Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-08-31 14:18:08
On 2016.08.31 14:09, RaR wrote:
>> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad
>> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:)
>> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane?
>> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad
>> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis
>> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu.
>
> Politiką daro interesų grupės. Autopramonė yra tik viena iš interesų
> grupių, ir netgi ekologijos normos dažnai nenaudingos vienų automobilių
> gamintojams (pvz. dyzelinių), bet naudingos kitiems. Nekalbant jau apie
> kitas interesų grupes. Pvz. Vokietijoje yra tokia gana įtakinga žaliųjų
> partija. Taip kad nereikia sakyti, kad politikų sprendimus nulemia vien
> autopramonė.
leisk pasijuokt :) nu totali nesamone tai, ka parasei. butu bent biski
itakinga ir tikra ta partija ir jos interesai, tai butu visas autopromo
skandalas kitaip pasisukes :) bet negi sau ant bybio uzminsi... amerikoj
uzlenke vago dyzelius, o gimtojoj vokietijoj visiem zjb, toliau
pardavineja ir gamina :D tai kur cia tos skirtingos interesu grupes ir
itakingi zalieji? jiems ant popieriuko parasyta ka kalbet ir kiek uz tai
gaus, va tau visas 'zaliuju' vaidmuo ir itaka.
tu 'tikruju' idejiniu zaliuju gyvenime prie politikos nieks neprileido
ir neprileis, nes niekam jie nx nereikalingi tenais...
> Dėl tų DPF, tai man atrodo taip ir buvo - nuleido normas ir autopramonė
> turėjo sugalvoti kaip suktis. Sugalvojo DPF, kas mano nuomone, yra
> dalinai sprendimas, dalinai problemos apėjimas. Juk pagal užmanymą tie
> suodžiai turėtų būti surinkti ir kažkur paslėpti. Jų sudeginimas - tai
> vis tiek tų teršalų išmetimas į aplinką, tik kiek mažiau ir kiek kitokiu
> pavidalu. Tai kompromisas, iš dalies patenkinęs ekologų interesus, bet
> neleidęs nužudyti dyzelių.
>
>
>> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto
>> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka pavieniai,
>> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina
>> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina.
>> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal centre ir
>> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti
>> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta.
>> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai
>> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas
>> naujas gamintu ir pardavinetu...
>
> Šiaip jau gamintojai labai gerai moka padaryti, kad vartotojai dažnai
> keistų daiktus į naujus ir be jokio valdžios įsikišimo su ekologinėmis
> normomis ar dar kuo nors - dabar dažnas prietaisas atlaiko ne ką daugiau
> už garantinį laikotarpį. Dar geriau tai moka padaryti visokie
> marketingistai - dažnas šiais laikais telefoną keičia kasmet, nors
> senasis dar puikiai veikia.