja ikodines spec >>> rezima i variklio softa. ir ka daro zalieji? ogi nieko. wow.... gana >>> itakingi ir adekvaciai ginantys savo viesai deklaruotus ir atstovaujamus >>> interesus :))) ir sakai - cia skirtingos zaliuju politikos ir autopromo >>> verslo barikadu puses? apskritai - kur ir kokioj israiskoj tos barikados >>> duotam kontekste :) ? >> >