uz tokia idėją šaudyt vietoj reikia On 2016.08.30 21:54, Dainiushas wrote: > bet idėja sodint tautą iš trilitrių dyzelių į tricilindrius benzus - ne > tokia jau ir smerktina > > > On 8/30/2016 9:49 PM, Signalizacija wrote: >> reik tikėtis šits pakso šiknos laižytojas ir jo vagių šaika daugaiu >> seime nebesėdės >> >> On 2016.08.30 18:37, Dainiushas wrote: >>> vo, balsuokit už DP! >>> >>> http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm >>> >>> >>> >>> >>> On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote: >>>> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote: >>>>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas >>>>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai >>>>> dėl >>>> >>>> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad >>>> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:) >>>> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane? >>>> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad >>>> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis >>>> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu. >>>> >>>>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai >>>>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos >>>>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos >>>>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes >>>>> jaučia >>>>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį >>>>> dažniausiai >>>>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar >>>>> ilgaamžiškumas) >>>>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris >>>>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o >>>>> važinėti >>>>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti >>>>> miestuose su >>>> >>>> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto >>>> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka >>>> pavieniai, >>>> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina >>>> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina. >>>> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal >>>> centre ir >>>> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti >>>> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta. >>>> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai >>>> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas >>>> naujas gamintu ir pardavinetu... >>>> >>>> >>>>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku, >>>>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei. >>>>> >>>>> >>>>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė: >>>>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie >>>>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta >>>>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa >>>>>> neberacionalia, >>>>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar >>>>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas >>>>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika. >>>>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose >>>>>> nudroztuose grabuose :) >>>>>> >>>>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote: >>>>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt >>>>>>> reikia >>>>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas >>>>>>> >>>>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote: >>>>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju >>>>>>>> atstovai >>>>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai >>>>>>>> del >>>>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to.... >>>>>>>> >>>>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote: >>>>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius >>>>>>>>> aptarnavimo kaštus. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote: >>>>>>>>>> nu, papasakok, kaip 30kkm tepalu intervalas trumpina variklio >>>>>>>>>> gyvenima, >>>>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai >>>>>>>>>>> botanokams >>>>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai >>>>>>>>>>> laukt , >>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >