Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-08-30 22:25:16
nusišauk pats

On 8/30/2016 10:22 PM, Signalizacija wrote:
> uz tokia idėją šaudyt vietoj reikia
>
> On 2016.08.30 21:54, Dainiushas wrote:
>> bet idėja sodint tautą iš trilitrių dyzelių į tricilindrius benzus - ne
>> tokia jau ir smerktina
>>
>>
>> On 8/30/2016 9:49 PM, Signalizacija wrote:
>>> reik tikėtis šits pakso šiknos laižytojas ir jo vagių šaika daugaiu
>>> seime nebesėdės
>>>
>>> On 2016.08.30 18:37, Dainiushas wrote:
>>>> vo, balsuokit už DP!
>>>>
>>>> http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote:
>>>>> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote:
>>>>>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas
>>>>>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai
>>>>>> dėl
>>>>>
>>>>> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad
>>>>> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses
>>>>> ?:)
>>>>> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane?
>>>>> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad
>>>>> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis
>>>>> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu.
>>>>>
>>>>>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto
>>>>>> gamintojai
>>>>>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos
>>>>>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos
>>>>>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes
>>>>>> jaučia
>>>>>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį
>>>>>> dažniausiai
>>>>>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar
>>>>>> ilgaamžiškumas)
>>>>>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus
>>>>>> tris
>>>>>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o
>>>>>> važinėti
>>>>>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti
>>>>>> miestuose su
>>>>>
>>>>> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto
>>>>> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka
>>>>> pavieniai,
>>>>> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu
>>>>> masina
>>>>> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr
>>>>> negamina.
>>>>> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal
>>>>> centre ir
>>>>> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte
>>>>> pirkti
>>>>> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta.
>>>>> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai
>>>>> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas
>>>>> naujas gamintu ir pardavinetu...
>>>>>
>>>>>
>>>>>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku,
>>>>>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė:
>>>>>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie
>>>>>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta
>>>>>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa
>>>>>>> neberacionalia,
>>>>>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar
>>>>>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas
>>>>>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu
>>>>>>> ekonomika.
>>>>>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose
>>>>>>> nudroztuose grabuose :)
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote:
>>>>>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt
>>>>>>>> reikia
>>>>>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote:
>>>>>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju
>>>>>>>>> atstovai
>>>>>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai
>>>>>>>>> del
>>>>>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to....
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius
>>>>>>>>>> aptarnavimo kaštus.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote:
>>>>>>>>>>> nu, papasakok, kaip  30kkm tepalu intervalas trumpina variklio
>>>>>>>>>>> gyvenima,
>>>>>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>>>>> message
>>>>>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai
>>>>>>>>>>>> botanokams
>>>>>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai
>>>>>>>>>>>> laukt ,
>>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>