nusišauk pats On 8/30/2016 10:22 PM, Signalizacija wrote: > uz tokia idėją šaudyt vietoj reikia > > On 2016.08.30 21:54, Dainiushas wrote: >> bet idėja sodint tautą iš trilitrių dyzelių į tricilindrius benzus - ne >> tokia jau ir smerktina >> >> >> On 8/30/2016 9:49 PM, Signalizacija wrote: >>> reik tikėtis šits pakso šiknos laižytojas ir jo vagių šaika daugaiu >>> seime nebesėdės >>> >>> On 2016.08.30 18:37, Dainiushas wrote: >>>> vo, balsuokit už DP! >>>> >>>> http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote: >>>>> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote: >>>>>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas >>>>>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai >>>>>> dėl >>>>> >>>>> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad >>>>> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses >>>>> ?:) >>>>> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane? >>>>> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad >>>>> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis >>>>> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu. >>>>> >>>>>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto >>>>>> gamintojai >>>>>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos >>>>>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos >>>>>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes >>>>>> jaučia >>>>>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį >>>>>> dažniausiai >>>>>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar >>>>>> ilgaamžiškumas) >>>>>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus >>>>>> tris >>>>>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o >>>>>> važinėti >>>>>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti >>>>>> miestuose su >>>>> >>>>> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto >>>>> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka >>>>> pavieniai, >>>>> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu >>>>> masina >>>>> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr >>>>> negamina. >>>>> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal >>>>> centre ir >>>>> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte >>>>> pirkti >>>>> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta. >>>>> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai >>>>> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas >>>>> naujas gamintu ir pardavinetu... >>>>> >>>>> >>>>>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku, >>>>>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei. >>>>>> >>>>>> >>>>>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė: >>>>>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie >>>>>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta >>>>>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa >>>>>>> neberacionalia, >>>>>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar >>>>>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas >>>>>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu >>>>>>> ekonomika. >>>>>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose >>>>>>> nudroztuose grabuose :) >>>>>>> >>>>>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote: >>>>>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt >>>>>>>> reikia >>>>>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote: >>>>>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju >>>>>>>>> atstovai >>>>>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai >>>>>>>>> del >>>>>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>>>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>>>>>>>> aptarnavimo kaštus. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>>>>>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>>>>>>>> gyvenima, >>>>>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in >>>>>>>>>>> message >>>>>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai >>>>>>>>>>>> botanokams >>>>>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai >>>>>>>>>>>> laukt , >>>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>