O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :) "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net... > On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote: >> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes: >> >> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. >> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á vaþiavimo >> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës bûklæ ir >> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad galëtø >> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos >> kliûties. >> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dël >> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. >> >> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu mechanizmu >> ir >> iki sprogimo like 30 sekundziu! > > nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET punktus > taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina virsydami 'leistinus > +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur dviratis ir kur > tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia vienas ir kitas kitiem > eismo dalyviam. ka uzmustos bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek > dviratininkai uzmusa zmoniu gatvese. > >> >> >> >> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote: >>>> pagrindas? >>> >>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu vaþiuojantis >>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, artëjanèioms prie >>> sankryþos pagrindiniu keliu. >>> >>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu joje ar >>> uþ >>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir >>> trukdyti >>> kitø transporto priemoniø eismui. >>> >>> >>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia >>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio nereikia, ir >>> taip >>> avarine situacija. >>> >>>> >> >> >> >