Tema: Re: situacija - dviratininkas prie? automobil?.
Autorius: RolF2
Data: 2011-06-03 21:09:06
nu fig tada zino, mano virs 20 , bet tokiu teoriju kaip tu neisvedineju, 
noreciau kada pavaziuot is paskos, paziuret kaip iveikineji sankryzas , 
viduj jauciu baisu man butu :)



"CodeC" <a@b.c> wrote in message news:isb14u$c32$1@trimpas.omnitel.net...
> On 06/03/2011 06:22 PM, RolF2 wrote:
>> koks tavo stazas vairuojant automobili (ne dvirati) ?
>>
>
> 10 metu
>
>>
>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message 
>> news:isam2s$hj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 06/03/2011 04:00 PM, sonca wrote:
>>>> O tai dvirka laisves alejoj mint ant kem saugu ir protinga? Pats Tu
>>>> taikai KET kaip Tau patinka/naudinga :)
>>>
>>> pasikartosiu - duok statistika, kiek dviratininkai zmoniu uzmusa, kad
>>> ir toj laisves alejoj. gal jau laikas baikt troliukais apsimetinet?
>>> nesuprantu is kur tas noras primesti durnius kurie nemato skirtumo ir
>>> nesupranta ka as noriu pasakyt.
>>>
>>>>
>>>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message
>>>> news:isakof$uep$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 06/03/2011 03:34 PM, esquires. wrote:
>>>>>> tai dviratininka tikriausiai pakarti, nes:
>>>>>>
>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio.
>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á
>>>>>> vaþiavimo
>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës bûklæ 
>>>>>> ir
>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad
>>>>>> galëtø
>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos
>>>>>> kliûties.
>>>>>> Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dël
>>>>>> susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas.
>>>>>>
>>>>>> spek kas butu, jei dviratininkas veztusi bomba su laikrodiniu
>>>>>> mechanizmu ir
>>>>>> iki sprogimo like 30 sekundziu!
>>>>>
>>>>> nu tai va - geriausias irodymas, kad visi troliai atitinkamus KET
>>>>> punktus taiko kada jiem patogu ir kada tinka. kai patys mina virsydami
>>>>> 'leistinus +10 +20' tai viskas ok. ir net jokio skirtumo nemato kur
>>>>> dviratis ir kur tona metalo juda ir koki potencialu pavoju kelia
>>>>> vienas ir kitas kitiem eismo dalyviam. ka uzmustos
>>>>> bobutes/vaikai/zmones ir idoro. pavardink kiek dviratininkai uzmusa
>>>>> zmoniu gatvese.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message
>>>>>> news:isajhi$sev$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 06/03/2011 03:16 PM, esquires. wrote:
>>>>>>>> pagrindas?
>>>>>>>
>>>>>>> 158 - Nelygiareikðmiø keliø sankryþoje ðalutiniu keliu vaþiuojantis
>>>>>>> vairuotojas privalo duoti kelià transporto priemonëms, artëjanèioms
>>>>>>> prie
>>>>>>> sankryþos pagrindiniu keliu.
>>>>>>>
>>>>>>> 164 - Draudþiama ávaþiuoti á vaþiuojamøjø daliø sankirtà, jeigu joje
>>>>>>> ar uþ
>>>>>>> jos yra kliûtis, kuri priverstø vairuotojà sustoti sankryþoje ir
>>>>>>> trukdyti
>>>>>>> kitø transporto priemoniø eismui.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> spek kas buna tokiose situacijose jei pvz B posuki ijunge netycia
>>>>>>> (uzkliude, pamirso, ijunge per anksti). cia net dviracio nereikia,
>>>>>>> ir taip
>>>>>>> avarine situacija.
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>