Tipo be teisiu vazinejai, ania? "CodeC" <a@b.c> parase naujienu news:isj0d8$ms9$1@trimpas.omnitel.net... > On 06/06/2011 09:10 AM, Jonas Kalvis wrote: >> Klausimas, ar vairavimo stazas 10, ar tik vairuotojo pazymejimui 10..... > > tik pazymejimui. stazas pora metu ilgesnis jei taip galima sakyt. > >> >> "RolF2" wrote in message news:isb802$hnf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nu fig tada zino, mano virs 20 , bet tokiu teoriju kaip tu neisvedineju, >> noreciau kada pavaziuot is paskos, paziuret kaip iveikineji sankryzas , >> viduj jauciu baisu man butu :) >> >> >> >> "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:isb14u$c32$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 06/03/2011 06:22 PM, RolF2 wrote: >>>> koks tavo stazas vairuojant automobili (ne dvirati) ? >>>> >>> >>> 10 metu >>> >>>> >>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>>> news:isam2s$hj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 06/03/2011 04:00 PM, sonca wrote: >>>>>> O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu >>>>>> taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :) >>>>> >>>>> pasikartosiu - duok statistika, kiek dviratininkai zmoniu uzmusa, kad >>>>> ir toj laisves alejoj. gal jau laikas baikt troliukais apsimetinet? >>>>> nesuprantu is kur tas noras primesti durnius kurie nemato skirtumo ir >>>>> nesupranta ka as noriu pasakyt. >>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>>>>> news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote: >>>>>>>> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes: >>>>>>>> >>>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. >>>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á >>>>>>>> vaþiavimo >>>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës >>>>>>>> bûklæ ir >>>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad >>>>>>>> galëtø >>>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos >>>>>>>> kliûties. >>>>>>>> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dël >>>>>>>> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. >>>>>>>> >>>>>>>> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu >>>>>>>> mechanizmu ir >>>>>>>> iki sprogimo like 30 sekundziu! >>>>>>> >>>>>>> nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET >>>>>>> punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina >>>>>>> virsydami >>>>>>> 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur >>>>>>> dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia >>>>>>> vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos >>>>>>> bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa >>>>>>> zmoniu gatvese. >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>>>>> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote: >>>>>>>>>> pagrindas? >>>>>>>>> >>>>>>>>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu >>>>>>>>> vaþiuojantis >>>>>>>>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, >>>>>>>>> artëjanèioms >>>>>>>>> prie >>>>>>>>> sankryþos pagrindiniu keliu. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu >>>>>>>>> joje >>>>>>>>> ar uþ >>>>>>>>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir >>>>>>>>> trukdyti >>>>>>>>> kitø transporto priemoniø eismui. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia >>>>>>>>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio nereikia, >>>>>>>>> ir taip >>>>>>>>> avarine situacija. >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >