Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-08-30 22:22:21
uz tokia idėją šaudyt vietoj reikia

On 2016.08.30 21:54, Dainiushas wrote:
> bet idėja sodint tautą iš trilitrių dyzelių į tricilindrius benzus - ne
> tokia jau ir smerktina
>
>
> On 8/30/2016 9:49 PM, Signalizacija wrote:
>> reik tikėtis šits pakso šiknos laižytojas ir jo vagių šaika daugaiu
>> seime nebesėdės
>>
>> On 2016.08.30 18:37, Dainiushas wrote:
>>> vo, balsuokit už DP!
>>>
>>> http://auto.lrytas.lt/naujienos/v-mazuronis-atskleide-koki-mokesti-automobiliams-ruosia.htm
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> On 8/30/2016 3:53 PM, jtdm wrote:
>>>> On 2016.08.30 12:55, RaR wrote:
>>>>> Gal ne visai taip - ekologijos normos eina iš politikų, autopromas
>>>>> priverstas su tuo susitaikyti, nebent vien elektromobilių gamintojai
>>>>> dėl
>>>>
>>>> tai cia tau taip pasako ir padaro, kad atrodytu. tu tikrai tiki, kad
>>>> kazkurtenais verslas ir politika tikrai dvi atskiros barikadu puses ?:)
>>>> siaip 'netycia' gavosi normos pritempti ant DPF galimybiu ribos, ane?
>>>> nukabino normas is lemputes ir kazkas tik pyst ir padare DPF, kad
>>>> atitiktu? tai yra normaliai parengtas, aptartas ir vydomas ilgalaikis
>>>> 'verslo planas', valstybes ekonomikos mastu.
>>>>
>>>>> to rankas trina. Juk kas kartą paskelbus naujas normas auto gamintojai
>>>>> burba kaip sunku bus į jas įsipaišyti, kaip dėl to padidės gamybos
>>>>> išlaidos. Kiek tenka girdėti, tai būtent Vokietijos ir Prancūzijos
>>>>> vyriausybės pristabdo griežtų normų, ypač dyzeliams priėmimą, nes
>>>>> jaučia
>>>>> spaudimą iš savo autopramonės. Pirkėjui įsigyjant automobilį
>>>>> dažniausiai
>>>>> daug svarbiau jo kaina, ekonomiškumas ir patikimumas (ar
>>>>> ilgaamžiškumas)
>>>>> nei ekologija. Naujos ekologijos normos paprastai kerta per visus tris
>>>>> kriterijus, ir jos paprastai galioja naujiems automobiliams, o
>>>>> važinėti
>>>>> su senais niekas nedraudžia. Na, visokie draudimai važinėti
>>>>> miestuose su
>>>>
>>>> TUV draudzia. kai kuriuos gal netiesiogiai, bet deka dideliu remonto
>>>> kastu tiesiog nebeapsimoka senu taisyt ir naudot. todel lieka
>>>> pavieniai,
>>>> pas idejinius visokius. pas kuriuos vis dar galima rasti 15 metu masina
>>>> '1st hand'. bet dauguma tai perka naujus, kuriu be dpf ir egr negamina.
>>>> ir as vokietija, prancuzija pilnai suprantu. geras planas. gal
>>>> centre ir
>>>> maziau smarves liko. priverte apsivalyt nuo senu grabu, priverte pirkti
>>>> nauju daugiau, jas dazniau keisti, skatina pardavimus, senu eksporta.
>>>> tik vat kuo dziaugiasi tu senu pirkejai visokiose aborigenijose, tai
>>>> nesuprantu. ir bando sekti vokieciu ekologijos normom, lyg patys tas
>>>> naujas gamintu ir pardavinetu...
>>>>
>>>>
>>>>> tam tikrų normų neatitinkančiais ar mokesčiai jų pagrindų, aišku,
>>>>> skatina "upgreidus" ir kažkiek naudingi autopramonei.
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2016-08-30 12:20, jtdm rašė:
>>>>>> gal ir neblogas verslo planas. visas kompleksas sprendimu, kurie
>>>>>> laikinai gal tos ekologijos ispudi ir sukuria, poto viskas grizta
>>>>>> bumerangu. bet jiems juk ir tai naudinga - masina tampa
>>>>>> neberacionalia,
>>>>>> ja ekonomiskai nebeapsimoka taisyt ir toliau naudot. valdzia dar
>>>>>> sinchroniskai prastumia nauju normu 'paketeli' ir gaunasi viskas
>>>>>> oficialu - nori vazinet - pirk nauja - katalizuok vokieciu ekonomika.
>>>>>> o lietuvoj nemastantys aborigenai dievagojasi ekologijos senuose
>>>>>> nudroztuose grabuose :)
>>>>>>
>>>>>> On 2016.08.30 12:15, Signalizacija wrote:
>>>>>>> jie ne durniai, jie irgi nori valgyt, o kad turet uz ka valgyt
>>>>>>> reikia
>>>>>>> parduot ir kad garantinius 100 000 nuvaziuotu. Paskui kad ir tvanas
>>>>>>>
>>>>>>> On 2016.08.30 12:08, jtdm wrote:
>>>>>>>> rimtai? ir tu sugebi tai suprast? taigi juk INZINIERIAI ir ju
>>>>>>>> atstovai
>>>>>>>> tai sako kitaip. negi jie visi durniai? vat DPF tai tikrai tikrai
>>>>>>>> del
>>>>>>>> ekologijos sugalvoti, nekyla net menkiausia abejone del to....
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2016.08.30 09:31, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>> p.s. visa ta huinia skirta laimėt konkursus pasiūlant mažesnius
>>>>>>>>> aptarnavimo kaštus.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 8/29/2016 10:09 PM, tranzoo wrote:
>>>>>>>>>> nu, papasakok, kaip  30kkm tepalu intervalas trumpina variklio
>>>>>>>>>> gyvenima,
>>>>>>>>>> jei naudoji tepala longlife if filtra tam skirta.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>> news:nq1h80$ua4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Autopromas gamina viska normaliai, bet kai vadybininkai
>>>>>>>>>>> botanokams
>>>>>>>>>>> priviliot iraso tepalu keitima kas 30 000 km tai nereikai
>>>>>>>>>>> laukt ,
>>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>>> motoras tarnaus ilgai
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>