On 06/03/2011 11:25 AM, LabaiNeSpauda wrote: > Galva tu, cia gi priverstinis sustojimas. Prie raudono sustojus irgi > stovet draudziama? > Ble ble. ant perejos ir pesciuju tako - tikrai taip. cia naujiena ar kaip? gal dar naujiena kad ir i sankryza IVAZIUOTI draudziama, jei matai (jei ziuri), kad jos laisvai nepravaziuosi, o teks sustoti viduryje. ir paziurim vaizdeli kiekviena diena kaip vaziuojama - viens paskui kita kaip avinai. is cia ir kamsciai. > > > "CodeC" <co@co.co> parašė naujienų news:isa3jn$3gm$1@trimpas.omnitel.net... >> On 06/03/2011 09:36 AM, Ignas wrote: >>> codecai, codecai... taigi ne laikrasciu pirkt jankis ten sustojo? siaip >>> durnas ar tycia trolini?.. >> >> skaityt tol kol daeis ir maziau interpretuot taisykles pagal savo >> paniatkes: >> >> XVII. Sustojimas ir stovėjimas >> >> 193. Sustoti ir stovėti draudžiama: >> >> 193. 6. ant pėsčiųjų ar dviračių tako, taip pat arčiau kaip 5 m >> atstumu prieš važiuojamosios >> dalies susikirtimą su pėsčiųjų ar (ir) dviračių taku; >> >>> >>> >>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>> news:is9uqh$skp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 06/03/2011 09:09 AM, Marius Staniulis wrote: >>>>> Vieta: >>>>> Gedimino pr. 10-12. ávaþiavimas prie "Èili kaimas", "Lrytas". >>>>> Situacija: >>>>> nuo "Novatelis" vieðbutis á Gedimino pr. iðvaþiuoja automobilis "A" ir >>>>> ant dviraèiø tako sustoja, kad praleistø automobilá judantá >>>>> kryptimi nuo >>>>> Katedros link Seimo. >>>>> Að judu nuo Seimo pusës, man reikia ásuktá link Lryto, sustoju, nes >>>>> pirmasis automobilias "A" blokavæs ávaþiavimà. >>>>> po keliø sekundþiø po pilno sustojimo, automobilis "A" pajuda ir èia á >>>>> jo galà ávaþiuoja dviratininkas, stuktelá á galiná bamperá ir >>>>> verèiasi. >>>>> dviratininkas ant vaþiavo dviraèiø taku. >>>>> >>>>> >>>>> automobilá "A" vairavo uniformuotas amerikonø jûros pëstininkas. jis >>>>> nuvaþiavo á kità gatvës pusæ (nepasiliko sustojæs ávykio vietoje) >>>>> >>>>> ðiaip, mano kaip liudininko, ir net kaip aistringi dviratininko >>>>> nuomonë >>>>> - dviratininkas kaltas. nes kliûtis neiðvaþiavo prieð jo nosá >>>>> "staiga", >>>>> ji ten buvo ir buvo daug laiko priimti tinkamà sprendimà ir já >>>>> ágivendint (sustoti ir praleisti). >>>>> >>>>> paburkime ið rutulio, kuo viskas baigsis. >>>>> vienas þioplys ir nemato kliûties, kliûtis pajuda ir net nesustoja >>>>> ávykio vietoje, o sustoja uþ kitoje gatvës pusëje ant dviraèiø tako. >>>>> kliûtis - diplomatinis transportas. >>>> >>>> man asmeniskai buvo kazkiek panasi situacija Kaune. tik viens >>>> skirtumas - >>>> automobilis ne stovejo bet islindo pries pat nosi. veiksmas buvo >>>> laisves >>>> alejoj ant dviraciu tako. vairavo mentas. ivaziavau i sona jam. duzo >>>> langai, ilenkiau duris, nulauziau veidrodi. is dviracio irgi tik puse >>>> liko. as ligoninej bet nieko per daug rimto. mano atveju jo >>>> draudimas man >>>> sumokejo uz dvirati, o jis pats asmeniskai su manim 'susitare' ir 'dave >>>> ant vaistu' :) tavo atveju tai biski kitas atvejis ir nemacius sunku >>>> spresti. is vienos puses dviratininkas zioplas is kitos stovet ant >>>> dviraciu tako (kaip ir perejos) yra draudziama. sustot turi arba >>>> pries ji, >>>> arba uz jo. o daug vairuotoju ziopliu ir vaziuoja autopilotu kol >>>> neatsiremia i kazka priekyje. >>> >>> >>