Tema: Re: situacija - dviratininkas prieð automobilá.
Autorius: RolF2
Data: 2011-06-03 12:15:09
Tai gal tada jei yra zenklas "sustoti draudziama" ir sakykim kliutis 
priekyje (girtas Jonas guli) , tai kaip suprantu negaliu sustot ? nes 
draudzia KET ?  :))))


"Jonas Kalvis" <Jonas@Kalvis.lt> wrote in message 
news:isa7r4$9lk$1@trimpas.omnitel.net...
> KET'e to nepaaiskina, todel teks skaiciuot iki 5, ikvept ir... Kai kurie 
> zmones aklai vadovaujasi KET... del to jie maziau pavojingais eismo 
> dalyviais nepatampa...
>
> "sonca"  wrote in message news:isa7jo$98f$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai siūlai sustot 5 metrai iki dviračių tako, suskaičiuot iki penkių, 
> giliai
> įkvėpt ir varyt į gatvę? Jeigu nesimato gatvės sustojus pagal KET, ką 
> reikia
> daryt ir kaip elgtis?
>
>
> "CodeC" <co@co.co> wrote in message 
> news:isa3jn$3gm$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 06/03/2011 09:36 AM, Ignas wrote:
>>> codecai, codecai... taigi ne laikrasciu pirkt  jankis ten sustojo? siaip
>>> durnas ar tycia trolini?..
>>
>> skaityt tol kol daeis ir maziau interpretuot taisykles pagal savo 
>> paniatkes:
>>
>> XVII. Sustojimas ir stovėjimas
>>
>> 193. Sustoti ir stovėti draudžiama:
>>
>> 193. 6. ant pėsčiųjų ar dviračių tako, taip pat arčiau kaip 5 m atstumu 
>> prieš važiuojamosios
>> dalies susikirtimą su pėsčiųjų ar (ir) dviračių taku;
>>
>>>
>>>
>>> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message 
>>> news:is9uqh$skp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 06/03/2011 09:09 AM, Marius Staniulis wrote:
>>>>> Vieta:
>>>>> Gedimino pr. 10-12. ávaþiavimas prie "Èili kaimas", "Lrytas".
>>>>> Situacija:
>>>>> nuo "Novatelis" vieðbutis á Gedimino pr. iðvaþiuoja automobilis "A" ir
>>>>> ant dviraèiø tako sustoja, kad praleistø automobilá judantá kryptimi 
>>>>> nuo
>>>>> Katedros link Seimo.
>>>>> Að judu nuo Seimo pusës, man reikia ásuktá link Lryto, sustoju, nes
>>>>> pirmasis automobilias "A" blokavæs ávaþiavimà.
>>>>> po keliø sekundþiø po pilno sustojimo, automobilis "A" pajuda ir èia á
>>>>> jo galà ávaþiuoja dviratininkas, stuktelá á galiná bamperá ir 
>>>>> verèiasi.
>>>>> dviratininkas ant vaþiavo dviraèiø taku.
>>>>>
>>>>>
>>>>> automobilá "A" vairavo uniformuotas amerikonø jûros pëstininkas. jis
>>>>> nuvaþiavo á kità gatvës pusæ (nepasiliko sustojæs ávykio vietoje)
>>>>>
>>>>> ðiaip, mano kaip liudininko, ir net kaip aistringi dviratininko 
>>>>> nuomonë
>>>>> - dviratininkas kaltas. nes kliûtis neiðvaþiavo prieð jo nosá 
>>>>> "staiga",
>>>>> ji ten buvo ir buvo daug laiko priimti tinkamà sprendimà ir já
>>>>> ágivendint (sustoti ir praleisti).
>>>>>
>>>>> paburkime ið rutulio, kuo viskas baigsis.
>>>>> vienas þioplys ir nemato kliûties, kliûtis pajuda ir net nesustoja
>>>>> ávykio vietoje, o sustoja uþ kitoje gatvës pusëje ant dviraèiø tako.
>>>>> kliûtis - diplomatinis transportas.
>>>>
>>>> man asmeniskai buvo kazkiek panasi situacija Kaune. tik viens 
>>>> skirtumas -
>>>> automobilis ne stovejo bet islindo pries pat nosi. veiksmas buvo 
>>>> laisves
>>>> alejoj ant dviraciu tako. vairavo mentas. ivaziavau i sona jam. duzo
>>>> langai, ilenkiau duris, nulauziau veidrodi. is dviracio irgi tik puse
>>>> liko. as ligoninej bet nieko per daug rimto. mano atveju jo draudimas 
>>>> man
>>>> sumokejo uz dvirati, o jis pats asmeniskai su manim 'susitare' ir 'dave
>>>> ant vaistu' :) tavo atveju tai biski kitas atvejis ir nemacius sunku
>>>> spresti. is vienos puses dviratininkas zioplas is kitos stovet ant
>>>> dviraciu tako (kaip ir perejos) yra draudziama. sustot turi arba pries 
>>>> ji,
>>>> arba uz jo. o daug vairuotoju ziopliu ir vaziuoja autopilotu kol
>>>> neatsiremia i kazka priekyje.
>>>
>>>
>>