Klausimas, ar vairavimo stazas 10, ar tik vairuotojo pazymejimui 10..... "RolF2" wrote in message news:isb802$hnf$1@trimpas.omnitel.net... nu fig tada zino, mano virs 20 , bet tokiu teoriju kaip tu neisvedineju, noreciau kada pavaziuot is paskos, paziuret kaip iveikineji sankryzas , viduj jauciu baisu man butu :) "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:isb14u$c32$1@trimpas.omnitel.net... > On 06/03/2011 06:22 PM, RolF2 wrote: >> koks tavo stazas vairuojant automobili (ne dvirati) ? >> > > 10 metu > >> >> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >> news:isam2s$hj$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 06/03/2011 04:00 PM, sonca wrote: >>>> O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu >>>> taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :) >>> >>> pasikartosiu - duok statistika, kiek dviratininkai zmoniu uzmusa, kad >>> ir toj laisves alejoj. gal jau laikas baikt troliukais apsimetinet? >>> nesuprantu is kur tas noras primesti durnius kurie nemato skirtumo ir >>> nesupranta ka as noriu pasakyt. >>> >>>> >>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>>> news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote: >>>>>> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes: >>>>>> >>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. >>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á >>>>>> vaþiavimo >>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës bûklæ >>>>>> ir >>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad >>>>>> galëtø >>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos >>>>>> kliûties. >>>>>> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dël >>>>>> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. >>>>>> >>>>>> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu >>>>>> mechanizmu ir >>>>>> iki sprogimo like 30 sekundziu! >>>>> >>>>> nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET >>>>> punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina virsydami >>>>> 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur >>>>> dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia >>>>> vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos >>>>> bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa >>>>> zmoniu gatvese. >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>>> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote: >>>>>>>> pagrindas? >>>>>>> >>>>>>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu vaþiuojantis >>>>>>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, artëjanèioms >>>>>>> prie >>>>>>> sankryþos pagrindiniu keliu. >>>>>>> >>>>>>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu joje >>>>>>> ar uþ >>>>>>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir >>>>>>> trukdyti >>>>>>> kitø transporto priemoniø eismui. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia >>>>>>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio nereikia, >>>>>>> ir taip >>>>>>> avarine situacija. >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >