o kam naudinga tai? http://america.aljazeera.com/content/ajam/articles/2013/10/21/heavy-smog-invadesnortheasternchina/_jcr_content/mainpar/imageslideshow/slideShowImages/slide1/image.adapt.960.high.china_smog_01a.jpg On 8/30/2016 12:55 PM, RaR wrote: > Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas > priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai dėl > to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai > burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos > išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos > vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes jaučia > spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį dažniausiai > daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar ilgaamžiškumas) > nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris > kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o važinėti > su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti miestuose su > tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku, > skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei. > > > 2016-08-30 12:20, jtdm rašė: >> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie >> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta >> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa neberacionalia, >> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar >> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas >> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika. >> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose >> nudroztuose grabuose :) >> >> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote: >>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt reikia >>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas >>> >>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote: >>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju atstovai >>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai del >>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>>> >>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>>> aptarnavimo kaštus. >>>>> >>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>>> gyvenima, >>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>>> >>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai botanokams >>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai laukt , >>>>>>> kad >>>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>>> >>>>> >>>> >> >