Tema: Re: vectra C 1,9 cdti AT ~2006 +/- (saab 9-3, 9-5 tuo paciu varikliu)
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-08-27 21:46:02
On 2016.08.27 21:43, Dainiushas wrote:
> nu bet vis tiek, yra mašina su 220kkm kur viskas veikia, nors anot tavęs
> taip negali net būt :D

nu bet stopudovai pries kelias dienas pats man antrinai, kad 200kkm 
masinai jau yra riba, nuo kurios bilekas gali pasibaigt ant rytojaus. 
kad masina su tokie rida jau yra nudeveta ir savo atvazinejusi. bet va 
paliete tema apie dpf kazkoki skaudu taska galvoj, ir nebeliko nei 
ziniu, nei pritarimo nei noro prisimint, ka pats rasei dar visai nesenai.
kiek ir kodel tokie su 220kkm kainuoja visi puikiai zino, ale tau 
vistiek svarbu laikytis savo afigieno argumento. stebuklas matai, kad 
vaizuoja vis dar su 220kkm. atsikelsi viena ryta, ir bus kitoks 
stebuklas ir tiek.

>
> On 2016.08.27 18:02, jtdm wrote:
>> On 2016.08.26 01:41, Dainiushas wrote:
>>> ką reiškia "viską grąžina" EGR kontekste?
>>> O šiaip anot tavęs, išpjovus DPF'us niekas nedumina, tai kaip ten tas
>>> EGR'as gali ką užnešt jei nėra kuo? :)
>>
>> cia ne as krastutinumais diskutuoju. tau pvz atrodo, kad dpf pavercia
>> ismetima ekologisku, nes nieko nesimato. as nesakiau, kad be dpf
>> ismetime tik co2 ir vanduo. bet viskas labai proto ribose, jeigu
>> variklis nesudroztas. o jeigu sudroztas, tai patikek, ekologijos nei su
>> dpf nei be dpf ten nera, net jeigu kuri laika dpf suodzius ir
>> pamaskuoja. o kad dpf+egr zymiai paspartina naujo variklio susidrozima
>> iki dumijancio - faktas. ismesk naujam varikliui situos du, ir nematysi
>> jokiu dumu kamuoliu simta metu. ir tai nieko bendro neturi su
>> 'kamuoliais dumijanciu c350 stovinciu prie sviesoforo'. aisku, ismetime
>> bus ne 0.1 o gal koks 0.3 'dumu'.
>>
>>>
>>> btw, to trabio su 220kkm rida DPF nusidėvėjimą rodo ~20%. Apskritai,
>>> kažkokie apokaliptiniai scenarijai pas tave...gal pasidairyk kitur nei
>>> žiūri dabar?
>>
>> tu gal nejuokink voveriu su tokiais argumentais. kad dar daugiau
>> ekologijos turetum, 'atsisuk' dpf nusidevejima, galesi laimingas vazinet
>> su 0% ir 300kkm and spydo. ir is kur toks nukvakimas atsiranda...
>>
>>>
>>> btw, vėl tavo poste ".....tu....". Rimtai tau be to neišeina?
>>>
>>> On 2016.08.26 01:02, jtdm wrote:
>>>> p.s. EGR + DPF + SWIRL tai cia tokia savotiska grandinine reakcija
>>>> uzprogramuota by design. EGR viska grazina i isiurbima, uzsinesa
>>>> kolektorius ir tie patys swirlai, pradeda duminti, nes truksta oro.
>>>> pradeda gesineti ir nesivesti del stringanciu swirl (ir velgi duminti)
>>>> nes taip pat truksta oro. DPF pradeda kistis ir daznai sukti
>>>> regeneracija. kepa voztuvai ir turba, turbos valdymas uzsikisa.
>>>> nedapucia arba perpucia - dar daugiau dumina, EGR dar daugiau shudo
>>>> paduoda i isiurbima - tiesus kelias prie ankstyvo 'ubyto lavono'. dar
>>>> dadeti koki 'zmogiska faktoriu' aktualu trecio pasaulio rinkoms -
>>>> atkelineja koks vasia dauzta kevala su maza rida, priburia su
>>>> slangom ir
>>>> srotinem dalim, parduoda kaip reta 'leda' pigiau biski. kurnors nera
>>>> sandarumo, suvaro ta pati DPF, egr ir isiurbimo kolektoriu, poto
>>>> kasnors
>>>> randa kanors kiaura, sutaiso, bet jau velu, nes reikia beveik
>>>> kapitalinio....
>>>> o viso to reziume - nebutu DPF, EGR ir swirlu, belekuri dyzeline
>>>> 'siuolaikine' masina, aktuali tai paciai lietuvos rinkai, su duotais
>>>> 200-300 kkm rida butu nepalyginamai gyvesne, 'ekologiskesne' ir maziau
>>>> ubyta.... finale vokieciai pasidziaugia tris metus ekologija, poto
>>>> atiduoda 'dziaugtis' lietuviams ir panasiai. kuriems galveles
>>>> praplautos
>>>> ir TA reikalavimus rikiuoja pagal DE rinka ir galimybes, o ne pagal LT.
>>>> o va tokie kaip tu tuo dar ir dziugauja, apie ekologija kalba, px kad
>>>> patys vazineja 500kkm isukusiais 'ledais'...
>>>>
>>>> On 2016.08.26 00:39, Dainiushas wrote:
>>>>> nufotkink prašau duslės galą. Ai, bet blet neturi kuo....
>>>>>
>>>>> aš nufotkinsiu su 220kkm ir viskuo kas įdėta gamykloj.
>>>>>
>>>>> On 8/25/2016 10:46 PM, jtdm wrote:
>>>>>> bullshit
>>>>>>
>>>>>> ruksta visiems 'ledams' su 200kkm ridom ir panasiai, nepriklausomai
>>>>>> nuo
>>>>>> to kas viduje.
>>>>>> atvaryk parodysiu kaip neruksta nei biskio su viskuo kas isvardinta
>>>>>> isimta/isjungta ir dar galia pakelta kazkiek.
>>>>>> isplautos visiems smegeneles konkreciai su tom ekologijom. prisiziuri
>>>>>> ubagyne ubytu lavonu ir daro isvadas, keicia priezastis su pasekmem
>>>>>> vietom...
>>>>>>
>>>>>> On 2016.08.25 22:42, invertuota panda wrote:
>>>>>>> On Thu, 25 Aug 2016 22:35:52 +0300, jtdm <"[]"@[].[]> wrote:
>>>>>>>> tu tik nesupyk, bet: egr, dpf, swirl tai cia nr. ka reikia
>>>>>>>> isjungti/ismesti nx is masinos, jeigu dar nevelu, jeigu nenori jos
>>>>>>>> gadint ir ketini ilgiau vazinet.
>>>>>>>
>>>>>>> pykt nepyxtu, bet per tokius kaip tu lietuva pavirto į smirdančių
>>>>>>> dyzelių šalį.
>>>>>>> Iš kas antros dūslios virsta tiršti juodi dūmai,  net visai
>>>>>>> pošviežiam
>>>>>>> egzemplioriam, galima pagalvot kad esam kur afrikoj.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>