Tema: Re: situacija - dviratininkas prie? automobil?.
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-06-06 21:23:13
Tipo be teisiu vazinejai, ania?


"CodeC" <a@b.c> parase naujienu news:isj0d8$ms9$1@trimpas.omnitel.net...
> On 06/06/2011 09:10 AM, Jonas Kalvis wrote:
>> Klausimas, ar vairavimo stazas 10, ar tik vairuotojo pazymejimui 10.....
>
> tik pazymejimui. stazas pora metu ilgesnis jei taip galima sakyt.
>
>>
>> "RolF2" wrote in message news:isb802$hnf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nu fig tada zino, mano virs 20 , bet tokiu teoriju kaip tu neisvedineju,
>> noreciau kada pavaziuot is paskos, paziuret kaip iveikineji sankryzas ,
>> viduj jauciu baisu man butu :)
>>
>>
>>
>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:isb14u$c32$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 06/03/2011 06:22 PM, RolF2 wrote:
>>>> koks tavo stazas vairuojant automobili (ne dvirati) ?
>>>>
>>>
>>> 10 metu
>>>
>>>>
>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message
>>>> news:isam2s$hj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 06/03/2011 04:00 PM, sonca wrote:
>>>>>> O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu
>>>>>> taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :)
>>>>>
>>>>> pasikartosiu - duok statistika, kiek dviratininkai zmoniu uzmusa, kad
>>>>> ir toj laisves alejoj. gal jau laikas baikt troliukais apsimetinet?
>>>>> nesuprantu is kur tas noras primesti durnius kurie nemato skirtumo ir
>>>>> nesupranta ka as noriu pasakyt.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message
>>>>>> news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote:
>>>>>>>> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes:
>>>>>>>>
>>>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio.
>>>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á
>>>>>>>> vaþiavimo
>>>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës
>>>>>>>> bûklæ ir
>>>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad
>>>>>>>> galëtø
>>>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos
>>>>>>>> kliûties.
>>>>>>>> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dël
>>>>>>>> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu
>>>>>>>> mechanizmu ir
>>>>>>>> iki sprogimo like 30 sekundziu!
>>>>>>>
>>>>>>> nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET
>>>>>>> punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina
>>>>>>> virsydami
>>>>>>> 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur
>>>>>>> dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia
>>>>>>> vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos
>>>>>>> bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa
>>>>>>> zmoniu gatvese.
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message
>>>>>>>> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote:
>>>>>>>>>> pagrindas?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu 
>>>>>>>>> vaþiuojantis
>>>>>>>>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, 
>>>>>>>>> artëjanèioms
>>>>>>>>> prie
>>>>>>>>> sankryþos pagrindiniu keliu.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu
>>>>>>>>> joje
>>>>>>>>> ar uþ
>>>>>>>>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir
>>>>>>>>> trukdyti
>>>>>>>>> kitø transporto priemoniø eismui.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia
>>>>>>>>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio nereikia,
>>>>>>>>> ir taip
>>>>>>>>> avarine situacija.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>