Taigi cia CodeC'as ir KET jam galioja pagal menulio fazes. "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:isj5uh$rsk$1@trimpas.omnitel.net... > Tipo be teisiu vazinejai, ania? > > > "CodeC" <a@b.c> parase naujienu news:isj0d8$ms9$1@trimpas.omnitel.net... >> On 06/06/2011 09:10 AM, Jonas Kalvis wrote: >>> Klausimas, ar vairavimo stazas 10, ar tik vairuotojo pazymejimui 10..... >> >> tik pazymejimui. stazas pora metu ilgesnis jei taip galima sakyt. >> >>> >>> "RolF2" wrote in message news:isb802$hnf$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> nu fig tada zino, mano virs 20 , bet tokiu teoriju kaip tu neisvedineju, >>> noreciau kada pavaziuot is paskos, paziuret kaip iveikineji sankryzas , >>> viduj jauciu baisu man butu :) >>> >>> >>> >>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>> news:isb14u$c32$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 06/03/2011 06:22 PM, RolF2 wrote: >>>>> koks tavo stazas vairuojant automobili (ne dvirati) ? >>>>> >>>> >>>> 10 metu >>>> >>>>> >>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>>>> news:isam2s$hj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 06/03/2011 04:00 PM, sonca wrote: >>>>>>> O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu >>>>>>> taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :) >>>>>> >>>>>> pasikartosiu - duok statistika, kiek dviratininkai zmoniu uzmusa, kad >>>>>> ir toj laisves alejoj. gal jau laikas baikt troliukais apsimetinet? >>>>>> nesuprantu is kur tas noras primesti durnius kurie nemato skirtumo ir >>>>>> nesupranta ka as noriu pasakyt. >>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>>>>>> news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote: >>>>>>>>> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes: >>>>>>>>> >>>>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. >>>>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á >>>>>>>>> vaþiavimo >>>>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës >>>>>>>>> bûklæ ir >>>>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad >>>>>>>>> galëtø >>>>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos >>>>>>>>> kliûties. >>>>>>>>> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia >>>>>>>>> dël >>>>>>>>> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. >>>>>>>>> >>>>>>>>> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu >>>>>>>>> mechanizmu ir >>>>>>>>> iki sprogimo like 30 sekundziu! >>>>>>>> >>>>>>>> nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET >>>>>>>> punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina >>>>>>>> virsydami >>>>>>>> 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur >>>>>>>> dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia >>>>>>>> vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos >>>>>>>> bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa >>>>>>>> zmoniu gatvese. >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>>>>>> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote: >>>>>>>>>>> pagrindas? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu >>>>>>>>>> vaþiuojantis >>>>>>>>>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, >>>>>>>>>> artëjanèioms >>>>>>>>>> prie >>>>>>>>>> sankryþos pagrindiniu keliu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu >>>>>>>>>> joje >>>>>>>>>> ar uþ >>>>>>>>>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir >>>>>>>>>> trukdyti >>>>>>>>>> kitø transporto priemoniø eismui. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia >>>>>>>>>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio >>>>>>>>>> nereikia, >>>>>>>>>> ir taip >>>>>>>>>> avarine situacija. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>