Tema: Re: situacija - dviratininkas prie? automobil?.
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2011-06-06 20:19:11
O pinpalas dar metru ilgesnis? :D:D:D

"CodeC"  wrote in message news:isj0d8$ms9$1@trimpas.omnitel.net...

On 06/06/2011 09:10 AM, Jonas Kalvis wrote:
> Klausimas, ar vairavimo stazas 10, ar tik vairuotojo pazymejimui 10.....

tik pazymejimui. stazas pora metu ilgesnis jei taip galima sakyt.

>
> "RolF2" wrote in message news:isb802$hnf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu fig tada zino, mano virs 20 , bet tokiu teoriju kaip tu neisvedineju,
> noreciau kada pavaziuot is paskos, paziuret kaip iveikineji sankryzas ,
> viduj jauciu baisu man butu :)
>
>
>
> "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:isb14u$c32$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 06/03/2011 06:22 PM, RolF2 wrote:
>>> koks tavo stazas vairuojant automobili (ne dvirati) ?
>>>
>>
>> 10 metu
>>
>>>
>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message
>>> news:isam2s$hj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 06/03/2011 04:00 PM, sonca wrote:
>>>>> O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu
>>>>> taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :)
>>>>
>>>> pasikartosiu - duok statistika, kiek dviratininkai zmoniu uzmusa, kad
>>>> ir toj laisves alejoj. gal jau laikas baikt troliukais apsimetinet?
>>>> nesuprantu is kur tas noras primesti durnius kurie nemato skirtumo ir
>>>> nesupranta ka as noriu pasakyt.
>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message
>>>>> news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote:
>>>>>>> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes:
>>>>>>>
>>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio.
>>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á
>>>>>>> vaþiavimo
>>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës
>>>>>>> bûklæ ir
>>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad
>>>>>>> galëtø
>>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos
>>>>>>> kliûties.
>>>>>>> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dël
>>>>>>> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas.
>>>>>>>
>>>>>>> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu
>>>>>>> mechanizmu ir
>>>>>>> iki sprogimo like 30 sekundziu!
>>>>>>
>>>>>> nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET
>>>>>> punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina
>>>>>> virsydami
>>>>>> 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur
>>>>>> dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia
>>>>>> vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos
>>>>>> bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa
>>>>>> zmoniu gatvese.
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message
>>>>>>> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote:
>>>>>>>>> pagrindas?
>>>>>>>>
>>>>>>>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu vaþiuojantis
>>>>>>>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, artëjanèioms
>>>>>>>> prie
>>>>>>>> sankryþos pagrindiniu keliu.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu
>>>>>>>> joje
>>>>>>>> ar uþ
>>>>>>>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir
>>>>>>>> trukdyti
>>>>>>>> kitø transporto priemoniø eismui.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia
>>>>>>>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio nereikia,
>>>>>>>> ir taip
>>>>>>>> avarine situacija.
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>