On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote: > tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes: > > 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. > Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á vaþiavimo > sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës bûklæ ir > kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad galëtø > sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos kliûties. > Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dël > susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. > > spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu mechanizmu ir > iki sprogimo like 30 sekundziu! nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina virsydami 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa zmoniu gatvese. > > > > "CodeC"<co@co.co> wrote in message news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net... >> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote: >>> pagrindas? >> >> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu vaþiuojantis >> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, artëjanèioms prie >> sankryþos pagrindiniu keliu. >> >> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu joje ar uþ >> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir trukdyti >> kitø transporto priemoniø eismui. >> >> >> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia >> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio nereikia, ir taip >> avarine situacija. >> >>> > > >