Tema: Re: situacija - dviratininkas prie? automobil?.
Autorius: sonca
Data: 2011-06-07 10:05:54
Taigi cia CodeC'as ir KET jam galioja pagal menulio fazes.

"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
news:isj5uh$rsk$1@trimpas.omnitel.net...
> Tipo be teisiu vazinejai, ania?
>
>
> "CodeC" <a@b.c> parase naujienu news:isj0d8$ms9$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 06/06/2011 09:10 AM, Jonas Kalvis wrote:
>>> Klausimas, ar vairavimo stazas 10, ar tik vairuotojo pazymejimui 10.....
>>
>> tik pazymejimui. stazas pora metu ilgesnis jei taip galima sakyt.
>>
>>>
>>> "RolF2" wrote in message news:isb802$hnf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> nu fig tada zino, mano virs 20 , bet tokiu teoriju kaip tu neisvedineju,
>>> noreciau kada pavaziuot is paskos, paziuret kaip iveikineji sankryzas ,
>>> viduj jauciu baisu man butu :)
>>>
>>>
>>>
>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message 
>>> news:isb14u$c32$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 06/03/2011 06:22 PM, RolF2 wrote:
>>>>> koks tavo stazas vairuojant automobili (ne dvirati) ?
>>>>>
>>>>
>>>> 10 metu
>>>>
>>>>>
>>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message
>>>>> news:isam2s$hj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> On 06/03/2011 04:00 PM, sonca wrote:
>>>>>>> O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu
>>>>>>> taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :)
>>>>>>
>>>>>> pasikartosiu - duok statistika, kiek dviratininkai zmoniu uzmusa, kad
>>>>>> ir toj laisves alejoj. gal jau laikas baikt troliukais apsimetinet?
>>>>>> nesuprantu is kur tas noras primesti durnius kurie nemato skirtumo ir
>>>>>> nesupranta ka as noriu pasakyt.
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message
>>>>>>> news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote:
>>>>>>>>> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio.
>>>>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á
>>>>>>>>> vaþiavimo
>>>>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës
>>>>>>>>> bûklæ ir
>>>>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad
>>>>>>>>> galëtø
>>>>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos
>>>>>>>>> kliûties.
>>>>>>>>> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia 
>>>>>>>>> dël
>>>>>>>>> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu
>>>>>>>>> mechanizmu ir
>>>>>>>>> iki sprogimo like 30 sekundziu!
>>>>>>>>
>>>>>>>> nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET
>>>>>>>> punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina
>>>>>>>> virsydami
>>>>>>>> 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur
>>>>>>>> dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia
>>>>>>>> vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos
>>>>>>>> bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa
>>>>>>>> zmoniu gatvese.
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message
>>>>>>>>> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote:
>>>>>>>>>>> pagrindas?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu 
>>>>>>>>>> vaþiuojantis
>>>>>>>>>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, 
>>>>>>>>>> artëjanèioms
>>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>>> sankryþos pagrindiniu keliu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu
>>>>>>>>>> joje
>>>>>>>>>> ar uþ
>>>>>>>>>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir
>>>>>>>>>> trukdyti
>>>>>>>>>> kitø transporto priemoniø eismui.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia
>>>>>>>>>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio 
>>>>>>>>>> nereikia,
>>>>>>>>>> ir taip
>>>>>>>>>> avarine situacija.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>