Tema: Re: situacija - dviratininkas prieð automobilá.
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2011-06-03 11:11:04
Tai ka siulai, jei imi vaziuot, pamatai pagrindiniu atriedanti automobili, 
sustoji praleist ji kaip tik tuomet, kai jau esi pasiekes dviraciu linija?, 
jungt atbulinka ir vaziuot atgal, pasitraukt nuo dviraciu tako, ar 
nepraleist atvaziuojancio ir sukelt avarija, kad tik nestovet dviraciu take? 
Jums ponas su vairavimo kultura matau sunku... matote tik KET ir pesciuju, 
bei dviratininku teises, bet nematotei nei vieno is ju pareigu, zmogiskumo, 
protingumo.. mano nuomone, absoliuciai visi eismo dalyviai, kuriais yra ir 
pestieji ir dviratininkai, turetu elgtis draugiskai keliuose, bet kad taip 
nera ir niekada nebus, bent pas mus Lietuvelej, tai ka padarysi, bet ziureti 
ir ginti vien tik viena puse, neatsizvelgiant I kita, kazkaip jau savaime 
gaunasi savu interesu gynimas... mano nuomone, automobiliovairuotojui 
visuomet sudetingiau eisme, nes jo transporto priemone turi didziausia 
inercija, neskaitant traukiniu.... todel protingas mastatntis pilietis, 
pestysis ar dviratininkas, kuriam is esmes daug lengviau sustoti, pamacius 
kliuti, nei automobilininkui, sustos ir praleis... bent as, kai bunu 
pestysis, visada praleidziu automobilius, ir einu per gatves tik tuomet, kai 
matau, jog nesutrukdysiu eismo... Ypac ziema, kai automobilio stabdymo 
kelias pailgeja.

"CodeC"  wrote in message news:isa3jn$3gm$1@trimpas.omnitel.net...

On 06/03/2011 09:36 AM, Ignas wrote:
> codecai, codecai... taigi ne laikrasciu pirkt  jankis ten sustojo? siaip
> durnas ar tycia trolini?..

skaityt tol kol daeis ir maziau interpretuot taisykles pagal savo paniatkes:

XVII. Sustojimas ir stovėjimas

193. Sustoti ir stovėti draudžiama:

193. 6. ant pėsčiųjų ar dviračių tako, taip pat arčiau kaip 5 m atstumu
prieš važiuojamosios
dalies susikirtimą su pėsčiųjų ar (ir) dviračių taku;

>
>
> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message 
> news:is9uqh$skp$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 06/03/2011 09:09 AM, Marius Staniulis wrote:
>>> Vieta:
>>> Gedimino pr. 10-12. ávaþiavimas prie "Èili kaimas", "Lrytas".
>>> Situacija:
>>> nuo "Novatelis" vieðbutis á Gedimino pr. iðvaþiuoja automobilis "A" ir
>>> ant dviraèiø tako sustoja, kad praleistø automobilá judantá kryptimi nuo
>>> Katedros link Seimo.
>>> Að judu nuo Seimo pusës, man reikia ásuktá link Lryto, sustoju, nes
>>> pirmasis automobilias "A" blokavæs ávaþiavimà.
>>> po keliø sekundþiø po pilno sustojimo, automobilis "A" pajuda ir èia á
>>> jo galà ávaþiuoja dviratininkas, stuktelá á galiná bamperá ir verèiasi.
>>> dviratininkas ant vaþiavo dviraèiø taku.
>>>
>>>
>>> automobilá "A" vairavo uniformuotas amerikonø jûros pëstininkas. jis
>>> nuvaþiavo á kità gatvës pusæ (nepasiliko sustojæs ávykio vietoje)
>>>
>>> ðiaip, mano kaip liudininko, ir net kaip aistringi dviratininko nuomonë
>>> - dviratininkas kaltas. nes kliûtis neiðvaþiavo prieð jo nosá "staiga",
>>> ji ten buvo ir buvo daug laiko priimti tinkamà sprendimà ir já
>>> ágivendint (sustoti ir praleisti).
>>>
>>> paburkime ið rutulio, kuo viskas baigsis.
>>> vienas þioplys ir nemato kliûties, kliûtis pajuda ir net nesustoja
>>> ávykio vietoje, o sustoja uþ kitoje gatvës pusëje ant dviraèiø tako.
>>> kliûtis - diplomatinis transportas.
>>
>> man asmeniskai buvo kazkiek panasi situacija Kaune. tik viens skirtumas -
>> automobilis ne stovejo bet islindo pries pat nosi. veiksmas buvo laisves
>> alejoj ant dviraciu tako. vairavo mentas. ivaziavau i sona jam. duzo
>> langai, ilenkiau duris, nulauziau veidrodi. is dviracio irgi tik puse
>> liko. as ligoninej bet nieko per daug rimto. mano atveju jo draudimas man
>> sumokejo uz dvirati, o jis pats asmeniskai su manim 'susitare' ir 'dave
>> ant vaistu' :) tavo atveju tai biski kitas atvejis ir nemacius sunku
>> spresti. is vienos puses dviratininkas zioplas is kitos stovet ant
>> dviraciu tako (kaip ir perejos) yra draudziama. sustot turi arba pries 
>> ji,
>> arba uz jo. o daug vairuotoju ziopliu ir vaziuoja autopilotu kol
>> neatsiremia i kazka priekyje.
>
>