Nu ir as taip suprantu :D Bent Codec'as jau baigia ikalbet, kad taip reikia suprast :)) "RolF2" wrote in message news:isa8mt$b44$1@trimpas.omnitel.net... Tai gal tada jei yra zenklas "sustoti draudziama" ir sakykim kliutis priekyje (girtas Jonas guli) , tai kaip suprantu negaliu sustot ? nes draudzia KET ? :)))) "Jonas Kalvis" <Jonas@Kalvis.lt> wrote in message news:isa7r4$9lk$1@trimpas.omnitel.net... > KET'e to nepaaiskina, todel teks skaiciuot iki 5, ikvept ir... Kai kurie > zmones aklai vadovaujasi KET... del to jie maziau pavojingais eismo > dalyviais nepatampa... > > "sonca" wrote in message news:isa7jo$98f$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai siūlai sustot 5 metrai iki dviračių tako, suskaičiuot iki penkių, > giliai > įkvėpt ir varyt į gatvę? Jeigu nesimato gatvės sustojus pagal KET, ką > reikia > daryt ir kaip elgtis? > > > "CodeC" <co@co.co> wrote in message > news:isa3jn$3gm$1@trimpas.omnitel.net... >> On 06/03/2011 09:36 AM, Ignas wrote: >>> codecai, codecai... taigi ne laikrasciu pirkt jankis ten sustojo? siaip >>> durnas ar tycia trolini?.. >> >> skaityt tol kol daeis ir maziau interpretuot taisykles pagal savo >> paniatkes: >> >> XVII. Sustojimas ir stovėjimas >> >> 193. Sustoti ir stovėti draudžiama: >> >> 193. 6. ant pėsčiųjų ar dviračių tako, taip pat arčiau kaip 5 m atstumu >> prieš važiuojamosios >> dalies susikirtimą su pėsčiųjų ar (ir) dviračių taku; >> >>> >>> >>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>> news:is9uqh$skp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 06/03/2011 09:09 AM, Marius Staniulis wrote: >>>>> Vieta: >>>>> Gedimino pr. 10-12. ávaþiavimas prie "Èili kaimas", "Lrytas". >>>>> Situacija: >>>>> nuo "Novatelis" vieðbutis á Gedimino pr. iðvaþiuoja automobilis "A" ir >>>>> ant dviraèiø tako sustoja, kad praleistø automobilá judantá kryptimi >>>>> nuo >>>>> Katedros link Seimo. >>>>> Að judu nuo Seimo pusës, man reikia ásuktá link Lryto, sustoju, nes >>>>> pirmasis automobilias "A" blokavæs ávaþiavimà. >>>>> po keliø sekundþiø po pilno sustojimo, automobilis "A" pajuda ir èia á >>>>> jo galà ávaþiuoja dviratininkas, stuktelá á galiná bamperá ir >>>>> verèiasi. >>>>> dviratininkas ant vaþiavo dviraèiø taku. >>>>> >>>>> >>>>> automobilá "A" vairavo uniformuotas amerikonø jûros pëstininkas. jis >>>>> nuvaþiavo á kità gatvës pusæ (nepasiliko sustojæs ávykio vietoje) >>>>> >>>>> ðiaip, mano kaip liudininko, ir net kaip aistringi dviratininko >>>>> nuomonë >>>>> - dviratininkas kaltas. nes kliûtis neiðvaþiavo prieð jo nosá >>>>> "staiga", >>>>> ji ten buvo ir buvo daug laiko priimti tinkamà sprendimà ir já >>>>> ágivendint (sustoti ir praleisti). >>>>> >>>>> paburkime ið rutulio, kuo viskas baigsis. >>>>> vienas þioplys ir nemato kliûties, kliûtis pajuda ir net nesustoja >>>>> ávykio vietoje, o sustoja uþ kitoje gatvës pusëje ant dviraèiø tako. >>>>> kliûtis - diplomatinis transportas. >>>> >>>> man asmeniskai buvo kazkiek panasi situacija Kaune. tik viens >>>> skirtumas - >>>> automobilis ne stovejo bet islindo pries pat nosi. veiksmas buvo >>>> laisves >>>> alejoj ant dviraciu tako. vairavo mentas. ivaziavau i sona jam. duzo >>>> langai, ilenkiau duris, nulauziau veidrodi. is dviracio irgi tik puse >>>> liko. as ligoninej bet nieko per daug rimto. mano atveju jo draudimas >>>> man >>>> sumokejo uz dvirati, o jis pats asmeniskai su manim 'susitare' ir 'dave >>>> ant vaistu' :) tavo atveju tai biski kitas atvejis ir nemacius sunku >>>> spresti. is vienos puses dviratininkas zioplas is kitos stovet ant >>>> dviraciu tako (kaip ir perejos) yra draudziama. sustot turi arba pries >>>> ji, >>>> arba uz jo. o daug vairuotoju ziopliu ir vaziuoja autopilotu kol >>>> neatsiremia i kazka priekyje. >>> >>> >>