Tema: Re: situacija - dviratininkas prieð automobilá.
Autorius: VNO
Data: 2011-06-03 13:11:40
pas CodeC'a yra tik 2 vaziavimo per sankryza variantai:
1. vaziuoji nes niekas netrukto ir ą00Į niekas netrukdys
2. nevaziuoji.


varianto, kai vaziuodamas link sankryzos kerti pvz perciuju pereja ir staigia istabdai del kazkokios kliuties jam neegzituoja.


VNO
"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:isa5nr$6in$1@trimpas.omnitel.net...
> Galva tu, cia gi priverstinis sustojimas. Prie raudono sustojus irgi stovet 
> draudziama?
> Ble ble.
> 
> 
> "CodeC" <co@co.co> parašė naujienų news:isa3jn$3gm$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 06/03/2011 09:36 AM, Ignas wrote:
>>> codecai, codecai... taigi ne laikrasciu pirkt  jankis ten sustojo? siaip
>>> durnas ar tycia trolini?..
>>
>> skaityt tol kol daeis ir maziau interpretuot taisykles pagal savo 
>> paniatkes:
>>
>> XVII. Sustojimas ir stovėjimas
>>
>> 193. Sustoti ir stovėti draudžiama:
>>
>> 193. 6. ant pėsčiųjų ar dviračių tako, taip pat arčiau kaip 5 m atstumu 
>> prieš važiuojamosios
>> dalies susikirtimą su pėsčiųjų ar (ir) dviračių taku;
>>
>>>
>>>
>>> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message 
>>> news:is9uqh$skp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 06/03/2011 09:09 AM, Marius Staniulis wrote:
>>>>> Vieta:
>>>>> Gedimino pr. 10-12. ávaþiavimas prie "Èili kaimas", "Lrytas".
>>>>> Situacija:
>>>>> nuo "Novatelis" vieðbutis á Gedimino pr. iðvaþiuoja automobilis "A" ir
>>>>> ant dviraèiø tako sustoja, kad praleistø automobilá judantá kryptimi 
>>>>> nuo
>>>>> Katedros link Seimo.
>>>>> Að judu nuo Seimo pusës, man reikia ásuktá link Lryto, sustoju, nes
>>>>> pirmasis automobilias "A" blokavæs ávaþiavimà.
>>>>> po keliø sekundþiø po pilno sustojimo, automobilis "A" pajuda ir èia á
>>>>> jo galà ávaþiuoja dviratininkas, stuktelá á galiná bamperá ir verèiasi.
>>>>> dviratininkas ant vaþiavo dviraèiø taku.
>>>>>
>>>>>
>>>>> automobilá "A" vairavo uniformuotas amerikonø jûros pëstininkas. jis
>>>>> nuvaþiavo á kità gatvës pusæ (nepasiliko sustojæs ávykio vietoje)
>>>>>
>>>>> ðiaip, mano kaip liudininko, ir net kaip aistringi dviratininko nuomonë
>>>>> - dviratininkas kaltas. nes kliûtis neiðvaþiavo prieð jo nosá "staiga",
>>>>> ji ten buvo ir buvo daug laiko priimti tinkamà sprendimà ir já
>>>>> ágivendint (sustoti ir praleisti).
>>>>>
>>>>> paburkime ið rutulio, kuo viskas baigsis.
>>>>> vienas þioplys ir nemato kliûties, kliûtis pajuda ir net nesustoja
>>>>> ávykio vietoje, o sustoja uþ kitoje gatvës pusëje ant dviraèiø tako.
>>>>> kliûtis - diplomatinis transportas.
>>>>
>>>> man asmeniskai buvo kazkiek panasi situacija Kaune. tik viens 
>>>> skirtumas -
>>>> automobilis ne stovejo bet islindo pries pat nosi. veiksmas buvo laisves
>>>> alejoj ant dviraciu tako. vairavo mentas. ivaziavau i sona jam. duzo
>>>> langai, ilenkiau duris, nulauziau veidrodi. is dviracio irgi tik puse
>>>> liko. as ligoninej bet nieko per daug rimto. mano atveju jo draudimas 
>>>> man
>>>> sumokejo uz dvirati, o jis pats asmeniskai su manim 'susitare' ir 'dave
>>>> ant vaistu' :) tavo atveju tai biski kitas atvejis ir nemacius sunku
>>>> spresti. is vienos puses dviratininkas zioplas is kitos stovet ant
>>>> dviraciu tako (kaip ir perejos) yra draudziama. sustot turi arba pries 
>>>> ji,
>>>> arba uz jo. o daug vairuotoju ziopliu ir vaziuoja autopilotu kol
>>>> neatsiremia i kazka priekyje.
>>>
>>>
>>