Tema: Re: situacija - dviratininkas prieð automobilá.
Autorius: CodeC
Data: 2011-06-03 11:27:43
On 06/03/2011 11:25 AM, LabaiNeSpauda wrote:
> Galva tu, cia gi priverstinis sustojimas. Prie raudono sustojus irgi
> stovet draudziama?
> Ble ble.

ant perejos ir pesciuju tako - tikrai taip. cia naujiena ar kaip?
gal dar naujiena kad ir i sankryza IVAZIUOTI draudziama, jei matai (jei 
ziuri), kad jos laisvai nepravaziuosi, o teks sustoti viduryje.
ir paziurim vaizdeli kiekviena diena kaip vaziuojama - viens paskui kita 
kaip avinai. is cia ir kamsciai.

>
>
> "CodeC" <co@co.co> parašė naujienų news:isa3jn$3gm$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 06/03/2011 09:36 AM, Ignas wrote:
>>> codecai, codecai... taigi ne laikrasciu pirkt jankis ten sustojo? siaip
>>> durnas ar tycia trolini?..
>>
>> skaityt tol kol daeis ir maziau interpretuot taisykles pagal savo
>> paniatkes:
>>
>> XVII. Sustojimas ir stovėjimas
>>
>> 193. Sustoti ir stovėti draudžiama:
>>
>> 193. 6. ant pėsčiųjų ar dviračių tako, taip pat arčiau kaip 5 m
>> atstumu prieš važiuojamosios
>> dalies susikirtimą su pėsčiųjų ar (ir) dviračių taku;
>>
>>>
>>>
>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message
>>> news:is9uqh$skp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 06/03/2011 09:09 AM, Marius Staniulis wrote:
>>>>> Vieta:
>>>>> Gedimino pr. 10-12. ávaþiavimas prie "Èili kaimas", "Lrytas".
>>>>> Situacija:
>>>>> nuo "Novatelis" vieðbutis á Gedimino pr. iðvaþiuoja automobilis "A" ir
>>>>> ant dviraèiø tako sustoja, kad praleistø automobilá judantá
>>>>> kryptimi nuo
>>>>> Katedros link Seimo.
>>>>> Að judu nuo Seimo pusës, man reikia ásuktá link Lryto, sustoju, nes
>>>>> pirmasis automobilias "A" blokavæs ávaþiavimà.
>>>>> po keliø sekundþiø po pilno sustojimo, automobilis "A" pajuda ir èia á
>>>>> jo galà ávaþiuoja dviratininkas, stuktelá á galiná bamperá ir
>>>>> verèiasi.
>>>>> dviratininkas ant vaþiavo dviraèiø taku.
>>>>>
>>>>>
>>>>> automobilá "A" vairavo uniformuotas amerikonø jûros pëstininkas. jis
>>>>> nuvaþiavo á kità gatvës pusæ (nepasiliko sustojæs ávykio vietoje)
>>>>>
>>>>> ðiaip, mano kaip liudininko, ir net kaip aistringi dviratininko
>>>>> nuomonë
>>>>> - dviratininkas kaltas. nes kliûtis neiðvaþiavo prieð jo nosá
>>>>> "staiga",
>>>>> ji ten buvo ir buvo daug laiko priimti tinkamà sprendimà ir já
>>>>> ágivendint (sustoti ir praleisti).
>>>>>
>>>>> paburkime ið rutulio, kuo viskas baigsis.
>>>>> vienas þioplys ir nemato kliûties, kliûtis pajuda ir net nesustoja
>>>>> ávykio vietoje, o sustoja uþ kitoje gatvës pusëje ant dviraèiø tako.
>>>>> kliûtis - diplomatinis transportas.
>>>>
>>>> man asmeniskai buvo kazkiek panasi situacija Kaune. tik viens
>>>> skirtumas -
>>>> automobilis ne stovejo bet islindo pries pat nosi. veiksmas buvo
>>>> laisves
>>>> alejoj ant dviraciu tako. vairavo mentas. ivaziavau i sona jam. duzo
>>>> langai, ilenkiau duris, nulauziau veidrodi. is dviracio irgi tik puse
>>>> liko. as ligoninej bet nieko per daug rimto. mano atveju jo
>>>> draudimas man
>>>> sumokejo uz dvirati, o jis pats asmeniskai su manim 'susitare' ir 'dave
>>>> ant vaistu' :) tavo atveju tai biski kitas atvejis ir nemacius sunku
>>>> spresti. is vienos puses dviratininkas zioplas is kitos stovet ant
>>>> dviraciu tako (kaip ir perejos) yra draudziama. sustot turi arba
>>>> pries ji,
>>>> arba uz jo. o daug vairuotoju ziopliu ir vaziuoja autopilotu kol
>>>> neatsiremia i kazka priekyje.
>>>
>>>
>>