O pinpalas dar metru ilgesnis? :D:D:D "CodeC" wrote in message news:isj0d8$ms9$1@trimpas.omnitel.net... On 06/06/2011 09:10 AM, Jonas Kalvis wrote: > Klausimas, ar vairavimo stazas 10, ar tik vairuotojo pazymejimui 10..... tik pazymejimui. stazas pora metu ilgesnis jei taip galima sakyt. > > "RolF2" wrote in message news:isb802$hnf$1@trimpas.omnitel.net... > > nu fig tada zino, mano virs 20 , bet tokiu teoriju kaip tu neisvedineju, > noreciau kada pavaziuot is paskos, paziuret kaip iveikineji sankryzas , > viduj jauciu baisu man butu :) > > > > "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:isb14u$c32$1@trimpas.omnitel.net... >> On 06/03/2011 06:22 PM, RolF2 wrote: >>> koks tavo stazas vairuojant automobili (ne dvirati) ? >>> >> >> 10 metu >> >>> >>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>> news:isam2s$hj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 06/03/2011 04:00 PM, sonca wrote: >>>>> O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu >>>>> taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :) >>>> >>>> pasikartosiu - duok statistika, kiek dviratininkai zmoniu uzmusa, kad >>>> ir toj laisves alejoj. gal jau laikas baikt troliukais apsimetinet? >>>> nesuprantu is kur tas noras primesti durnius kurie nemato skirtumo ir >>>> nesupranta ka as noriu pasakyt. >>>> >>>>> >>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>>>> news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote: >>>>>>> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes: >>>>>>> >>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. >>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á >>>>>>> vaþiavimo >>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës >>>>>>> bûklæ ir >>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad >>>>>>> galëtø >>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos >>>>>>> kliûties. >>>>>>> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dël >>>>>>> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. >>>>>>> >>>>>>> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu >>>>>>> mechanizmu ir >>>>>>> iki sprogimo like 30 sekundziu! >>>>>> >>>>>> nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET >>>>>> punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina >>>>>> virsydami >>>>>> 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur >>>>>> dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia >>>>>> vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos >>>>>> bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa >>>>>> zmoniu gatvese. >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>>>> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote: >>>>>>>>> pagrindas? >>>>>>>> >>>>>>>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu vaþiuojantis >>>>>>>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, artëjanèioms >>>>>>>> prie >>>>>>>> sankryþos pagrindiniu keliu. >>>>>>>> >>>>>>>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu >>>>>>>> joje >>>>>>>> ar uþ >>>>>>>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir >>>>>>>> trukdyti >>>>>>>> kitø transporto priemoniø eismui. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia >>>>>>>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio nereikia, >>>>>>>> ir taip >>>>>>>> avarine situacija. >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>